Eclipse - Techniczne - Problem prawdopodbnie z pompą wodną ECLIPSE 1g 4g63 pomocy!
Anonymous - 21-10-2006, 20:55 Temat postu: Problem prawdopodbnie z pompą wodną ECLIPSE 1g 4g63 pomocy! Witam. Mam problem prawdopodobnie z pompą wodną b o niedawno kupiłem samochód i była woda z rdzą. Płukałem wodą 3 razy aż wychodziła czysta. Potem zalałem płyn chłodniczy -37C. Teraz jak odpalę to leje się pod kołem pasowym na samym dole i mam pytanie: gdzie jest pompa wody i czy trzeba rozrząd rozkręcać??? I jeszcze jedno urwał mi się kabelek koło alternatora (na końcu wystaje ułamany plastik) i cały dół jest mokry koło filtra oleju. Do czego on jest?
Sz@kal - 21-10-2006, 21:51
Z tego co wiem pompa wody jest chyba od przodu silnika ,na dole ,przy rozrządzie ,który chyba niestety trzeba będzie rozebrać. (tego nie jestem pewien)
dziobak26 napisał/a: | cały dół jest mokry koło filtra oleju |
A od czego jest mokry? Od oleju? To może Ci leci pomiędzy filtrem a silnikiem.
Anonymous - 22-10-2006, 14:41
Bardzo was proszę o opis demontażu pompy wodnej. Będę wdzięczny.
Anonymous - 22-10-2006, 14:46
wejdz tu -> http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3455
sciagnij to -> http://www.elektronbosch....nes4g616364.htm
masz silnik porownywalny do 4g63dohc - poczytaj a wszystko stanie sie jasne
Hubeeert - 22-10-2006, 14:50
adams12 napisał/a: | masz silnik porownywalny do 4g63dohc |
Ma dokładnie ten silnik
Anonymous - 22-10-2006, 14:55
tylko inaczej sie nazywa chyba co nie?
Hubeeert - 22-10-2006, 15:17
adams12 napisał/a: | tylko inaczej sie nazywa chyba co nie? |
A to dlaczego Eagle Talon to Eclipse i silnik nazywa się 4G63
Anonymous - 22-10-2006, 23:03
a bo w ktorejs z tych furek DSM silnik nazywa sie inaczej....
Hubeeert - 22-10-2006, 23:17
2G Eclipse ma silnik Chryslera 420A w wersji RS czy GS
Anonymous - 22-10-2006, 23:19
oooooooto mi wlasnie Hubi chodzilo
dziobak - napisz co podzialales!1
kiepuczi - 23-10-2006, 13:55
RS i GS w wersji amerykanskiej to nie DSM , DSM to tylko eclipse 1g, Playmount laser, i eagle Talon, jak i 2g Turbo. DSM to skrot od Dimont Motorsport firmy w kaliforni ktora skladala eclipsy. Eclipse jest samochodem amerykanskim na japonskich czesciach silnik i drivetrain. RS i GS skladane jest przez fabryki Chryslera i Mitsubishi Motors US.
Anonymous - 23-10-2006, 15:33
kiepuczi napisał/a: | DSM to skrot od Dimont Motorsport firmy w kaliforni ktora skladala eclipsy. |
a nie od Diamond Star Motors?
Anonymous - 02-11-2006, 17:32
Uważaj jeżeli jeszcze nie zabrałeś się za wymianę pompy to sprawdź wszystkie punkty kontrolne paska rozrządu który musisz i tak zdjąć i kupić nowy bo starego pratycznie nie powinno się zakładać, ale chodzi mi o co innego w 4g64 mozesz spotkać niespodziankę w postaci innego położenia koła na wale niz na instrukcjach serwisowych, sam to przerobiłem a jeszcze jedno jak bedziesz już zdejmował pasek rozrządu to pamiętaj że w połowie szerokości silnika na dole jest otwór zabezpieczony śrubą gdzie trzeba włożyć np śrubokręt na długość 6 cm co jest ważne by zabezpieczyć przekręcenie się wału pompy olejowej. Jeśli zrobiłeś już wymianę pompy to powiedz czy miałeś oznaczenia na wale korbowym takie jak w instrukcji .
[ Dodano: 02-11-2006, 17:33 ]
silnik oczywiście 4g63 moja pomyłka
Anonymous - 10-11-2006, 21:22
Cześć! Zrobiłem to bez rozbierania i jakichkolwiek modyfikacji. Na początku lało niesamowicie po odpaleniu silnika. Wsypałem proszek do uszczelniania chłodnicy i pompa działa jak nowa bez przecieków ani kropli. Po wymianie rozrządu wymienię pompę tylko nie wiem jaką kupić ( tanio i dobrą) doradźcie. Autko jest z USA. Na pasku pisze Power ...... resztę nie mogę sie doczytać może ktoś wie co to za pasek.
Wook@sH - 10-11-2006, 21:46
PowerGrip - Gates ?
Ta firma mi przychodzi do głowy
|
|
|