To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Eclipse! - Proszę o ocenę - nie znam się na Eclipse

Jurek_Killer - 27-08-2010, 20:52
Temat postu: Proszę o ocenę - nie znam się na Eclipse
Witam wszystkich mitsumaniaków.

Jakiś czas użytkuje sobie już miśka, mam Carismę 1.8gdi, którą właśnie postanowiłem zamienić na coś o charakterze sportowym.
Moje oko przykuła aukcja Eclipse.

http://otomoto.pl/mitsubi...-C13556112.html

Bardzo was proszę o jakieś opinię ew. wskazówki.
Carisma jak do tej pory sprawuje się bezawaryjnie, niestety powoli brakuje mi mocy.
Co sądzicie o tym???? I błagam was napiszcie mi coś o tym silniku, jakaś awaryjność, coś z doświadczenia może....

Czekam na odpowiedź i z góry dziękuję.

Kazber - 28-08-2010, 14:19

coś tanio sprzedaje jak na gst, no i ten gaz w miśku z turbo to już pełna profanacja, zderzak słabo spasowany, ale auto na pewno było całe malowane bo tego koloru nie było w serii, co oczywiście nie jest żadną wadą, ale ciężko ocenić jakość wykonanej pracy po zdjęciach, kolejna rzecz to automat, wydaje mi się że to nie jest seryjne gst, a tylko przerobiony misiek na gst, ale nie jestem specjalistą od 2g więc niech jakiś właściciel się wypowie
zenek_bb - 28-08-2010, 22:16

najlepiej sprawdzić po dowodzie rejestracyjnym, od siebie dodam że:

instalacja (brc, wtryskiwacze khein) to dobra instalacja do silników turbo i dają radę naprawdę, jeszcze zależy od reszty gratów i regulacji...

atrakcyjna cena jak na auto z "nowym", "dobrym" lakierem

filterek na odmie pokrywy świadczy o tym, że grzebał przy tym silniku jakiś kretyn, a bóg wie co jeszcze tam po grzebał

poza tym od kiedy 2G turbo w automacie ma 230KM bo coś mi się nie widzi :finga: coś koło 190 max