To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Dane techniczne Galant EA2A FAQ

deejay - 14-10-2010, 23:04
Temat postu: [EA2A/W 2.0] Dane techniczne Galant EA2A FAQ
[ Dodano: 14-10-2010, 23:00 ]



Jonny156 - 15-10-2010, 15:41

Nie mogę zlokalizować w aucie tej śrubki do regulacji obrotów na biegu jałowym, pokazanej na pierwszym zdjęciu i oznaczonej literą A
deejay - 15-10-2010, 20:49


Marti - 16-10-2010, 19:50

deejay pokazał dolot z wersji z tempomatem więc jeśli go nie masz możesz nie mieć jednego elementu, co do śrubki jest pod zaślepką o ile ktoś jej nie posiał - bawiąc się tą śrubką trzeba delikatnie operować (jak dobrze pamiętam w prawo dodajesz, w lewo ujmujesz).
Pieraś - 21-03-2012, 20:21

a gdzie te dane techniczne?
KaWu - 22-03-2012, 08:30

Pieraś napisał/a:
a gdzie te dane techniczne?


w pierwszym poście
deejay napisał/a:
[ Dodano: 14-10-2010, 23:00 ]

Pieraś - 22-03-2012, 20:28

kurczę, wczoraj widziałem tu puste okna w miejscu komentarzy :-/
argun - 22-03-2012, 22:43

a przy okazji moze wiesz/wiece co ile km wymienia sie rozrzad? w Galu 2.0
deejay - 22-03-2012, 22:49

72 m-c lub 90 tys km , jesli auta śmiga wiecej po miescie to zaleca sie wymianę co 75-80 tys km .
m6riano - 22-03-2012, 22:53

Lub na dobrym osprzęcie i wliczonym ryzyku 110tkm..;-)
mackbeth - 23-03-2012, 07:26

Łeeeee tam, jak kupiłem samochód to pasek miał datę 1999 (tak jak auto) a na liczniku miałem 171tyś:)
eddisson - 26-03-2012, 14:51

Jonny156 napisał/a:
Nie mogę zlokalizować w aucie tej śrubki do regulacji obrotów na biegu jałowym, pokazanej na pierwszym zdjęciu i oznaczonej literą A




Tylko regulację należy wykonać na wygrzanym silniku, wyłączonych wszystkich obciążeniach silnika (radio, światła i w szczególności kompresor klimy) i w trybie diagnostyki Engine ECU w trybie regulacji tego parametru (Speed Adj. Screw Mode z EvoScana). Wartość jaka musi być zadana to 750 +- 50 RPM (też najlepiej badać to czymś bardziej dokładnym niż fabryczny obrotomierz)



Ustawianie 800 +- 100 to tylko dla dorzniętych silników... bez urazy.
U mnie fabrycznie jest 750 bez kręcenia. Jak coś się z tą wartością dzieje to trzeba szukać przyczyny, a nie kręcić śrubką.

KaWu - 26-03-2012, 14:58

eddisson napisał/a:
Ustawianie 800 +- 100 to tylko dla dorzniętych silników... bez urazy.
U mnie fabrycznie jest 750 bez kręcenia. Jak coś się z tą wartością dzieje to trzeba szukać przyczyny, a nie kręcić śrubką.


U mie w automacie na P też jest 700rpm (chyba fabryczne jeszcze ustawienie).

Hugo - 26-03-2012, 18:26

KaWu napisał/a:
U mie w automacie na P też jest 700rpm
A co się dzieje z obrotami jak włączysz bieg?
KaWu - 27-03-2012, 19:01

Cytat:
U mie w automacie na P też jest 700rpm


oczywiscie na zegarach pokazuje 750 rpm.

Hugo napisał/a:
A co się dzieje z obrotami jak włączysz bieg?


Chyba spadaja na 600, musiałbym sprawdzić czy to 600 nie jest czasami na N.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group