Outlander II GEN Techniczne - Koszty wymiany paska rozrządu Outlander 2.0 TDI
bonito - 09-09-2010, 11:23 Temat postu: Koszty wymiany paska rozrządu Outlander 2.0 TDI Czy ktoś z kolegów forumowiczów wymieniał już pasek rozrządu w 2.0 TDI (z rolkami i pompą wody o ile się nie mylę)? Jeżeli tak to jakie były koszty całości (materiały + robocizna)?
bonito
Gunner - 09-09-2010, 17:10
Bonito.
U Plichty wołaja 3200 zeta.I nic cie nie obchodzi..
Ja bede robił u kolegi.Mam u niego zrobiony rozrzad pare razy.(INNE AUTA)Wszystko było oki.
koszt robocizny u niego to 350zł.(900 aso )Jesli chodzi o czesci to no problem.ma swoj warsztat i po dobrych cenach sciaga orginalne czesci w 2 dni.Obliczyłem wstepnie ze ok.800zł zostanie w kieszeni-wiec daje do myslenia.
Grzesq - 09-09-2010, 22:36
2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi...
mitsu00 - 09-09-2010, 22:42
Grzesq napisał/a: | 2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km.
jaskozbochni - 10-09-2010, 00:17
mitsu00 napisał/a: | Grzesq napisał/a: | 2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km. | to jest bardzo ciekawe i obliczają to chyba na francuskie oko gdyż np w pugu jest co 120kkm a w volvo co 160 kkm ford jest mądrzejszy i mówi o stówce
K.K - 10-09-2010, 07:14
jaskozbochni napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | Grzesq napisał/a: | 2.0TDI to na tyle popularny silnik, że może poszukać ASO innej marki, np. Skody, Seata, VW ? Ciekawe ile u nich to kosztuje, bo wątpie żeby więcej niż w salonie Mitsubishi... |
Ciekawe z tą wymianą rozrządu w 2.0 TDI. W 2.2 wymiana przypada chyba dopiero przy 240 tys. km. | to jest bardzo ciekawe i obliczają to chyba na francuskie oko gdyż np w pugu jest co 120kkm a w volvo co 160 kkm ford jest mądrzejszy i mówi o stówce |
2.0 jest na pasku, a 2.2 prawdopodobnie na łańcuszku rozrządu, stąd ta różnica w ilości przejechanych km
bonito - 10-09-2010, 08:28
Gunner - dziękuję za informację, mnie u Plichty powiedzieli 2700, ale i tak uważam że to za dużo... Autoryzowane serwisy VW, Skody na ogół nie biorą się za Mitsubishi (inne numery części), pozostają nieautoryzowane warsztaty.
A co do częstotliwości wymiany - nie ma tutaj wielkiej reguły, w starszych Oplach zdarzało się co 60 tys, w niektórych silnikach VW jest to 180 tys.
Pewnie nie byłoby problemem zrobić pasek wytrzymujący 500 tys., ale producent musi też przecież coś zarobić na częściach (roczne obroty centralnego magazynu części koncernu VAG w Niemczech w Baunatal to około 4,5 mld (miliarda!) EURO rocznie)...
bonito
janekzpolic - 10-09-2010, 13:02
2.0 hdi i 2.2 hdi są na pasku też
13zbyszek13 - 11-09-2010, 20:01
bonito napisał/a: | Pewnie nie byłoby problemem zrobić pasek wytrzymujący 500 tys |
Ale on się zużywa ,rozciąga i chyba to jednak nie jest takie proste.
Gunner - 11-09-2010, 20:32
Masz przecie "łańcut"
13zbyszek13 - 12-09-2010, 08:46
a jaki przebieg sugeruje mitsu do wymiany paska ?
Gunner - 12-09-2010, 16:44
120t/km
Ale jesli jest motor podkrecony to moze warto wczesniej.
13zbyszek13 - 12-09-2010, 17:21
Gunner napisał/a: | 120t/km
Ale jesli jest motor podkrecony to moze warto wczesniej. |
DZIĘKI ZA INFO
|
|
|