3000GT/GTO Ogólne - Nowy niebiesji MR na forum
udi - 29-08-2010, 01:23 Temat postu: Nowy niebiesji MR na forum Witam ponownie wszystkich po dluzszej przerwie mojej nieobecnosci na forum.
Wiem ze pewnie wiekszosc z was kojarzy mnie z czerwonym VR-4.
No wiec troche sie zmienilo. Tak wiec od poczatku.......
Jak juz wczesniej cos wspominalem moj czerwony VR wymagal dosc duzego nakladu pracy ,zeby doprowadzic go do stanu idealnego takiego jaki chcialem posiadac.Tak wiec wpadl pomysl zeby znalezc anglika jako dawce czesci.Lecz po dluzszych poszukiwaniach i wciaz rosnacych wymaganiach stwierdzilem ze lepiej dac troche wiecej i miec cos lepszego i wkoncu przestac narzekac ze tu cos nie tak i tu moze byc lepiej.
Tak wiec po 10 miesiacach poszukiwan na roznych aukcjach i ogloszeniach-- dodam ze sprawdzalem je srednio co 2 dni-- znalazlem interesujacy mnie egzemplarz!!! Wiec przedstawiam Wam mojego nowego BOLIDA na naszym forum.
Zdjecia mozna zobaczyc w mojej galerii.
Oto link do galerii
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=12260
Rezultat -- dane techniczne:
Mitsubishi GTO wersja MR
1996 rok,przebieg 95.000KM(realny,o czy swiadczy stan techniczny),skrzynia 6 biegowa,nowy model zderzakow i spojlera,felgi chrom 18,reszta jak to w tym roczniku i wersji MR.Kolor ciekawy niebieski,ktory zmienia swoja barwe w zaleznosci od kata padania promieni slonecznych-widoczne na zdjeciach.
Dodatki: filtr powietrza HKS (grzybek),blow off HKS, turbo timer HKS, koncowe tlumiki ze stali nierdzewnej,dokladka przedniego zderzaka(jeszcze nie dopatrzylem jakiej firmy).
Auto jezdzilo rok w anglii a wczesniej sprowadzone z japonii-- niestety, bo wszystko jest po japonsku nawet kiedy powinienem wymienic pasek rozrzadu.
Autko bedzie rejestrowane w luxemburgu tak wiec przekladka na razie nie bedzie robiona moze kiedys(jezeli wogole).Na chwile dzisiejsza odbywa sie gromadzenie dokumentow pozrzebnych do rejestracji.
To chyba na tyle.
To do szybkiego spodkania na drodze lub na jakims zlociku w przyszlosci.
A mile widziane opnie na temat nowego bolida
Krystian990 - 29-08-2010, 16:27
No piękny Misiek Mam nadzieję, że będziemy mogli mu się przyjżeć na zlociku;] A wydech jak brzmi?? Był jakiś przerabiany czy tylko końcowe zmieniane?
udi - 29-08-2010, 20:02
Z pewnoscia zjawie sie na jakims zlocie.Co do wydechu to jest zmieniona tylko tylna czesc,od turbin do katalizatora jest seria.Brzmi calkiem dobrze ,nie za glosno ale podczas jazdy przy 3-4 tys obrotow daje o sobie znac.Ale bez problemu mozna uslyszec piekne brzmienie V6 i turbin.Niestety nie wien jakiej firmy bo jeszcze nie lezalem pod autem.Ale koncowki bede musial zmienic bo maja przekroj okolo 130 mm na koncach -- jak male wiadra
n3000 - 30-08-2010, 07:29
Bardzo ładny egzemplarz zadbany i z małym przebiegiem no i te poliftowe 18-stki w chromie wygląda super, jedynie ten pług pod przednim zderzakiem nie pasuje do reszty auta i końcówki wydechu jak w rakiecie kosmicznej je bym wymienił od razu, wrzuć jeszcze fotki z wnętrza. pozdro
Devill - 30-08-2010, 10:06
Gratulacje, piekna sztuka
udi - 27-11-2010, 13:56
Moze uzupelnie troche info dotyczace auta.
