[97-04]Galant EAxA/W - Biała taśma izolacyjna w dziwnych miejscach
Casshern - 17-09-2010, 13:45 Temat postu: Biała taśma izolacyjna w dziwnych miejscach Przede wszystkim witam wszystkich w gronie Mitsumaniaków!
Bardzo przepraszam jesli temat byl juz poruszany 14 razy, ale nie znalazlem nic przez funkcję "Szukaj".
Jestem świeżo po zakupie mojego wymarzonego Rekinka. Udało mi się złowić Wersję Elegance z drugiej połowy 2000, po drugim Lifcie - dokłądnie to czego szukałem:-)
Autkiem pochwalę się z pewnością w późniejszym czasie, ponieważ w tej chwili czeka na tablice:D
Niestety autko ma delikatnie uszkodzenia. Przednia maska na samym narożniku była lekko wygięta i bardzo bardzo amatorsko lakierowana (za czas jakiś całą dam do fachowego wyklepania i lakierowania).
Prawdopodobnie stąd bierze się mój problem: pod spryskiwaczami na masce znajdują się resztki białej taśmy izolacyjnej. Wygląda to tak jakby na naklejoną tam taśme nałożono spryskiwacze. Ma ktoś pomysł skąd taki efekt? Co ważniejsze jak najlepiej się jej pozbyć?
Z tyłu natmiast znaleźć można resztki dokładnie takiej samej taśmy. Są to minimalne ilości, ale sam fakt jest dla mnie intrygujący. Mowa tutaj o szparce między uchwytem a blachą na samym środku. Po zajrzeniu do tej sparki widać że znajduję się ona głebiej, więc kiedyś było to zdjęte. Tutaj jest to dla mnie w ogóle nie zrozumiałe, ponieważ auto nie nosi absolutnie żadnych śladów większego wypadku, a tym samym działań lakiernika. Bardziej sensownej wydaje mi się, że ktoś kiedyś urwał uchwyt tylniej klapy i nieumiejętnie mu to naprawiono. Pytanie zatem jaką macie teorie na ten temat oraz jak zdjąć tylni uchwyt by go nie zniszczyć i zdjąć resztki teśmy.
Dziękuję wszystkim za pomoc!:)
robertdg - 17-09-2010, 16:32
Casshern napisał/a: | pod spryskiwaczami na masce znajdują się resztki białej taśmy izolacyjnej. | może to nie taśma izolacyjna, a taśma ochronna (nowe samochody są oklejane biała folią)
Casshern napisał/a: | Z tyłu natmiast znaleźć można resztki dokładnie takiej samej taśmy. Są to minimalne ilości, ale sam fakt jest dla mnie intrygujący. Mowa tutaj o szparce między uchwytem a blachą na samym środku | J.W.
Może napomkniesz jaka wersje nadwozia masz, aby Ci popowiedziec: Casshern napisał/a: | jak zdjąć tylni uchwyt by go nie zniszczyć i zdjąć resztki teśmy. | bo inaczej się to robi w kombi a inaczej w sedanie.
Casshern - 17-09-2010, 22:08
Mowa o wersji sedan.
robertdg - 17-09-2010, 22:49
Aby ściągnąć listwe, nad tablicą rejestracyjną, trzeba ściągnąć maskownice tylnej klapy - zamocowana jest na kołkach, w listwie na samym jej środku jest ta niby wklęsła rączka do podnoszenia klapy, ona jest wyciągalna i pod nią jest śrubka, bodajze na śrubokęt krzyżowy, wykręcasz ją, jak masz ściagniętą maskownice tylnej klapy, to za konstrukcją wzmacniającą tylna klapę znajdują sie nakrętki na kluczyk 10mm, które trzeba odkrecic i wtedy listwa wyjdzie - jeżeli się nie myle, to odkrecanie wkładki zamka jest zbędne.
Hugo - 18-09-2010, 12:37
robertdg napisał/a: | Aby ściągnąć listwe, nad tablicą rejestracyjną, trzeba ściągnąć maskownice tylnej klapy - zamocowana jest na kołkach, w listwie na samym jej środku jest ta niby wklęsła rączka do podnoszenia klapy, ona jest wyciągalna i pod nią jest śrubka, bodajze na śrubokęt krzyżowy, wykręcasz ją, jak masz ściagniętą maskownice tylnej klapy, to za konstrukcją wzmacniającą tylna klapę znajdują sie nakrętki na kluczyk 10mm, które trzeba odkrecic i wtedy listwa wyjdzie - jeżeli się nie myle, to odkrecanie wkładki zamka jest zbędne. | Dokładnie tak jak napisałeś.
|
|
|