To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - Małe porównanie kosztów serwisowania SUV-ów

Uwex - 28-10-2010, 13:47
Temat postu: Małe porównanie kosztów serwisowania SUV-ów
Serwis SUV-ów
Anonymous - 28-10-2010, 14:56
Temat postu: Re: Małe porównanie kosztów serwisowania SUV-ów
moto.wp.pl napisał/a:
W przypadku wymiany sprzęgła najwięcej wydadzą posiadacze Mitsubishi ASX 1,8 Diesel. Za kompletne sprzęgło (z kołem) zapłacą 13 191 zł. Właściciel Dacii Duster 1,5 Diesel zapłaci zaledwie 780 zł. Jeśli jednak w silniku Diesla zepsuje się filtr cząstek stałych, za nowy najdrożej zapłaci kierowca Hyundaia ix35 2,0 Diesel - prawie 19 tys. zł. Nieco tylko tańszy jest filtr do Kii Sportage 2,0 Diesel - 15 150 zł. Najtańszy, wśród przebadanych aut, jest filtr do Dacii Duster 1,5 Diesel, który kosztuje 1 780 zł. W Mitsubishi ASX filtr cząstek stałych kosztuje 4 250 zł.



piekny tekst :D

soren - 28-10-2010, 18:10

Rozważałem poważnie kupno ASX, ale po przeczytaniu PDF-a dołączonego do tego artykułu, zwątpiłem. Delikatnie mówiąc, części do Mitsubishi nie należą do najtańszych.
lancet67 - 28-10-2010, 19:41

Szczęka mi opadła poniżej wysokości zawieszenia ASX
Jeżeli te ceny się potwierdzą to ASX spadnie znacznie w tabeli
wyboru auta które kupię
Żona kupuje yeti 2,0 tdi i po cenach serwisu widzę że rozsądniej
niż ja wybiera auto
Poproszę żeby wybrała za mnie

slawekgr - 28-10-2010, 22:34

Ja też w przyszłą sobotę miałem jechać zamawiać ASX ale teraz zaczynam się zastanawiać. Tylko co wybrać wszyskie samochody mają swoje plusy i minusy. Ja biorę pod uwagę Volvo S40, Mazda 3 sedan no i oczywiście ASX na który już byłem pewny z 90 %
krzychu - 28-10-2010, 22:40

A tam tak jak by nie było zamienników od innych firm.... Przecież przez 3 lata macie gwarancję... Sprzęgła nie palić i tyle.
slawekgr - 28-10-2010, 23:43

No tu masz racje z tymi zamiennikami teraz mam Alfę i też jade na zamiennikach bo orginał to cena z kosmosu
viader - 29-10-2010, 08:49

Gorzej jak ktoś jednak spali to sprzęgło o co nie trudno przy 4WD, na gwarancji znając serwisy nie uznają a zamienników pewnie przez najbliższy czas nie będzie (zupełnie nowy silnik w ofercie, nie wiem jaka skrzynia-może nie być odpowiedników w innych modelach). Polityka cenowa części w mitsubishi jest mega chora, przecież tam po gwarancji nikt nie pojedzie. Przykład na głupim kole pasowym do mojego eclipsa, w serwisie prawie 2tyś, a zamiennik 250zł...poniżej tysiąca można kupić lekkie aluminiowe od renomowanych firm tuningowych.
krzychu - 29-10-2010, 09:42

Pytanie czy polityka cenowa to do końca nasz problem.... Jak nikt tam nie będzie jeździł to w końcu zmądrzeją.

A sprzęgło za rok max 2 będzie w zamiennikach bo ten silnik będzie i w Lancerze i w Outku tak że don't panic.

