[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Dane techniczne Galant EA2A FAQ
deejay - 14-10-2010, 23:04 Temat postu: [EA2A/W 2.0] Dane techniczne Galant EA2A FAQ [ Dodano: 14-10-2010, 23:00 ]
 

Jonny156 - 15-10-2010, 15:41
Nie mogę zlokalizować w aucie tej śrubki do regulacji obrotów na biegu jałowym, pokazanej na pierwszym zdjęciu i oznaczonej literą A
deejay - 15-10-2010, 20:49
Marti - 16-10-2010, 19:50
deejay pokazał dolot z wersji z tempomatem więc jeśli go nie masz możesz nie mieć jednego elementu, co do śrubki jest pod zaślepką o ile ktoś jej nie posiał - bawiąc się tą śrubką trzeba delikatnie operować (jak dobrze pamiętam w prawo dodajesz, w lewo ujmujesz).
Pieraś - 21-03-2012, 20:21
a gdzie te dane techniczne?
KaWu - 22-03-2012, 08:30
Pieraś napisał/a: | a gdzie te dane techniczne? |
w pierwszym poście
deejay napisał/a: | [ Dodano: 14-10-2010, 23:00 ] |
Pieraś - 22-03-2012, 20:28
kurczę, wczoraj widziałem tu puste okna w miejscu komentarzy :-/
argun - 22-03-2012, 22:43
a przy okazji moze wiesz/wiece co ile km wymienia sie rozrzad? w Galu 2.0
deejay - 22-03-2012, 22:49
72 m-c lub 90 tys km , jesli auta śmiga wiecej po miescie to zaleca sie wymianę co 75-80 tys km .
m6riano - 22-03-2012, 22:53
Lub na dobrym osprzęcie i wliczonym ryzyku 110tkm..;-)
mackbeth - 23-03-2012, 07:26
Łeeeee tam, jak kupiłem samochód to pasek miał datę 1999 (tak jak auto) a na liczniku miałem 171tyś:)
eddisson - 26-03-2012, 14:51
Jonny156 napisał/a: | Nie mogę zlokalizować w aucie tej śrubki do regulacji obrotów na biegu jałowym, pokazanej na pierwszym zdjęciu i oznaczonej literą A |
Tylko regulację należy wykonać na wygrzanym silniku, wyłączonych wszystkich obciążeniach silnika (radio, światła i w szczególności kompresor klimy) i w trybie diagnostyki Engine ECU w trybie regulacji tego parametru (Speed Adj. Screw Mode z EvoScana). Wartość jaka musi być zadana to 750 +- 50 RPM (też najlepiej badać to czymś bardziej dokładnym niż fabryczny obrotomierz)
Ustawianie 800 +- 100 to tylko dla dorzniętych silników... bez urazy.
U mnie fabrycznie jest 750 bez kręcenia. Jak coś się z tą wartością dzieje to trzeba szukać przyczyny, a nie kręcić śrubką.
KaWu - 26-03-2012, 14:58
eddisson napisał/a: | Ustawianie 800 +- 100 to tylko dla dorzniętych silników... bez urazy.
U mnie fabrycznie jest 750 bez kręcenia. Jak coś się z tą wartością dzieje to trzeba szukać przyczyny, a nie kręcić śrubką. |
U mie w automacie na P też jest 700rpm (chyba fabryczne jeszcze ustawienie).
Hugo - 26-03-2012, 18:26
KaWu napisał/a: | U mie w automacie na P też jest 700rpm | A co się dzieje z obrotami jak włączysz bieg?
KaWu - 27-03-2012, 19:01
Cytat: | U mie w automacie na P też jest 700rpm |
oczywiscie na zegarach pokazuje 750 rpm.
Hugo napisał/a: | A co się dzieje z obrotami jak włączysz bieg? |
Chyba spadaja na 600, musiałbym sprawdzić czy to 600 nie jest czasami na N.
|
|
|