To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] ZAPOWIETRZANIE SIE SPRZEGLA

slm8 - 13-11-2010, 15:28
Temat postu: [E54A 2.0 V6] ZAPOWIETRZANIE SIE SPRZEGLA
Witam mam mały problem ze sprzęgłem ciągle się zapowietrza.Po odpowietrzeniu wystarcza go na przejechanie ok. 50km, a potem sprzęgło ciągnie aż nie można w ogóle jechać.Zastanowiłam się wymianą pompki sprzęgła i wysprzęglika. Może ktoś już spotkał się z tym problemem i wie co może być przyczyną i jakie są dostępne dobre zamienniki. Z góry dziękuje i pozdrawiam!!!
robertdg - 13-11-2010, 15:59

Zakup reperaturki.
cobretti - 19-11-2010, 10:40

siemka mam podobny problem od 3 lat, tylko u mnie to wygląda w ten sposób że pierwsze większe mrozy i płyn po nocy znika a nie widać żadnych wycieków. 2 lata temu dolewałem przez 2 miechy prawie co dzień po pół zbiorniczka a zeszłą zime tylko 2 razy. na warsztacie nie znaleźli wycieku. ja wymieniłem uszczelkę na krućcu ssącym pompy ale czy podziałało to nie wiem czekam na mrozy.

pozdrawiam

weksel - 24-11-2010, 22:54

a ja właśnie mam ten sam problem:( dzisiaj ruszyłem z miejsca i poczułem że nie mam prawie sprzągła, przejechałem kawałek, zatrzymałem się i patrze że nie mam już wogle płynu;/ Gdzie on się podział?
robertdg - 25-11-2010, 08:57

Sprawdź wysprzęglik i pompke sprzęgła, oraz przewód pomiedzy nimi, byc może przewód przekorodował gdzieś na połaczeniu, być może poszlo uszczelnienie w wysprzegliku i cały płyn spłynął po skrzyni (trzeba zajrzec pod gumke harmonijke czy nie ma tam mokrego), oraz zajrzec w kabinie, czy plyn nie wylała sie do srodka przez popychacz sprzęgła.
cobretti - 25-11-2010, 10:23

ale dlaczego dzieje sie tak tylko po zakończonej jeździe podczas mrozów??
lookas2die4 - 13-12-2010, 14:49

Ja mam podobny problem. Pojawił się rok temu w zimę. Wymieniłem wysprzęglik i zastosowałem reperaturki pompy ale niestety nic to nie dało. Podczas dłuższych postojów w korkach dochodzi do tego, że pedał sprzęgła "twardnieje" i wysprzęgla bardzo wysoko, czesto zaczyna się też ślizgać sprzęgło. Jak próbuję regulować skok pedału sprzęgła (skracając go) to z kolei robi się "miękki" i nie można wysprzęglić. Z moich obserwacji wynika, że mocno zależy to od temp. otoczenia, po zeszłej zimie po kilku regulacjach skoku udało się ustawić tak, że przejeżdziłem bez problemu do pierwszych przymrozków :(
Teraz znowu się z tym męcze :(

Krejzi - 13-12-2010, 15:23

no to moze przewod nieszczelny ? tak sie dzieje tez jak sie zle odpowietrzy ( ja za pierwszym razem jak sam odpowietrzylem to cos spartolilem albo zassalo sie ze zbiorniczka albo nie wiem, i mialem to samo ale powtorzylem operajce odpowietrzania na takiej samej zasadzie jak odpoweitrzanie hamulcow pompujesz pompujesz trzymasz w podlodze druga osoba odkreca wylatuje zakreca puszczac sprzeglo pilnujac zeby nie zassalo powietrza przez zbiorniczek ), moze tez byc tak ze pompka jest tak uszkodzona ze reperaturka nie pomogla ... koszt nowej to jakies 250 zl gdzies kiedys widzialem ale mozna uzywana ;) u mnie po wymianie wysprzeglika chodzi wzorowo, a objawy byly takie ze pedal w podloge i kiszka ... no i potem zobaczylem plyn pod "harmonijka " 90 zł nowy wysprzeglik i jazda :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group