Anonymous - 29-10-2010, 10:51

krzychu napisał/a:
A sprzęgło za rok max 2 będzie w zamiennikach...


wiec jak ktos spali sprzeglo (a znam osoby ktore potrafia zjechac tarcze w kilka miesiecy) to auto do garazu i czekamy rok max 2 lata :D :D :D

Bart2001 - 29-10-2010, 12:26

Pozostaje jeszcze regeneracja sprzęgła.
rezon - 30-10-2010, 06:11

lancet67 napisał/a:
Żona kupuje yeti 2,0 tdi i po cenach serwisu widzę że rozsądniej
niż ja wybiera auto
Nie wiem jak ASX jeździ zimą, ale jeżeli 4x4 będzie takie samo jak w Outlanderze, to Yeti jeździ znacznie bardziej przewidywalnie - nie zarzuca tyłu i nie wyrywa kierownicy.
krzychu napisał/a:
Sprzęgła nie palić i tyle.
mam 80kkm bez palenia sprzęgła i sądząc po zachowaniu jego trwałość oceniam na jeszcze 20-30kkm. A spalenie sprzęgła w Outlanderze to żaden problem - to jeden z czułych punktów, jak w ASX zobaczymy po zimie.
13zbyszek13 - 31-10-2010, 09:39

rezon napisał/a:
Nie wiem jak ASX jeździ zimą, ale jeżeli 4x4 będzie takie samo jak w Outlanderze, to Yeti jeździ znacznie bardziej przewidywalnie - nie zarzuca tyłu i nie wyrywa kierownicy.


Ty znów z tą Czeszką wyjeżdżasz , daj na luz.

[ Dodano: 31-10-2010, 09:41 ]
rezon napisał/a:
A spalenie sprzęgła w Outlanderze to żaden problem - to jeden z czułych punktów, jak w ASX zobaczymy po zimie.


przebrykałem całą zimę i jakoś sprzęgła nie spaliłem , nie strasz ludzi.

Trik - 31-10-2010, 10:48

rezon, Kolega ma to Yeti. I jak stwierdził na budowy i do 100km to wola Boska powyżej 100km woli poczciwe Audi A6 bo do Yeti w taką trasę to "... nawet czołgiem go nie zapakujesz" Sam jak zobaczyłem wnętrze tego czegoś (Yeti) to już nawet nie miałem ochoty doń wsiadać, mimo że furka pachniała nowością to tak tandetą zalatywało że szok.
BTW Niewiem czy ktoś już zauważył ale, OII 2.0 DID ma 1640kg masy własnej, a ASX 1.8 1525kg i to czy sprzęgło zdzierży czy nie zależy też od tego, jak i od samej jego konstrukcji. Mimo że kaszlakiem, pierwszy raz w życiu osobowym bo Tatrę 148 S3 6x6 pomijam, jeździłem na jeździe próbnej to ruszanie ze sprzęgła bez gazu nie stanowi problemu. Momentu wystarcza i w zimie też nie powinno zabraknąć.

jarekrk - 31-10-2010, 11:57

mam do was pytanie przy okazji trochę przeczytaniu artykułu.
Ostatnio zacząłem się zastanawiać nad kupnem nowego auta,(tzn leasing ale to już nie ważne) gdyż tak na prawdę mając stare i tak mniej więcej 200zł wydaje miesięcznie na części do naprawy( + 200zł rata kredytu) to wychodzi prawie PRAWIE tyle co rata za leasing (netto) no i tak oglądam te auta i wpadły mi w oko
hyundai I30 ( rabaty teraz dobrę są i za ok 40k można dostać) , kia venga (podobna cena)trochę dacia sandero jeśli chodzi o cene
Nigdy nie interesowały mnie takie rzeczy bo nie myślałem w życiu o nowym aucie, i mam teraz pytanie czy jak powiedzmy po tych 20-30tys km zrobię pierwszy przegląd .
I Pokaże on do wymiany np jakies tam elementy zawieszenia to trzeba to zawsze od razu robić aby była gwarancja nadal ?Czy mogę powiedzmy w następnym miesiącu.
Czy np w przypadkach diesla jak nawali ten filtr cząsteczek stałych to on jest wymieniany jako gwarancja czy znów ja muszę płacić?
Co podlega a co nie podlega gwarancji w nowych autach?(tak mniej więcej)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group