A wiec co do wydechu to okazalo sie ze byl firmy ZEES- jakas japonska ,poczawszy od downpipe wlacznie.Ale te koncowki mi nie podchodzily i okazalo sie ze tlumiki sa lekko przyrdzewiale tak wiec tymczasowo wymienilem na seryjne-downpipe pozostal.
Auto mialo zamontowane rowniez dystanse przod 5mm przelotowe i tyl 15mm z wlasnymi szpilkami.
W tej chwili otrzymalo nowiotkie ogumienie Dunlop Sport Maxx TT 245/40/18 ,jak i takze nowe oleje: Silnik Motul Synergie 6100 ,skrzynia reduktor i dyfer Motul 300 Gear 75W90.
Wymienilem tez zawieche na gwint Tein SuperStreet, od czerwonego Vr4(seryjna zawiecha prawdopodobnie pojdzie pod mlotek-tyl byl gwint Bilsteina).
Audio:radio Clarion 4x45 polaczony ze wzmacniaczem Mc Farlow 4x150 i glosnikami HERTZ tyl DCM690 przod DCM150 i glosniki wysokotonowe przod Peiying.
W pozniejszym czasie wymienie reszte czesci,ktore zamontowalem wczesniej w czerwonym.Ale narazie nie przekladam ,poniewaz chce wjechac na hamownie i zmierzyc jak jest w serii ,a pozniej po wymianie tych czesci ponownie zmierzyc i miec odniesienie na ile one pomagaja .
A tu kilka zdjec srodka i tylu auta obecnie:
Na ostatnim zdjeciu -auto podniesione na zawieszeniu o 4cm ,bez dystansow i przedniej dokladki,poniewaz przygotowane na przeglad.Bo tu czepiaja sie wszystkiego na co brak TUV-u.Po przegladzie wroci do normy
slawekpurc - 27-11-2010, 21:15
hehe autko zacne. ile wazy twoj MR? ale nie wg dowodu , pojedz na wage , tak z ciekawosci jak to sie prezentuje do serii.
gryzon - 28-11-2010, 23:03
o jejku piekny on jest . Też taki chcęęęę
n3000gt - 29-11-2010, 14:37
slawekpurc napisał/a: | ile wazy twoj MR? ale nie wg dowodu , pojedz na wage , tak z ciekawosci jak to sie prezentuje do serii |
1680kg tak podaje książka serwisowa od GTO MR, czyli 40kg mniej niż 3000gt zredukowali wagę przez usunięcie 4ws, active aero, active exhaust, ecs w pozniejszych modelach 3000gt też usuneli te systemy.
udi - 29-11-2010, 23:28
Nie wiem ile dokladnie wazy.Jak bede mial okazje to wjade na wage.
Nie wiem tez jak w innych MR , ale u mnie jeszcze wyrzucili (oprocz tego co napisales n3000gt) ABS i tempomat.
n3000gt - 30-11-2010, 10:14
To pewnie masz model GF-Z15A w nim nie było abs i tempomatu i ważył 1670kg, nie wiem czy dobrze zauważyłem bo fotki są dość małe ale chyba masz elektrycznie składane lusterka podoba mi się ten bajer zastanawiam się czy udało by się to przełożyć do 3kgt.
udi - 01-12-2010, 23:28
Zgadza sie ,mam Z15A - MJGF.W sumie szkoda ze pozbyli sie ABS,ale zawsze mozna to raczej dolozyc.
Dobrze zauwazyles n3000gt. Mam skladane elektrycznie lusterka.Fajna rzecz i czesto sie tym bawie zwlaszcza jak stawiam auto w garazu, zeby nie przychaczyc lusterka.Sadze ze da sie to zamontowac w 3000gt,tylko gdzie dostac caly osprzet do takiej przerobki.
W sumie przydatna rzecz na publicznych parkingach.
|
|
|