[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer 2011 z nowymi silnikami - warto?
moku - 23-10-2010, 10:30 Temat postu: Lancer 2011 z nowymi silnikami - warto? Widzieliście specyfikację Lancerów 2011 z silnikiem benzynowym 1,6 117KM i diesla 1,8 150KM? Osiągi silnika benzynowego 1,6 nie różnią się znacząco od starego silnika 1,5. Natomiast rozczarowała mnie wersja diesla 1,8 150KM. Tylko 5 biegów. Waszym zdaniem warto wydać odpowiednio 70 i 80 tys. za te auta?
Kjuba - 23-10-2010, 16:36
5 biegów ale spalanie cholernie niskie - jak takie jak w ASX to jak ktoś sporo jeździ to watro. jak samochód ma być na mniej niż 5 lat i nie zrobi ponad 100 000 km to nie warto
racer1972 - 24-10-2010, 12:34
80 tys. za takiego Lancera? Paranoja... Lepiej dołóż 20 i spróbuj wyrwać Ralliarta demo...
mjsystem - 24-10-2010, 16:28
Dla mnie słowo "lancer" i "diesel" to dwa rózne bieguny, i o ile rozumiem pojęcie cywilnej wersji auta rajdowego(evo, ralliart), to ropa i rajd nie pasują wcale...
racer1972 - 25-10-2010, 18:55
No cóż wszyscy liczyli na 6-sty bieg a tu znowu nic z tego... Pewnie pojawi się za 4 lata już w kolejnej wersji lancerka...
Kjuba - 25-10-2010, 19:59
i wtedy kupie nowego lancera albo Evo hehe
lichy - 29-10-2010, 15:15 Temat postu: Re: Lancer 2011 z nowymi silnikami - warto?
moku napisał/a: | Widzieliście specyfikację Lancerów 2011 z silnikiem benzynowym 1,6 117KM i diesla 1,8 150KM? Osiągi silnika benzynowego 1,6 nie różnią się znacząco od starego silnika 1,5. Natomiast rozczarowała mnie wersja diesla 1,8 150KM. Tylko 5 biegów. Waszym zdaniem warto wydać odpowiednio 70 i 80 tys. za te auta? |
Parametry silników 1.5 oraz 1.6 zbliżone, ale 1.6 ma jednak troszkę wyższy moment i inaczej zestopniowaną skrzynię, co wróży lepszą elastyczność i nieco mniejsze spalanie - skrzynia niestety 5-biegowa.
W przypadku diesla 1.8 skrzynia 5-biegowa jest pokazana tylko w polskim serwisie internetowym Mitsubishi, serwisy zagraniczne piszą o skrzyni 6-biegowej do tego silnika. Podejrzewam błąd na stronie. Myślę, że poprawią to na początku listopada przy okazji update'u strony w związku z nową ofertą rabatową na listopad.
mjsystem - 31-10-2010, 10:09
lichy napisał/a: | W przypadku diesla 1.8 skrzynia 5-biegowa jest pokazana tylko w polskim serwisie internetowym Mitsubishi, serwisy zagraniczne piszą o skrzyni 6-biegowej do tego silnika. Podejrzewam błąd na stronie. Myślę, że poprawią to na początku listopada przy okazji update'u strony w związku z nową ofertą rabatową na listopad |
Na potwierdzenie:
http://translate.googleus...9nNSExMNP4jjYtQ
To tłumaczenie strony. I jeszcze jedno.... tam maja 5-cio letnią gwrancję
Trik - 31-10-2010, 10:54
lichy napisał/a: | W przypadku diesla 1.8 skrzynia 5-biegowa jest pokazana tylko w polskim serwisie internetowym Mitsubishi |
Już to poprawili jest .. 6MT..
mjsystem, to o czym piszesz to opcja płatna dodatkowe 2-3 lata lub 150000km. http://translate.google.c...slate.google.pl
mjsystem - 31-10-2010, 13:44
Trik napisał/a: | mjsystem, to o czym piszesz to opcja płatna dodatkowe 2-3 lata lub 150000km |
No to mnie zaskoczyłeś, masz rację, pominąłem to w lekturze
Trik - 31-10-2010, 18:55
Mimo wszystko szkoda, że nawet takiej opcji nie mamy 8 lat temu w Fiacie można było przedłużyć gwarancję z 1 roku na 3 lata. Ciekawe jak jest teraz?
Marpas - 31-10-2010, 20:16
1.6 ma mniejszy prześwit - 140 mm
lichy - 01-11-2010, 22:51
Trik napisał/a: | Już to poprawili jest .. 6MT.. |
Chyba jednak nie...
zarówno tu dla sedana, jak i tu dla sportbacka, w danych technicznych jest napisane "1.8 DID MIVEC DIESEL 5 MT"
Trik - 02-11-2010, 01:08
lichy, Faktycznie. Chyba mi sie porypało z ASX
jurekschroda - 03-11-2010, 21:20
To się kupy nie trzyma.
W ASXie ten sam silnik ma skrzynię 6, a w Lancerniku miałby mieć 5 ?
Stawiam na błąd na stronie, nie pierwszy zresztą...
Początkowo ASX 1.8 DiD na tej samej stronie miał też skrzynię 5MT... a ceny HP były takie same jak LP...
No cóż, błędy każdy robi.
Pewnie niedługo poprawią , a póki co - przy tych cenach nowego diesla w Lancerze i tak mało kto tym tematem się zainteresuje.
|
|
|