Chcę kupić Eclipse! - Proszę o ocenę - nie znam się na Eclipse
Jurek_Killer - 27-08-2010, 20:52 Temat postu: Proszę o ocenę - nie znam się na Eclipse Witam wszystkich mitsumaniaków.
Jakiś czas użytkuje sobie już miśka, mam Carismę 1.8gdi, którą właśnie postanowiłem zamienić na coś o charakterze sportowym.
Moje oko przykuła aukcja Eclipse.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C13556112.html
Bardzo was proszę o jakieś opinię ew. wskazówki.
Carisma jak do tej pory sprawuje się bezawaryjnie, niestety powoli brakuje mi mocy.
Co sądzicie o tym???? I błagam was napiszcie mi coś o tym silniku, jakaś awaryjność, coś z doświadczenia może....
Czekam na odpowiedź i z góry dziękuję.
Kazber - 28-08-2010, 14:19
coś tanio sprzedaje jak na gst, no i ten gaz w miśku z turbo to już pełna profanacja, zderzak słabo spasowany, ale auto na pewno było całe malowane bo tego koloru nie było w serii, co oczywiście nie jest żadną wadą, ale ciężko ocenić jakość wykonanej pracy po zdjęciach, kolejna rzecz to automat, wydaje mi się że to nie jest seryjne gst, a tylko przerobiony misiek na gst, ale nie jestem specjalistą od 2g więc niech jakiś właściciel się wypowie
zenek_bb - 28-08-2010, 22:16
najlepiej sprawdzić po dowodzie rejestracyjnym, od siebie dodam że:
instalacja (brc, wtryskiwacze khein) to dobra instalacja do silników turbo i dają radę naprawdę, jeszcze zależy od reszty gratów i regulacji...
atrakcyjna cena jak na auto z "nowym", "dobrym" lakierem
filterek na odmie pokrywy świadczy o tym, że grzebał przy tym silniku jakiś kretyn, a bóg wie co jeszcze tam po grzebał
poza tym od kiedy 2G turbo w automacie ma 230KM bo coś mi się nie widzi coś koło 190 max
to pisanie właściciela o chłodzeniu turbosprężarki przez 2-3minuty po każdej jeździe jak dla mnie świadczy o tym że tak nie robił a pod koniec użytkowania jak zaczęła turbaffka brać olej ktoś go opier***niczył i żeby nie było to nie on, on schładzał ZAWSZE ....
instalacja BRC nie ma czujnika temp. silnika...
oryginalnie nie ma głośników Infinity
wydech z regulacją głośności, na dodatek sportowy... może na pokrętle? <- słyszycie to w ogóle ludzie??
ściąganie teleskopów klapy z USA w 2010 roku? coś przegapiłem chyba...
wydaje mi się że fotel kierowcy ma rozdarcie na środku siedziska, brak dywaników, zdjęcia robione zeszłej zimy (pewnie z ogłoszenia przez które to auto kupił)
poza tym wszystkim ciekawy i tani egzemplarz, warto obejrzeć dokładnie z jakimś znajomym mechanikiem, podjechać z właścicielem do Norauto, dać chłopakom na flaszkę, niech podniosą go do góry, ty z mechanikiem pooglądaj, sprawdźcie turbinę, przedmuchy pierścieni, półosie, poduszki silnika i wszystko co się da, każde nieścisłości/uszkodzenia pokazuj właścicielowi, potem potarguj się, wróć, napisz nam co tam trzeba wymienić a my powiemy Ci co ile kosztuje...
kamil4711 - 29-08-2010, 09:26
Tak czy inaczej miał dzwona , widać to dokładnie na zdjęciu , położenie chłodnicy nie zgrywa się z osią przedniej grodzi + wgniecona osłona kolektora , rdzwiejący lewy kielich , ale wielki + za końcówki na wydechu domyślam się ze regulowane i podstawowe pytanie , dla czego zdjęcia nie są aktualne ?
Jednak myślę że do samego "delikatnego" lansu cena nie jest zbyt wysoka .
zenek_bb - 29-08-2010, 10:53
nie sądzę żeby miał dzwona bo zdjęcie jest robione pod kątem i tak wypada perspektywa optycznie, pordzewiały kielich sugeruje najwyżej że nie był zabezpieczony i zardzewiał a karoseria była malowana, więc amorki stare, ale to idzie sprawdzić bez problemu na miejscu, tak samo oryginalność tego uturbienia, stąd może być ta blacha dorabiana i krzywa zasłaniająca turbinę
[ Dodano: 29-08-2010, 10:54 ]
jak nie masz daleko i znasz jakiegoś speca, przejedź się go obejżeć, z ceną pewnie jeszcze zjedziesz w dół, poza tym rocznik 95 nie może być aż tak drogi, bał bym się tylko tej skrzyni...
MATi1G - 29-08-2010, 16:51
Jak dla mnie szrot do złomowania , kupisz i bede problemy
viader - 31-08-2010, 09:33
Co wy z tym uturbianiem? Przecież były GST w automatach seryjne...nic nadzwyczajnego.
Kolor też już widziałem na innych ecli.
6 głośników infinity w serii to też nic nadzwyczajnego, występowały w bogatszych modelach, powienien być wzmacniacz pod fotelem kierowcy.
Regulacja głośności wydechu - pewnie chodzi o silencer (jak wsadzony to wydech cichy, jak wyjęty to ryczy jak opętany).
Korozja kierlichów to niestety w 2G częsta przypadłość.
Niespasowany przedni zderzak może być wynikiem zakładania intercoolera.
Cena niska ale to pierwszy rok produkcji i do tego automat, automaty zawsze stoją kilka tysi taniej. Auto trzeba poprostu obejrzeć na żywo bo wymieniane tutaj wady w większości wynikają z braku znajomości tematu przez doradzających.
Może się to oczywiście okazać szrot, a może być też perełka za dobrą cenę. Co do gazu to zawsze można zdemontować.
kichotek - 01-09-2010, 00:32
viader, Przyznaję Ci 100% racje poza jednym.
Wzmacniacz jest montowany pod fotelem pasażera.
|
|
|