To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] Zakup Outlandera.

Muciek - 22-11-2010, 21:55
Temat postu: [II 2.0 DID] Zakup Outlandera.
Witam!

Chciałem się przywitać (niestety dopiero teraz) gdyż mój tata po pół roku poszukiwań prawdopodobnie zdecyduje się na Mitsubishi Outlandera. Wersja jak już to padnie na 2.0 D-ID Instyle. Outlander na oku jest od kilku miesięcy ale brak zdecydowania, teraz pewnie się coś poruszy bo koniec roku się zbliża i kratki się kończą, a o to tutaj w tym wszystkim chodzi :D Jazda testowa była, a nawet dwie.

Teraz pytanie na co zwrócić uwagę przy kupnie, na coś szczególnie czy jak to jest? Może jest coś przydatnego co warto dokupić jako akcesoria czy też dodatek?

Wersja: 2.0 D-ID Instyle 140HP z Chipem do 170 KM.

Mam nadzieję, że już niedługo razem z tatą będziemy mogli cieszyć się autem i tutaj do was zaglądać, bo przyznam że czytałem sporo i wiele ciekawych informacji można się dowiedzieć.

Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków :)

rezon - 23-11-2010, 07:12

Witamy,
Muciek napisał/a:
na co zwrócić uwagę przy kupnie, na coś szczególnie czy jak to jest? Może jest coś przydatnego co warto dokupić jako akcesoria czy też dodatek?
Warto poprosić przy zakupie o pomiar grubości lakieru - od zakupu Outlandera robię to za każdym razem - po 1,5roku odkryłem "gratis" na jednych drzwiach. Dealer ma miernik, trwa to 5 minut i będziesz wiedział, czy przypadkiem Twój nie spadł z lawety.
Z dodatków:
- chlapacze - warto wynegocjować jako gratis bo kosztują 400zł, a dopasowanych zamienników brak
- chip - jeśli RalliArt to różne są opinie na temat skuteczności w podnoszeniu mocy, Na pewno podnosi cenę. Jeśli to nie jest oryginalny to warto zażądać oświadczenia dealera o zachowaniu gwarancji na cały samochód, bo m.in. sprzęgło to jest słaby punkt Outka, szkoda byłoby dowiedzieć się, że przez podniesienie mocy na Twoje żądanie utraciłeś gwarancję. Na interwencję MMC nie licz - Customer Care Specialist działa raczej jako Dealers Care EXPERT - wszystkie wątpliwości rozstrzygane są na korzyść dealera ;) . Będziesz miał papier nie będzie dyskusji.
- ja w każdym samochodzie używam kuwety do bagażnika (Rezaw-Plast) - albo wynegocjuj, albo kup na Alledrogo.
- dywaniki
- światła do jazdy dziennej - mają w kosmicznej cenie w ASO, ale może uda Ci się dostać gratis
- zabezpieczenia śrub kół
- możesz pomyśleć o chińskiej alternatywie dla sprzętu Mitsubishi - szeroko opisywanej w innym wątku
Po za tym Outek nie wymaga specjalnych nakładów doposażeniowych.

Komandor - 23-11-2010, 15:30

-alarm oczywiscie
-siatka przytrzymujaca bagaż
-poprzeczki do relingów
-dodatkowe felgi+zimówki

Powyższe pozycje negocjuj z dealerem bo koniec roku tuz tuz i za 1.5 miesiaca wasz O2 juz bedzie o rok starszy...

-lusterko wewnetrzne fotochrom (koszt 100 USD razem z wysylką z USA)
-CB radio
-dodatkowe sprężyny usztywniające tył O2

To warto zainstalować po kupnie (wszystkie tematy na forum).

