To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] ogrzewanie postojowe

kglar - 06-10-2010, 08:41
Temat postu: [II 2.0 DID] ogrzewanie postojowe
Proszę o informację ,pomoc w założeniu ogrzewania postojowego f-my DEFA Warm-up?
mitsu00 - 06-10-2010, 09:21
Temat postu: Re: ogrzewanie postojowe
kglar napisał/a:
Proszę o informację ,pomoc w założeniu ogrzewania postojowego f-my DEFA Warm-up?

To nie jest ogrzewanie niezależne, tylko trzeba podłączyć do 220V.

supeer - 03-01-2015, 16:52

odkopie temat 8)

Chcialbym takie ogrzewanie u siebie zamontowac, mam silnik 2,2 hdi i opcja dla tego modleu to grzalka plynu chlodniczego. Czy ktos z Was mial z tym doczynienia?

Wg instrukcji montazu jest to latwe do zrobienia, ale nie wiem jak jest w praktyce.
Dzieki za odp

paweldm - 08-01-2015, 14:23

Ciekawy pomysł. Koszt ok 450 zł (277 grzałka i 171 przewód zasilający 5 metrów).
supeer - 08-01-2015, 16:03

paweldm napisał/a:
Ciekawy pomysł. Koszt ok 450 zł (277 grzałka i 171 przewód zasilający 5 metrów).

+450zl na jakis zestaw montazowy co nie do konca jestem przekonany ze jest konieczny 8)
no ale na nastepna zime bede przygotowany, zamontuje w lato to dam znac

JCH - 08-01-2015, 21:12

Gadaliśmy o takim czymś niedawno. Tutaj :arrow: http://forum.mitsumaniaki...&highlight=defa
kubabrzesko - 10-01-2015, 10:12

Tez myslalem o webasto palonym w pilota których nie brakuje w sprzedaży (używane analogowe od 1000 zl ) ,ale nie ma za bardzo miejsca u mnie pod maską (3,0 V6) wiec niedawno zalozylem takie cos http://allegro.pl/grzalka...4955978085.html W przeplywowej obudowie sa trzy grzałki które wlączają się po odpaleniu silnika ( gdy alternator zaczyna ladowac) a wylacza się gdy plyn osiagie więcej niż 50 st C.
Duzym plusem jest ze nie musze ciagnac kabla tak gdym chciał zalozyc przplywową 230 v , ale naprawdę nie zaluje zakupu bo autko grzeje się rewelacyjnie szybko.Na razie testowałem wyjezdzajac z garażu (około + 10 st.C ,a na zewnątrz minus 10stC ) w aucie zaczynalo dmuchac cieplem po około 600-800 metrach.
Polecam bo montaż jest latwy.Ja miałem jeszcze bardziej ułatwiony bo wpiolem się w przewod do podgrzewania reduktora ( gazu)

mitsu00 - 10-01-2015, 13:47

Ja w VOLVO mam ogrzewanie niezalezne sterowane z aplikacji w ajfonie. To jest dopiero bajka. Ebersprecher nagrzewa i caly plyn chlodniczy, nie tylko blok silnika, ale rowniez tloczy cieple powietrze do wnetrza auta przez nawiewy w trakcie gdy system grzeje silnik. Wogole nie trzeba skrobac szyb i przy minus 20st silnik odpala jakby bylo plus 10 na zewnatrz. Ustawia sie w telefonie godzine wyjazdu i komputer sam dostosowywuje czas potrzebny do nagrzania silnika i wnetrza.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group