Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Carisma GDI - pomocy!
katij - 20-08-2010, 18:24 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Carisma GDI - pomocy! Może ktoś ma pomysł na to, co się dzieje. Moja cari po sprawdzeniu w ASO (brak błędów, wszystko OK) i kupnie jeździła dobrze, ale pokazywała zawyżone spalanie na komputerze (pisałam o tym wcześniej na forum). Pewnego razu zgasł silnik w trakcie jazdy, mechanik stwierdził. że to brak połączenia pompy niskiego ciśnienia z komputerem, zrobił pompę "na krótko" i było OK. Po pewnym czasie znów stanęłam. Okazało się, ze mam uszkodzoną przepustnicę. Po regeneracji przepustnica OK, ale mechanik odkrył jakieś dodatkowe kable, które omijały komputer. Po ich odłączeniu pojawiły się błąd tps - wymieniony został na nowy. Auto nadal nie działało jak powinno, stwierdzono, że benzyna była zanieczyszczona ropą (zawsze tankowałam na shellu, rachunek sprawdziłam, zalana była benzyna) i uszkodziła:
-czujnik stukowy,
-pompę wysokiego ciśnienia,
-wtryski,
-czujnik położenia wału.
Po wyczyszczeniu baku i wymianie tych części auto działało przez godzinę, a potem znów pokazały się błędy wszystkich wymienionych części. Warsztat kiedyś miał autoryzację mitsubishi, nadal ma cały sprzęt i wyszkolonych mechaników.
Pomocy, trwa to już 2 miechy. Może jakieś propozycje, co może dolegać mojej cari?
pawelek_krak - 20-08-2010, 22:23
Nie ma takiej możliwości żeby ropa uszkodziła czujnik spalania stukowego lub czujnik połozenia wału.
A pompka paliwa w zbiorniku była wymieniona? Lub może czujnik wysokiego cisnienia paliwa padł.
robertdg - 20-08-2010, 22:24
Najlepiej podaj kody błędów, w Manualu są diagramy z ich interpretacją i sposobem usuwania usterek.
|
|
|