Carisma - Techniczne - Jaka kolejność przy odkręcaniu zbiornika paliwa...
kamir - 26-09-2010, 15:18 Temat postu: Jaka kolejność przy odkręcaniu zbiornika paliwa... Witam.
Ostatnio po zalaniu 3/4 zbiornika pod samochodem zobaczyłem plamę paliwa.
Podejrzewam, że "fachowcy", którzy wymieniali tłumik końcowy stuknęli czymś w osłonę zbiornika bo z kanału wygląda jakby wyciek miał miejsce obok mocowania osłony do zbiornika. Będę więc chciał go zdemontować stąd mój wpis.
Chodzi mi o to czy najpierw muszę odłączyć pompę paliwa i wszystkie przewody czy mogę to zrobić po odkręceniu zbiornika ( czy nic się nie uszkodzi??)
I jak myślicie, bawić się w łatanie tego wycieku czy wymienić cały zbiornik??
robertdg - 26-09-2010, 18:09
Zaczac od odpiecia kostki elektrycznej i przewodów paliwowych, nastepnie odkrecic zbiornik i wyrzucic go z auta, najlepiej, abys uprzednio wyjezdził paliwo do minimum.
kamir napisał/a: | wymienić cały zbiornik | TAK, jezeli to on jest powodem, dla pewnosci wpierw posprawdzaj, czy jakis przewod paliwowy nie zostal uszkodzony, wtedy reklamacja do tych co montowali tlumik
kamir - 17-11-2011, 23:20
W zeszłym roku skleiłem ten zbiornik ale teraz po pierwszych przymrozkach zaczęło się znów sączyć więc będę go wymieniał.
Powiedzcie mi czy będzie pasował bak od GDI ewentualnie od sedana??
I czy po lifcie były takie same zbiorniki paliwa jak przed??
robertdg - 18-11-2011, 09:11
Poliftowe zbiorniki i te od GDI wyglkądają tak samo (wedle zdjęcia zamieszczonego w Manualu)
marcin6391 - 18-11-2011, 09:18
Wczesniej miałem kijankę, gdzie kleiłem kilka razy, na różne sposoby... po jakimś czasie klej puszczał i zaczynało lecieć .... A czy jest możliwość spuszczenia paliwa ? Jakis korek od dołu, itp. ?
kamir - 18-11-2011, 19:10
Dzięki robertdg,
|
|
|