To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - wycieraczki wycieraja maske i zatrzymoja sie w polowie szyby

damsand - 17-08-2010, 21:26
Temat postu: wycieraczki wycieraja maske i zatrzymoja sie w polowie szyby
siemka postanowilem wymienic srodkowy mechanizm wycieraczek i zobaczyc w jakim stanie jest silniczek . Mechanizm zatarty wiedz wymienilem silniczek tylko przjrzalem jak smar i zalozylem spowrotem. po wymienialem plastikowe zlaczeki wyregolowalem polozenie zeby sie palaki nie ocieraly o blache karoseri. I przy montazu ramion pojawia sie zonk . Zakladam w pozycji zero puszczam i wycieraja mi mache a raczej sie zatrzymoja ? Jak im pomagam ruszyc i wylanczam to sie zatrzymoja okolo 30cm od miejsca w ktorym sie powinny zatrzymac czyli tam gdzie byly pierwotnie przykrecone ? Silnnie kreci mechanizmy tez ?? pomocy?
Krzyzak - 17-08-2010, 21:33

jaki masz silniczek od wycieraczek? bo są 2 wersje:
- spłaszczana w 2 miejscach
- wieloklin

jak spłaszczana, to załóż dokładnie odwrotnie jak jest teraz
jak wieloklin to musisz kombinować - tzn. jest 100% sposób, ale opisywania od groma, więc metodą prób i błędów dojdziesz

rosomak1983 - 17-08-2010, 21:33

a srbubuj przestawic same ramiona do góry.
damsand - 17-08-2010, 21:49

----____o <<<<cos takiego jak zalozyc inaczej niz teraz nie czaje?
Jak dam ramiona do gory to jedna wycieraczka bedzie mi widok zaslaniac?
Ale silniczka nie wymienialem tylko mechanizm srodkowej wycieraczki bo byl zatarty pozatym uwazam ze powinny szybciej chodzic te wycieraczki bo jakos mulasto w bmw edit na 2 jak glupie a ja w ulewe nic nie widze:(


udalo sie w jednej lini ustawic zeby dobrze wycieraly ale silniczek zatrzymywal je na polowie szyby wiec przeciolem lake i przespawalem i teraz jest oka .Pozatym mysle ze silniczek jest podjechany dla tego tak sie stalo:D

czarnymotyl - 06-09-2010, 10:43

Nie wiem czy kolega już zrobił, ale miałem do samo. Musisz odkręcić wycieraczki i zdjąć czarny pas pod szybą, nad maską. tam zobaczysz ramiona wewnętrzne wycieraczki, i zobacz, czy nie spadł plastik na którym chodzą te ramiona, u mnie niestety ten plastik uległ zniszczeniu, gdyż to jest moim zdaniem najsłabszy element tego, nie staraj sie tego sam naprawić, bo widziałem juz wielu agentów, ale jedz na szrot i powyciągaj sobie te ramiona, gdyż.... plastik który sie prawdopodobnie zużył , masz taki sam pod nim, ktory porusza wycieraczką od strony kierowcy, jak odsłonisz to wszystko to sam zobaczysz. Powodzenia
damsand - 06-09-2010, 15:57

no co ty naprawde? juz dawno to zrobilem silniczek sie zatrzymoje nie w tym miejscu co powinien wiec przespawalem ramie to tyle a jak masz problem z tymi plastikowymi zawleczkami to plastikiem na goraco i po sprawie
Krzyzak - 07-09-2010, 07:36

silniczek to się pewnie zatrzymuje dobrze - po prostu po wykręceniu mechanizmu z podszybia trzeba włączyć silniczek i pozwolić mu wykonać obrót - wtedy zatrzyma się w odpowiedniej pozycji i dopiero wtedy montować ramiona

zwróć jeszcze uwagę na stan wieloklinu w ramionach - u mnie był lekko zmielony, więc piłka chińska i kilka rowków naprawiłem (wieloklin przy silniczku jest pancerny, wyciera się ten w ramionach)
zaczęło chodzić po tej operacji jak złoto

damsand - 08-09-2010, 20:24

nie silniczek zatrzymoje sie okolo 30 stopni od miejsca gdzie powinien sie zarzymc niewiem czemu sie tak stalo moze dla tego ze zagladalem do niego wkazdym bac razie awarje juz usunolem
czarnymotyl - 08-09-2010, 22:17

plastik na gorąco ? rozwin te myśl :)
Krzyzak - 09-09-2010, 07:11

damsand napisał/a:
niewiem czemu sie tak stalo moze dla tego ze zagladalem do niego

to chyba wiele wyjaśnia ;)

damsand - 12-09-2010, 21:24

no moze nie plastik ale takie palki silikonowe o roznych twardosciach i temperaturach zastosowania ropuszczane przez specjalny pistolet niewiem jak sie to fachowo rozwija


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group