Pozdro

Muciek - 23-11-2010, 22:38

Dziękuję wszystkim za rady, na pewno wezmę je pod uwagę. Chciałem jeszcze zapytać jak według was gra sprzęt w Outku? Na youtubie niby filmiki oglądałem, ale żadne nie oddają za bardzo rzeczywistości. Podczas jazdy próbnej niby coś grało, ale bez większych emocji, więc jak to jest? :)
Mariusz4 - 23-11-2010, 23:14

Muciek napisał/a:
Dziękuję wszystkim za rady, na pewno wezmę je pod uwagę. Chciałem jeszcze zapytać jak według was gra sprzęt w Outku? Na youtubie niby filmiki oglądałem, ale żadne nie oddają za bardzo rzeczywistości. Podczas jazdy próbnej niby coś grało, ale bez większych emocji, więc jak to jest? :)


gra słabo, ORI głośniki to tandetny plastik, papier i guma + klamki, przyciski, plastiki w drzwiach wpadają w rezonans, trzeszcza, dudnią itp. polecam wygłuszenie drzwi (chociaż przednich) i wymianę głośników.

pozdrawiam,
Mariusz

mitsu00 - 24-11-2010, 00:06

Mariusz4 napisał/a:
gra słabo, ORI głośniki to tandetny plastik, papier i guma + klamki, przyciski, plastiki w drzwiach wpadają w rezonans, trzeszcza, dudnią itp. polecam wygłuszenie drzwi (chociaż przednich) i wymienienie głośników.

pozdrawiam,
Mariusz

Nie przesadzaj..... :wink: System RF gra bardziej niż OK nawet w fabrycznym Set Up-ie. Dla porównania wczoraj jeździlem najnowszą testową BMW 530D kombi, F11, wypasioną na maxa z ich najlepszym zestawem audio. I co? Zestaw w misiaku gra o niebo lepiej, ma większą głębię basów i wrażenie Surround niz opcja extra w BMW za ponad 10 klocka... Zgadzam się natomiast że wygłuszenie drzwi należy poprawić aby uniknąć niepotrzebnego rezonansu. Odnosi się t ojednak do wszystkich aut, nie tylko do Outlandera.

Mariusz4 - 24-11-2010, 00:20

mitsu00 napisał/a:

Nie przesadzaj..... :wink: System RF gra bardziej niż OK nawet w fabrycznym Set Up-ie. Dla porównania wczoraj jeździlem najnowszą testową BMW 530D kombi, F11, wypasioną na maxa z ich najlepszym zestawem audio. I co? Zestaw w misiaku gra o niebo lepiej, ma większą głębię basów i wrażenie Surround niz opcja extra w BMW za ponad 10 klocka... Zgadzam się natomiast że wygłuszenie drzwi należy poprawić aby uniknąć niepotrzebnego rezonansu. Odnosi się t ojednak do wszystkich aut, nie tylko do Outlandera.


to chyba jakieś 'inne' samochody oglądamy :wink: masz rację, że problem nie dotyczy tylko Outlandera, ale większości samochodów japońskich - słabe plastiki. przed wygłuszeniem drzwi max basy mogłem ustawić na +2 (przy wybranej muzie - rock), przy wyższych ustawieniach wszystko w drzwiach 'dygotało'.

pozdrawiam,
Mariusz

sylb - 24-11-2010, 01:03

Dziś w TVN Turbo oglądałem jakiś mini test nowego BMW X3, oczywiście na rynku jest wiele małych SUV-ów, ale zazwyczaj nie maja one po prostu bagażnika a to BMW ma i to podobnej wielkości, co O2. Z ciekawości zerknąłem na oficjalną stronę i na OTOMOTO po ile sobie go brokerzy wyceniają. Ja wiem, że lista dodatków jest obszerna, ale ceny nie porażają aż tak bardzo (wiem są wysokie). I teraz należy się zastanowić, jeżeli zakładacie, że będziecie jeździć takim samochodem np. 4-5 lat to czy nie warto było by pojeździć rok dłużej, ale mieć BMW.

Oczywiście ja nie wiem czy ceny, jakie są w ogłoszeniu są prawdziwe, no ale może warto się pozastanawiać.

http://otomoto.pl/bmw-x3-...-C15070261.html

mitsu00 - 24-11-2010, 01:19

sylb napisał/a:
Dziś w TVN Turbo oglądałem jakiś mini test nowego BMW X3, oczywiście na rynku jest wiele małych SUV-ów, ale zazwyczaj nie maja one po prostu bagażnika a to BMW ma i to podobnej wielkości, co O2. Z ciekawości zerknąłem na oficjalną stronę i na OTOMOTO po ile sobie go brokerzy wyceniają. Ja wiem, że lista dodatków jest obszerna, ale ceny nie porażają aż tak bardzo (wiem są wysokie). I teraz należy się zastanowić, jeżeli zakładacie, że będziecie jeździć takim samochodem np. 4-5 lat to czy nie warto było by pojeździć rok dłużej, ale mieć BMW.

