To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer 2.0 GT 180KM

pablodc - 09-11-2010, 17:41
Temat postu: Lancer 2.0 GT 180KM
Witam!
Koledzy jako że jestem na kupnie samochodu i w zasadzie jestem umówiony na oglądanie auta, a tu wypatrzyłem na w ogłoszeniach Lancera 2,0 Mivec 180KM. Czy wogule jest taka wersja silnikowa? Nie ukrywam że byłby to dla mnie doskonała alternatywa dla obecnie poszukiwanego modelu. Bardzo proszę o odpowiedź i wskazówki jak poznać taki silnik żeby sprzedawca mi kitu nie wcisnął.
Z góry dzięki za odpowiedzi
Pozdrawiam!

P.S. autko sprowadzone z niemiec

gzesiolek - 09-11-2010, 17:47

Niech sie inni ustosunkuja... ale wg mnie sciema... tzn. obilo sie mi o uszy ze hamerykanskie GTS po tuningu siegaja na hamowniach 170KM, ale o silniku 180KM nie slyszalem... ale ja sie nie znam... ;)
pablodc - 09-11-2010, 18:03

Dzwoniłem do gościa przed chwilą, jest to auto z niemiec ale mówił że wersja na US (licznik mile/km). Cholera, a już się napaliłem. Z moich obecnych poszukiwań wiem że to co hamerykańskie to bardziej upośledzone i odpuszczam.
Dzięki za odpowiedź, temat do zamknięcia.... niestety :(

jac - 09-11-2010, 20:10

porozmawiaj z kolega jaca71 on ma hamerykanca z dwulitrowym serduszkiem i posiada wiedze w tym temacie ;-)
fargo - 09-11-2010, 20:17

pablodc napisał/a:
Z moich obecnych poszukiwań wiem że to co hamerykańskie to bardziej upośledzone i odpuszczam.(


Dokładnie to upośledzenie sięga w przypadku 2.0 Mivec 156KM( 115kW) i 2.4 Mivec 168KM (124kW). Ale da się jakoś wytrzymać z tym upośledzeniem :rolleyes:

gigant87 - 09-11-2010, 20:32

a co to upośledzenie zawiera? :D
jaca71 - 09-11-2010, 20:48

Moje upośledzenie (wersja ES) zawiera się jeśli chodzi o wypas czy tez jego braku pomiędzy informem a invitem chociaż bliżej mu do tego drugiego.
Upośledzenie GTS'a (takiego np. jak ma fargo) polega na wersji wyposażenia będącej skrzyżowaniem najlepszych cech intensa i instyla :)
Oba fajnie jeżdżą :)

gigant87 - 09-11-2010, 21:59

Czyli nie bać się Lancera z USA?
Szukam auta dla Mamy :)
Musi być automat. W salonie nowy kosztuje (po doposażeniu) prawie 80 000 zł.
Używanych z EU jak na lekarstwo.
Dlatego pytam o wersję z USA.

jaca71 - 10-11-2010, 00:29

gigant87 napisał/a:
Czyli nie bać się Lancera z USA?

Czego się bać? Jedynie przeszłości, która jest do sprawdzenia - CARFAX!!!

krzychu - 10-11-2010, 00:42

Dalej brakuje ESP czy w wyższych wersjach już jest? Światełka do przerobienia (przednie symetryczne nie przechodzą przeglądu), z tyłu brak przeciwmgielnego (wymagane jest). W przypadku xenów brak poziomowania (też nie przejdą przeglądu). Klima, komputer w farenchajtach/milach (sama klima trochę innaczej zaprogramowana). Często czujnik ciśnienia w kołach. Jest sporo różnic, a niektóre mogą być nie oczywiste (za pewne w USA nie ma mocniejszych stabilizatorów w wyższych wersjach wyposażenia). Radyjka nie łapią parzystych czy nie parzystych częstotliwości...
jaca71 - 10-11-2010, 01:16

krzychu napisał/a:
Dalej brakuje ESP czy w wyższych wersjach już jest?

Od rocznika modelowego 2010 każden jeden samochód sprzedawany w USA musi mieć ESP :)
krzychu napisał/a:
Światełka do przerobienia (przednie symetryczne nie przechodzą przeglądu), z tyłu brak przeciwmgielnego (wymagane jest).

