To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Informacja o momencie przenoszonym na poszczególne koła

DJ Fazi - 19-11-2010, 16:01
Temat postu: Informacja o momencie przenoszonym na poszczególne koła
Witam,
Znalazłem coś takiego, czy takie coś się pokazuje na wyświetlaczu i czy we wszyskich modelach?
Czy jest to typowy pic reklamowy ?

http://www.youtube.com/watch?v=AOfineWXStk

Pozdrawiam

P.S.: Jak to uruchomić ?;-)

sylb - 19-11-2010, 20:18

To jest wersja GT, w Juropie nie oferowana. Mechanizm napędowy to prymitywna wersja z Lancera Evo ale i tak lata świetlne przed tym co jest w naszych.
sibkods - 22-11-2010, 16:22

Cytat:
i tak lata świetlne przed tym co jest w naszych

Jak chciałeś miec super terenówkę to trzeba było brac Pajero.

Napęd Out jest jednym z najlepszych napędów tego typu. I niby czemu jest "lata świetlne" do tyłu? Z założenia Out jest SUVem a nie ternówką i specjalnie nie wkładono mu super układu.

Trik - 23-11-2010, 18:28
Temat postu: Re: Informacja o momencie przenoszonym na poszczególne koła
DJ Fazi napisał/a:
Witam,
Znalazłem coś takiego, czy takie coś się pokazuje na wyświetlaczu i czy we wszyskich modelach?
Czy jest to typowy pic reklamowy ?

http://www.youtube.com/watch?v=AOfineWXStk

Pozdrawiam

P.S.: Jak to uruchomić ?;-)

Ten pic pochodzi równiez/zwłaszcza z EVO X. Niestety nie dostepny na naszym rynku. Do uruchomienia raczej niemożliwy w znaczeniu ASO, chyba że coś da sie zrobić (wymienić) ze sterownikami itp. elementami, dostepnymi w innych czesciach świata, jak widać na filmie :doubt: :axe: .

sylb - 23-11-2010, 21:47

sibkods napisał/a:
Cytat:
i tak lata świetlne przed tym co jest w naszych

Jak chciałeś miec super terenówkę to trzeba było brac Pajero.

Napęd Out jest jednym z najlepszych napędów tego typu. I niby czemu jest "lata świetlne" do tyłu? Z założenia Out jest SUVem a nie ternówką i specjalnie nie wkładono mu super układu.

Nie bardzo łapię o co chodzi w twojej wypowiedzi. Bo Lancer EVO to nie jest raczej samochód terenowy.
Co do napędu to lepsze jest wrogiem dobrego i a w moim mniemaniu stały napęd na obie osie jest lepszy o dołączanego, jaki jest w O2 a jak dodamy do tego mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu +w miarę mocny silnik to wychodzi bardzo fajny samochód. Na ale jeśli się mylę to słuch byle rzeczowo i pełnym zdaniem.

I na koniec, być może nie wszyscy się z tym zgodzą, ale patrząc historycznie i porównując O2 z, O1 który miał stały napęd i był oferowany z benzynową 2.0 Turbo nie trudno się dopatrzeć pewnego regresu u Mitsubishi.

sibkods - 24-11-2010, 13:24

Kupiłeś SUVa więc wnioskuję, że nie chciałes kompakta.
Wiesz co kupowałeś no chyba, że przez pomyłkę wziąłeś Out a chciałeś Pajero.

Trik - 25-11-2010, 01:03

sylb napisał/a:
Nie bardzo łapię o co chodzi w twojej wypowiedzi. Bo Lancer EVO to nie jest raczej samochód terenowy.

Evo owszem to nie SUV ale napęd na 4 łapy posiada i na dodatek bardziej zaawancowany od Outlandera. Pytanie od DJ Fazi, było raczej o informacje wyświetlane na wyświetlaczu w tym filmie.
Napisałem zatem w skrócie, że ten sposób przedstawienia na wyświetlaczu pracy kontroli trakcji i przeniesienia napędu poraz pierwszy widzałem na filmie reklamowym i filmach z jazd próbnych Evo X, w 2007 roku.

sylb - 25-11-2010, 09:54

Przednia oś ma mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, jaki niestety nie znalazłem. Więc to pewnie będzie takie graficzne odzwierciedleni przedniej osi.

Znalazłem cos takiego.

That last bit is Japanese hyperbole for an electronic front differential that senses driver inputs, vehicle attitude, and wheel slip to vary engine torque to either of the front wheels with an electronically controlled clutch pack.

What does all that mean? The Outlander GT steers sharper in tight corners, because when the inside front wheel loses traction, the computer directs more torque to the outside wheel to help turn the car. The rear axle, meanwhile, also gets torque sent to it via the car’s all-wheel-drive system.

DJ Fazi - 26-11-2010, 14:07

Czy wszystkie 3.0 V6 mają ten napęd S-AWC czy jest to tylko do modelu GT ?

Zastanawia mnie czy napęd ten rozwiązuje problem z przejazdem z powodu braku przyczepności po przekątnej, o którym mowa w tym wątku ?
To że ze zwykłym napędem nie poradzi sobie jest pokazane w tym filmiku.

sylb - 26-11-2010, 14:25

Tylko w GT.
TAK



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group