Oczywiście ja nie wiem czy ceny, jakie są w ogłoszeniu są prawdziwe, no ale może warto się pozastanawiać.

http://otomoto.pl/bmw-x3-...-C15070261.html

Akurat w temacie BMW jestem dosyć dobrze oblatany bo ujeżdżam te autka od 10 lat i powiem tak: ta wersja z ogłoszenia to zupelny golas. Za dodatkowe wposażenie zarówno BMW jak i Audi liczą sobie jak za zboże. Pozatym jeśli mialbym kupowac potem auto z 2-giej ręki to napewno nie kupilbym takiego golaska, tylko szukałbym auta m.in z automatyczną klimatyzacją, pełną elektryką, chętnie z xenonami i innymi niezbednymi gadżetami. Napewno nie patrzył na auta jak to.

-WALDOR- - 24-11-2010, 06:53

za wersje zbliżona do outka intense plus wybulić trzeba ok. 185 tys, brutto(wybór pozostałych opcji jest mega duży np.czujniki parkowania za 3158 zł lub instalacja do telefonu komórkowego Bluetooth 2834,00 zł). Brak adnotacji ( na stronie dealera) o posiadanej homologacji ciężarowej (od 1 stycznia i tak już nieistotny detal) powoduje ,że należy właśnie taka cenę kalkulować.To jakby nie patrzeć outek plus lancer dla żony, albo Pajero na wypasie dla mnie, albo 2 outlandery intense+ z kratką po 93 tys. netto... :D .
Reasumując to zupełnie inna polka samochodów(choć samochodzik ładny).

miki72 - 24-11-2010, 12:30

co do rady przy zakupie z kratką - Ja poprosiłem aby zamontowali kratke w taki sposób aby tylna kanapa była wysunięta i rozłozona na maxa. Dla mnie to było ważne ze wzgledu na dzieciaki tam jeżdżące. Mam teraz mozliwość regulacji tylnej kanapy. Wiem że nie montuja w ten sposób std.
-WALDOR- - 24-11-2010, 16:03

to prawda, mnie nie chcieli tak zrobić(mieli gotowy zestaw dla outka i taki zamontowali, ale wizyta u zaprzyjaźnionego rzemieślnika, wypita kawa i rurka(a właściwie 2) mocująca kratkę gorą skrócona i ponownie zamontowana, dołem nie trzeba nic robić.Skrócenie spore bo 14 cm(jeśli chcemy by kanapę można było cofnąć i położyć na maxa ).
sla - 28-11-2010, 00:16

mitsu00 napisał/a:
ta wersja z ogłoszenia to zupelny golas. .

Jeżeli BMW wyposaża golasy tak jak jest w opisie wyposażenia tego samochodu, to chciałbym takiego golasa.

13zbyszek13 - 28-11-2010, 12:33

miki72 napisał/a:
co do rady przy zakupie z kratką - Ja poprosiłem aby zamontowali kratke w taki sposób aby tylna kanapa była wysunięta i rozłozona na maxa. Dla mnie to było ważne ze wzgledu na dzieciaki tam jeżdżące. Mam teraz mozliwość regulacji tylnej kanapy. Wiem że nie montuja w ten sposób std.


Ja ma tak zamontowaną kratę w standarcie istnieje możliwość regulacji tylnego siedzenia a konkretnie oparcia.

mkm - 28-11-2010, 12:40

Golas i to ze słabym silnikiem...
Cena z ogłoszenia to też pic na wodę, bowiem okrojona jest maksymalnie.
Najbardziej niepokojące jest to sformułowanie:
Cytat:
Opłaty dodatkowe (transport, ubezpieczenie Cargo, nasza prowizja, opłaty przesyłowe, tłumaczenie dokumentów, itp.)

Jak już widzę "itp" to znak, że tanio nie będzie :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group