Chcę Kupić Outlandera - moje przemyślenia po sprzedaży outladera
radek1111 - 30-09-2010, 20:26 Temat postu: moje przemyślenia po sprzedaży outladera Napisze parę swoich obserwacji,może komuś pomogą,outka 2.2 kupiłem w 2009 roku,miesiąc temu sprzedałem ,bo słabo znoszę badziewie:
-przy przebiegu 21000 wymiana klocków przednich
-przy około 20000 wyciek płynu eolis,serwis nie wymienił na gwarancji, bo podobnież był na obudowie ślad bo kamyku,dodam że po wyjęciu worka wyciek był po przeciwnej stronie-przy wentylu -nie wywołało to reakcji ASO, zapłaciłem 1200 zeta,- jest ewidentna wada konstrukcyjna -zbiornik jest za nisko -- poniżej wahacza,serwis twierdzi że zapasowe zbiorniki idą jak ciepłe bułeczki....
-w zimie non stop zamarzanie paliwa w filtrze poniżej 20 stopni mrozu mimo że moje inne auta na tym samym paliwie śmigały,
-fatalna jakość plastików we wnętrzu,
-notorycznie duże spalanie,w zasadzie nigdy poniżej 9l/100 nie da się zejść,
-masakrycznie słabe sprzęgło-w zimie wystarczy 5 cm śniegu żeby przy jeżdzie przez tak małą pokrywę śniegu -śmierdziało spalonym,
-brak czujnika poziomu płynu spryskiwaczy,
-kij zamiast amortyzatora podpierający maskę,
-roszenie kloszy lamp tylnych- wymiana na gwarancji,
-jakiś porąbany komputer główny ,-trzeba kombinować na postoju żeby wejść w prawdziwe średnie zużycie paliwa
-dość słaby lakier i tapicerka skórzana,
-mocno słabe wyciszenie wnętrza
ogólnie wg mnie auto co najwyżej średnie, więc być może moje uwagi pomogą komuś w podjęciu decyzji, ja już pozbyłem się problemu
mitsu00 - 30-09-2010, 21:01
No to kilka moich uwag po prawie 3 latach uzytkowania i przejechaniu 90 tys. km:
radek1111 napisał/a: | w zimie non stop zamarzanie paliwa w filtrze poniżej 20 stopni mrozu mimo że moje inne auta na tym samym paliwie śmigały, |
U mnie co prawda tez zamarzło, ale dopiero przy -30 stopni. Powyżej śmigał bezproblemowo
radek1111 napisał/a: | -notorycznie duże spalanie,w zasadzie nigdy poniżej 9l/100 nie da się zejść, |
Masz ciężką nogę chyba U mnie w mieście 9-10, w trasie 7,5-8l
radek1111 napisał/a: | -masakrycznie słabe sprzęgło-w zimie wystarczy 5 cm śniegu żeby przy jeżdzie przez tak małą pokrywę śniegu -śmierdziało spalonym, |
Jak nie wyłączysz ASC w kopnym śniegu to się nie dziwię. Jeżdziłem w gorszych warunkach i zadnych problemów ze śmierdzącym sprzęgłem. Frajda z jazdy kiedy inni się męczą - nieopisana
radek1111 napisał/a: | dość słaby lakier i tapicerka skórzana, |
U mnie jasna skórzana tapicerka i lakier są jak nowe
[ Dodano: 30-09-2010, 21:03 ]
radek1111 napisał/a: | roszenie kloszy lamp tylnych- wymiana na gwarancji, |
Tez mi wymienili i jest teraz OK. Z drugiej strony całkiem częsta przypadłość m.in w BMW
radek1111 napisał/a: | mocno słabe wyciszenie wnętrza |
Fakt, mogłoby być lepiej
skaut - 01-10-2010, 09:00
No i do której wersji będzie mi bliżej po przejechaniu 100kkm? do radka1111, czy mitsu00?
Oto jest pytanie.
Póki co 2kkm - brak większych uwag. Wiadomo, jakby chciał się czepiać to i w nie jednym luksusowym aucie znajdziemy minusy.
Tak się teraz produkuje samochody to raz, a dwa klienci są bardziej wybredni.
Pożyjemy zobaczymy. Póki co cieszę się nowym autkiem
mitsu00 - 01-10-2010, 10:23
skaut napisał/a: | :? No i do której wersji będzie mi bliżej po przejechaniu 100kkm? do radka1111, czy mitsu00?
Oto jest pytanie.
Póki co 2kkm - brak większych uwag. Wiadomo, jakby chciał się czepiać to i w nie jednym luksusowym aucie znajdziemy minusy.
Tak się teraz produkuje samochody to raz, a dwa klienci są bardziej wybredni.
Pożyjemy zobaczymy. Póki co cieszę się nowym autkiem |
Dobra rada wójka Sam-a jeśli nie chcesz mieć problemow z zamarzniętym filtrem paliwa (wymiana na własny koszt - 600zł) zimą, tankuj od pierwszych dni zimy tylko i wyłącznie LOTOS Dynamic Diesel. Ma najniższą temperaturę krzepnięcia na rynku: -32 st. C.
W kopnym śniegu/piachu/błocie natomiast ZAWSZE wyłączaj system ASC.
