To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] nowa rama do pajero II

przemeku - 07-09-2010, 13:48
Temat postu: [2.8 TD] nowa rama do pajero II
witam,

panowie ile moze kosztowac rama + przlozenie jej w pajero II 2.8 td 95r?
moze jakis namiar kto dobrze robi takie rzeczy?

pozdrawiam
przemek

zbyszekm2 - 07-09-2010, 14:28
Temat postu: Re: nowa rama do pajero II
przemeku napisał/a:
witam,

panowie ile moze kosztowac rama + przlozenie jej w pajero II 2.8 td 95r?
moze jakis namiar kto dobrze robi takie rzeczy?

pozdrawiam
przemek

rama ok 1000 zł przełożenie 1500-1900 zł

Berni - 16-10-2010, 17:08

Zbyszku a jak wygląda sprawa numeru VIN na ramie- bo przy regeneracji wiadomo prawie zostaje stary - ale jak montujesz nową ramę to numer jest inny
pawel80 - 18-10-2010, 08:32

to da się kupić nowa rame do pajero II krótkiego?
czy może raczej miałeś na myśli rame po remoncie

Berni - 19-10-2010, 19:56

pawel80 napisał/a:
to da się kupić nowa rame do pajero II krótkiego?
czy może raczej miałeś na myśli rame po remoncie

teoretycznie - jako część zamienna powinna być dostępna- chociaż klepanie nr vin na ramię tą zamienność wyklucza- natomiast jeżeli "nowe" są dostępne to ja lubię spać spokojnie więc ich ceny wolę nie poznać :badgrin:

dodgev;) - 19-10-2010, 19:59

wydaje mi sie że w tym rocziku to już z numeru mało co zostało ;)
Berni - 20-10-2010, 21:03

dodgev;) napisał/a:
wydaje mi sie że w tym rocziku to już z numeru mało co zostało ;)


zostało tyle że - na tzw. przeglądzie co rocznym- podbicie dowodu zależy czy diagnosta ma dobry humor czy nie- auto badania przechodzi super , nr w przedziale silnika również- i zostaje rama... totalnie nieczytelna :badgrin:

anarch - 31-01-2011, 18:33

Odgrzewam temat, bo:
szukam sobie nowej ramy do P II 2.5 td z ES, a pytanie może niemądre - czy jest różnica w budowie ramy do ES i SS?

zbyszekm2 - 31-01-2011, 19:30

anarch napisał/a:
Odgrzewam temat, bo:
szukam sobie nowej ramy do P II 2.5 td z ES, a pytanie może niemądre - czy jest różnica w budowie ramy do ES i SS?

Nie ma, różnica jest tylko w reduktorach, wałach pędnych.

anarch - 31-01-2011, 19:36

Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy wersje silnikowe maja znaczenie dla budowy ramy, czy po prostu P II krótki ma identyczną ramę dla wszystkich silników?

zbyszekm2 - 31-01-2011, 19:59

anarch napisał/a:
Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy wersje silnikowe maja znaczenie dla budowy ramy, czy po prostu P II krótki ma identyczną ramę dla wszystkich silników?

2,5 td i 3,0V6 są takie same, ale różnią się mocowanie silnika i belka pod skrzynie biegów od 2,8TD i 3,5V6 2,8 jest taka sama jak 3,5.

anarch - 31-01-2011, 21:17

Czyli nie chcąc przerabiać mocowań silnika szukać tylko od 2.5 TD?
A czy wersje angielskie w tej samej pojemności mają jakieś różnice? - już wiem, że nie. :D

ps. szkoda, że nie nie mam opcji "pomógł", z wdzięcznością kliknąłbym "plusika".

dejwid86 - 22-02-2015, 21:03
Temat postu: Prosze o szybka odpowiedz w sprawie ramy
zbyszekm2 napisał/a:
anarch napisał/a:
Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy wersje silnikowe maja znaczenie dla budowy ramy, czy po prostu P II krótki ma identyczną ramę dla wszystkich silników?

2,5 td i 3,0V6 są takie same, ale różnią się mocowanie silnika i belka pod skrzynie biegów od 2,8TD i 3,5V6 2,8 jest taka sama jak 3,5.



Witam. Posiadam Pajero II 3D 2.5 TDI manual i chce zakupic oto tą rame http://allegro.pl/pajero-...5112072411.html

Pytanie bo nie zabardzo rozumie w/w postu kolegi czy te ramy sa identyczne?? Mocowanie silnika i skrzyni? Czy ramy od anglika nie pasuja do naszych wersji. Jak rozpoznac czy rama jest od anglika?

Z góry dziekuje za odpowiedz.

Dracon40 - 22-02-2015, 23:54

Jak napisał zbyszekm2 ramy dla wersji silnikowych 2,5 TD i 3,0V6 są identyczne.
Dla siników 2,8TD i 3,5V6 to inna bajka ze względu na mocowanie silnika i belkę pod skrzynią biegów.
Angol vs Europa - różnica w mocowaniu podpory pompy wspomagania i drążka skrętnego.
Kupując angola będziesz musiał z oryginału przespawać te 2 mocowania. Inaczej się nie da. Nie zamienisz ich z prawa na lewo, więc musisz mieć z oryginała. Wiem - przerabiam temat na bieżąco.
Poza tym pocieszające jest to, że ramy z przodu raczej nie gniją i te oryginalne elementy są w dobrym stanie. Zostaje kwestia pomiarów i umiejętności spawacza.

zbyszekm2 - 23-02-2015, 17:50

Dracon40 napisał/a:
Jak napisał zbyszekm2 ramy dla wersji silnikowych 2,5 TD i 3,0V6 są identyczne.
Dla siników 2,8TD i 3,5V6 to inna bajka ze względu na mocowanie silnika i belkę pod skrzynią biegów.
Angol vs Europa - różnica w mocowaniu podpory pompy wspomagania i drążka skrętnego.
Kupując angola będziesz musiał z oryginału przespawać te 2 mocowania. Inaczej się nie da. Nie zamienisz ich z prawa na lewo, więc musisz mieć z oryginała. Wiem - przerabiam temat na bieżąco.
Poza tym pocieszające jest to, że ramy z przodu raczej nie gniją i te oryginalne elementy są w dobrym stanie. Zostaje kwestia pomiarów i umiejętności spawacza.


Nic dodać nic ująć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group