Kupując sprowadzony - masz światła najczęściej przerobione jak nie to koszt ~1000zł
krzychu napisał/a:
Klima, komputer w farenchajtach/milach (sama klima trochę innaczej zaprogramowana).

Poza przebiegiem i licznikami dziennymi wszystko jest w kilometrach, km/h, L/100km itp. Klima automatyczna ma skalę w F :(
krzychu napisał/a:
Często czujnik ciśnienia w kołach.

Od rocznika modelowego 2008 wszystkie samochody sprzedawane w USA muszą mieć czujniki ciśnienia - czyli raczej nie ma Lancerów bez :) Tylko nie wiem czy to plus czy minus :)
krzychu napisał/a:
za pewne w USA nie ma mocniejszych stabilizatorów w wyższych wersjach wyposażenia

Wersja GTS ma mocniejsze stabilizatory takie jak instyle i intense. DE i ES mają takie same jak informi i invite. Dodatkowo GTS ma "lepsze hamulce".
krzychu napisał/a:
Radyjka nie łapią parzystych czy nie parzystych częstotliwości...

Nie łapią parzystych częstotliwości ale to nie problem. Problem amerykańskich radiów to brak rozbudowanych funkcji RDS takich jak AF - to jest jedyna i największa wada mojego "amerykańskiego" Lancera. Więcej nie widzę.

capelush - 11-11-2010, 17:30

dla mnie wlasnie kupiony amerykanski lancer jest bardzo dobrym wyborem.
komfortowy, dobrze wyposazony, radio i nawi mozna przeprogramowac -zero problemow- juz mam zrobione. strefy czasowe takze. mam gts -takze zawieszenie jest bdb, hamulce ok- chociaz przy ostrej jezdzie wiadomo jak to w mitsu wichruja sie.
z swiatlami tak jak krzychu pisze -niby jest problem- chce przerobic ksenon i tylne.- i tak naprawde to jedyny koszt.
a dodatkowo w silniku 2.0 jest zaskakujaca niskie zuzycie paliwa- nawet goscie z mitsubishi byli w szoku - stwierdzenie ze to pali duzo mniej od 1,8 i jest bardziej elastyczne mowi samo za siebie.
na chwile obecna moge tylko polecic to auto.
a sa problemy z ubezpieczeniem- bo oczywiscie nie ma go w danych- probuja podciagac pod 1.8 ale sami mowia ze jak bedzie szkoda to bedzie probelm. ja zgodnie z porada z forum evo pojechalem do rzeczoznawcy pzm- i wtedy warta, pzu, allianz respektuja to i ubezpieczaja dokladnie ten model.

ferol - 11-11-2010, 20:51

mam GTS 2008 2.0 automat
moje uwagi:
paliwa to na pewno wciąga więcej niż 1.8 manual
czujnik ciśnienia sprawia problem nawet w serwisach
wyposażenie fajne choć bez ESP
przerobienie navi bez problemów jeżeli ma się fachowca
fahrenheity mi nie przeszkadzają
radio, RDS i częstotliwości- słucham głównie muzy wiec dla mnie to nie problem-no chyba że ktoś jest radiomaniakiem
przeciwmgielne przerobione koszt mały-przełącznik, klosz lampy tylnej...
kilometry/mile przebieg w milach mi nie przeszkadza, resztę mam ustawioną na kilometry
a lampami przednimi się nie przejmuję - może źle - ale przegląd mam...

capelush - 11-11-2010, 21:02

czyżby automat tyle zmienial w spalaniu? u mnie zauwazylem jak wlacze tempomat -automatycznie rosnie spalanie i to dosc mocno.
ciekawostka z serwisu mitsu- do tego auta nie lac 98 ani nic mocniejszego- tak podobno zrobione ze max 95 sluzy- pozniej moze byc check engine.

gzesiolek - 11-11-2010, 21:17

capelush, z tym spalaniem mniej to bez przesady, ale wg tego co mi wiadomo to 2,0 manual ma praktycznie to samo spalanie jak 1,8... a ponad 10KM wiecej i lepsza elastycznosc... wg mnie bardziej udany silnik, choc rozni sie niby niewiele...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group