Rotax - 01-10-2010, 13:35
To Lotos jest taki dobry? bo osobiście nigdy z tej stacji nie korzystałem, a nawet omijałem ja z daleka. No ale człowiek uczy się całe życie jak widać.
skaut - 01-10-2010, 14:20
mitsu00 napisał/a: | LOTOS Dynamic Diesel. Ma najniższą temperaturę krzepnięcia na rynku: -32 st. C. |
mitsu na stornie Statoila znalazłem info:
"Dla przykładu, wybrane stacje paliw narażone na występowanie największych mrozów, będą okresowo zaopatrywane w olej napędowy z temperaturą zablokowania zimnego filtra nawet poniżej -40st.C.*"
Tylko co to znaczy "wybrane stacje"?
Anonymous - 01-10-2010, 16:14
skaut napisał/a: | mitsu00 napisał/a: | LOTOS Dynamic Diesel. Ma najniższą temperaturę krzepnięcia na rynku: -32 st. C. |
mitsu na stornie Statoila znalazłem info:
"Dla przykładu, wybrane stacje paliw narażone na występowanie największych mrozów, będą okresowo zaopatrywane w olej napędowy z temperaturą zablokowania zimnego filtra nawet poniżej -40st.C.*"
Tylko co to znaczy "wybrane stacje"? |
Ja tankuję na Statoilu w Warszawie przy Grochowskiej. Zeszłej zimy spokojnie śmigałem w największe mrozy. Ruszałem przy -27 i nic się nie działo. W nocy pewnie było jeszcze zimniej.
Natomiast późną jesienią, chyba w listopadzie, kiedy temperatura spadała już poniżej 0 zatankowałem raz na Lukoilu na Trakcie Brzeskim i od razu check engine - na szczęście dotankowanie paliwa ze Statoila i chwilowe ocieplenie rozwiązało problem bez konieczności wymiany filtra.
mitsu00 - 01-10-2010, 20:37
venglin napisał/a: | Ja tankuję na Statoilu w Warszawie przy Grochowskiej. Zeszłej zimy spokojnie śmigałem w największe mrozy. Ruszałem przy -27 i nic się nie działo. W nocy pewnie było jeszcze zimniej. |
Ostatnio zeszłej zimy w styczniu jak mi zamarzło paliwo w filtrze przy -28 st.C, tankowałem Golda na Statoilu na Toruńskiej. Nie będę juz ryzykował bo wymiana filtra to 600zł w plecy skaut napisał/a: | mitsu na stornie Statoila znalazłem info:
"Dla przykładu, wybrane stacje paliw narażone na występowanie największych mrozów, będą okresowo zaopatrywane w olej napędowy z temperaturą zablokowania zimnego filtra nawet poniżej -40st.C.*"
Tylko co to znaczy "wybrane stacje"? |
Można pewnie sprawdzić na ich stronie. Normalny Diesel Gold Statoil-a zamarza przy -26st. C.
didku - 02-10-2010, 13:56
no to ja tez dopisze przy -28 st zamarzl filtr, paliwko Orlen, potem raz zatankowalem BP ultimate, a pozniej cala zime bezproblemowo Statoil Gold. na stronie Statoila zeszlej zimy byla mapka, w jakich wojewodztwach jaka ma temp. zatkania filtra. Najlepiej tankowac na Mazurach i Suwalszczyznie . w roznych wojewodztwach byly rozne temperatury. Filtr Purflux jak w oryginalnym aucie w Niemczech 48 EUR+ koszt przesylki (mam teraz zapasowy)
mitsu00 - 02-10-2010, 14:42
didku napisał/a: | no to ja tez dopisze przy -28 st zamarzl filtr, paliwko Orlen, potem raz zatankowalem BP ultimate, a pozniej cala zime bezproblemowo Statoil Gold. na stronie Statoila zeszlej zimy byla mapka, w jakich wojewodztwach jaka ma temp. zatkania filtra. Najlepiej tankowac na Mazurach i Suwalszczyznie . w roznych wojewodztwach byly rozne temperatury. Filtr Purflux jak w oryginalnym aucie w Niemczech 48 EUR+ koszt przesylki (mam teraz zapasowy) |
Zapodaj proszę namiar na ten sklep:-)
janekzpolic - 02-10-2010, 19:16
Filtron produkuje taki zamiennik i w focie kosztuje po zniżkach 220 zł
http://katalog.fota.pl/Ka...aspx?GenArtNr=9
mitsu00 - 02-10-2010, 20:24
Skoro oryginał z wysylka z Niemiec kosztuje około 240zl to płacić 220zl za zamiennik to jakieś nieporozumienie.
didku - 02-10-2010, 21:47
http://www.autoteilestore.com
cos pod 48 eur i do tego wysylka (do Niemiec od pewnej ceny za darmo)
wchodzic w konfigurator 1 Schritt Mitsu i Out CWO/MMC dla 2.2 wybrac i potem filterki albo klocki hamulcowe ...
janekzpolic - 03-10-2010, 00:52
mitsu00 napisał/a: |
Skoro oryginał z wysylka z Niemiec kosztuje około 240zl to płacić 220zl za zamiennik to jakieś nieporozumienie. | a co to za różnica, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus
13zbyszek13 - 03-10-2010, 09:49
janekzpolic napisał/a: | a co to za różnica chyba ze wolisz wspierać hitlerowców zamiast polaków, filtr to filtr i tyle czy zrobi go mistu toyota czy lexus |
prawie żadna ale jednak chyba jest.
|
|
|