To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - 4G63T

conra - 21-11-2010, 10:21
Temat postu: 4G63T
Tak jak w temacie, pytanie tyczy się Outlandera turbo - silnik 4G63T.
Otóż ile dmucha turbina do tego potwora?
pozdrawiam Conra

Icewind - 23-11-2010, 18:34

u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3
conra - 23-11-2010, 19:14

Icewind napisał/a:
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3


O! To dosyć sporo :shock:

Icewind - 26-11-2010, 17:40

conra napisał/a:
Icewind napisał/a:
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3


O! To dosyć sporo :shock:



bo to jest seria z małym plusem 8) a dane ze wskaźnika w słupku...

conra - 27-11-2010, 18:15

Icewind napisał/a:
conra napisał/a:
Icewind napisał/a:
u mnie w piku 1,6, normalnie 1,3


O! To dosyć sporo :shock:



bo to jest seria z małym plusem 8) a dane ze wskaźnika w słupku...


Więc jak z _małym_ plusem to pewnie dmuchasz 0.2 więcej? Oscylujesz w okolicy 230KM?

Icewind - 29-11-2010, 18:31

po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą...
Anonymous - 02-04-2011, 21:50

Icewind napisał/a:
po zmianie oprogramowania i części wydechu pewnie będzie z 230 km, ale bardziej chodzi o przebieg krzywych i trochę momentu. I zdecydowanie lepiej kręci się górą...



Icwwind-czy te Twoje 230 KM jakoś pomierzone,czy szacowane ?
Czy nadal fajnie się jeździ dłubniętym Turbikiem ?
Może jeszcze ktoś zwiększył moc swojego Turbo i sie podzieli wrażeniami ?

macia - 03-04-2011, 12:21

furman, aktualnie ja jestem właścicielem outka Icewind'a :) Mam gdzieś wykres po pierwszym strojeniu, po drugim nie hamowany ale powinno być jeszcze ciut wyżej - wkleję w wolnej chwili 8)
lukaszOst1 - 31-05-2015, 19:27

conra, powiedz mi kolego w ktorym miejscu moge podpiac WSPAŹNIK DOLADOWANIA TURBO. Wiesz nie mam lewych rak poradze sobie ale nie wiem gdzie sie wpiac...
W@sio - 01-06-2015, 11:09

jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować :) ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą :)
lukaszOst1 - 01-06-2015, 11:20

W@sio napisał/a:
jaki masz wskaźnik jeszcze powiedz... bo miejsc jest dość sporo gdzie to może funkcjonować :) ja mam u siebie wpięty w jedno z podciśnień mierzących co się dzieje za przepustnicą :)
nie mam jeszcze wskaźnika to sprawa otwarta... mogę kupić mechaniczny i elektroniczny tylko gdzie wpiąć wężyk ciśnieniowy... może jakieś foto ?? ;)
W@sio - 08-06-2015, 13:10



Ja mam autogauge cyfrowego i w tym miejscu wpiąłem się w podciśnienie, można też bliżej kolektora :)

lukaszOst1 - 08-06-2015, 13:22

Nie no teraz to j już jestem w domku. Dzięki wielkie za pomoc... widzę że masz spore zmiany pod maską wygląda zacnie....
japanfan - 04-03-2016, 19:40

No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) :?

W@sio - 04-03-2016, 20:17

japanfan napisał/a:
No to mam pytanie do Wasio jak wyglada na wskaźniku praca tzn:
1 po załączeniu zapłonu
2 po odpaleniu
3 przy spokojnej jeździe do 2000 obr
4.no i kiedy ma powyżej 1bara
był bym bardzo wdzięczny za odpowiedź
I czy wpięcie wężyka bardziej w okolicy intercoolera/turbo jest błędne?(bo skoro ma pokazywać pracę turbo to nie powinien być zaraz za nim?) :?


Ja się wpiąłem w podciśnienie za przepustnicą.

Na zapłonie wskaźnik pokazuje 0 (ciśnienie atmosferyczne) jeśli pytasz o pracę na jałowych obrotach to na zimnym silniku -0,5 bara, na ciepłym -0,7 bara

Przy spokojnej jeździe przy tych obrotach ciśnienie rośnie do 0 lub nieco ponad.

Co do ciśnienia wyżej trudno mi powiedzieć jak jest na seryjnym kolektorze wydechowym, u mnie przy pełnym obciążeniu mam 0,9 bara już przy 2000rpm, natomiast max (ponad 1bar) jest w okolicach 3500rpm przy pełnym obciążeniu.

Przy pełnym przelocie w wydechu doładowanie rosło mi ponad 1,3 bara ale restryktor momentalnie ściągał na 1,1.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group