To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Głośna praca pompki od wspomagania ukł. kierownic

19freeq94 - 01-10-2010, 16:36
Temat postu: [E55A 2.0] Głośna praca pompki od wspomagania ukł. kierownic
Przy skręcaniu zwiększa hałas i chwilami stawia opory że ciężko jest skręcić kierownicą. Czy to będzie wina pompki czy maglownicy ? Kabel który jest podłączony do pompki to jest masowy czy prądowy ?
mitsu_pl - 04-10-2010, 17:27

Do tego co napisał zbychu80 dodam jeszcze, że możesz też wymienić ten płyn jeżeli wcześniej przez dłuższy czas nie był wymieniany..., bo również dzieje się tak jak płyn od wspomagania jest stary.
ferro79 - 13-10-2010, 20:41

Przy okazji tematu chciałbym zapytać: jak wymienić płyn od wspomagania i na jaki wymienić? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
dominikgogo - 15-10-2010, 12:44

Dołączam się do tematu. Mam już niski poziom płynu. Dolewać? jeśli tak to co? czy wymienić? Jeśli tak to na jaki? Co polecacie?
mitsu_pl - 17-10-2010, 22:41

ATF (czerwony) nie wie jakie dokładne są wymogi, ale polecam Dextron 3, raczej obojętne jakiej marki, to już zależy od portfela.
19freeq94 - 20-10-2010, 18:05

Witam. To co podawaliście panowie nic nie pomogło :( Przewód ten co idzie od maglownicy do pompki wspomagania ukł. kierowniczego mocno się napręża i ten przewód drga, a jak zdejmę przewód górny co jest przykręcane nakrętką na klucz 17 i go zdjemę,to z płynu robi się piana przy skręcaniu. Co może być przyczyną tych objawów ?
mitsu_pl - 20-10-2010, 20:14

To albo masz padającą pompę, albo źle odpowietrzony układ...
19freeq94 - 20-10-2010, 21:30

Pompa jest nowa dziś założona i to się dzieje. A mógłbyś mi powiedzieć w jaki sposób dobrze odpowietrzyć układ ? Albo jak masz taką możliwość to poproszę o link na którym jest to opisane Jeżeli jest coś takiego bo ja szukałem i nie mogłem znaleźć ;/.
jacek11 - 20-10-2010, 21:44

19freeq94, z reguły wystarcza kręcić powoli kierą w prawo,i lewo do oporu,przytrzymując na chwilę na końcach.O ile wiem,nie ma konkretnego odpowietrznika do wspomagania.
19freeq94 - 20-10-2010, 21:50

Aha. A te odpowietrzanie to się robi w ten sposób, że luzuje się lekko tą nakrętkę na klucz 17? I na odpalonym silniku czy też nie ? Przepraszam że może to trochę dziwne pytanie ale wolę się upewnić. Pewnie mnie zrozumiecie.
jacek11 - 20-10-2010, 22:02

Odpalasz silnik,a potem robisz to co napisałem wcześniej.Co chwilę sprawdzaj stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym.
19freeq94 - 20-10-2010, 22:03

aha dziękuje jutro się tym zajmę.

[ Dodano: 22-10-2010, 18:39 ]
Witam. Usterka została dziś pomyślnie usunięta. Układ był zapowietrzony i po odblokowaniu go okazało się że było za mało płynu. Dziękuje za pomoc ;D Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group