Eclipse - Techniczne - [1G] POSZUKUJE CZĘSCI KAROSERI I ŁOŻYSK
Anonymous - 22-10-2006, 13:28 Temat postu: [1G] POSZUKUJE CZĘSCI KAROSERI I ŁOŻYSK Witam kupie łożyska tył i przód mogą być używki byle dobre.
Ale przedewszystkim kupie lewy przedni kierunek(pomaranczowy) i lewa lampe podnoszana i ta atrape pod lampą co świeci na długich, Wszystko to do ECLIPS 1994r. Jak coś to walcie na telefon bo nie zawsze mam neta 511-554-553
akbi - 22-10-2006, 13:33
Łożysk używanych raczej się nie zakłada.
Podjedź do Japarts’u na ul Piekarniczą (ew na Hynka też mają mały sklepik) tel do nich – 302-38-12
Anonymous - 22-10-2006, 13:35
dzieki za numer ale jakby ktos mial cos nie drogo to niech pisze
akbi - 22-10-2006, 13:36
i taka rada , nie umieszczaj takiego samego posta w kilku miejscach
Anonymous - 13-11-2006, 18:45
To ja się podepnę z pytaniem o koszt piast tylnej i przedniejdo 2G , bo rozumiem, że w Klipsie nia ma wymiany samego łożyska zarówno z tyłu jak i z przodu?
A po drugie pytanie techniczne czy może być luz na łożysku bez szumienia takiego łożyska???
Anonymous - 14-11-2006, 15:44
Chiken a liczysz na orginała czy na zamiennik ? Ja za zamiennik jc do GSX'a zapłaciłem trochę ponad trzysta złotych za przód z ABS'em
Anonymous - 14-11-2006, 20:05
Doczytałem w innym poście, że oryginalny tył to jakieś 650 zł, więc chyba postawię na zamienniki, tylko jak z jakością tych jc-owych łożysk? Ile może pojeździć oryginalne i zamiennikowe łożysko?
Spotkaliście się może z regulowanym luzem łożysk kół, bo nie za bardzo mogę sobie to od strony technicznej wyobrazić?
Anonymous - 14-11-2006, 21:57
Napisz na priv co dokładnie potrzebujesz i podaj VIN, a może ceny oryginałów nie staną się takie straszne... (jak powszechna opinia)
Anonymous - 14-11-2006, 22:59
ja kupilem niedawno tylna piaste z lozyskiem w sumie to Eclipse 1G ale ceny chyba odbiegaja o pare zl w porownaniu do 2G i zaplacilem cos 260zl chyba (35% rabat +znizka od goscia 50zl ze faktury ani paragonu nie wziolem) tyle ze cos dalej z tylu mi szumi i nie wiem co to, moze drugie kolo wrrrrrrrr
Anonymous - 15-11-2006, 18:42
Ano w sumie lepiej już zawsze wymieniać parami jeśli nie czwórkami
wojmi1 - 30-11-2006, 20:56
Chicken napisał/a: | A po drugie pytanie techniczne czy może być luz na łożysku bez szumienia takiego łożyska??? | Oczywiscie wiekszosc lozysk posiada tzw luz zadany C w motoryzacji stosuje sie luzy
C3, C4 ocnaczenie C6 oznacz lozysko wyciszone -nie luz oznaczenie P63 to oznacz dokladnosc wykonania P6 i luz C3. Luz gwarantuje ze lozysko sie nie zatrze po nagrzaniu
Dosc teori luz mozesz zmierzyc jedynie jak lozysko jest zabudowane jak lezy na stole to luz wyczuwalny o niczym nie swiadczy. Jezeli wyczuwasz luz po podniesieniu kola a dociagniecie nakretka go nie koryguje to lozysko do wyrzucenia, Korygowac mozna jedynie w zakresie zalecanego max momentu czyli jezeli np. podane jest 230-250Nm to max 260Nm jezeli to nie pomoze to tylko wymiana
[ Dodano: 30-11-2006, 20:59 ]
Uzywane lozyska to szmelc, bo zazwyczaj w wyniku demontazu sa uczkadzane i szalki wewn i zewn zmieniaja sie wymiary
Anonymous - 02-12-2006, 10:25
Wojmi1 pisząc max moment dokręcenia masz na myśli dokręcenie nakrętek koła, czy nakrętki piasty jeśli takowa jest bo nie pamiętam z głowy jak to w Klipsie jest?
wojmi1 - 07-12-2006, 15:50
nie chodzi mi o sile dokrecenia felgi /bylo by to dziwaczne/---- pisze o nakretce ktora masz na polosce /na ktorej sobie kreci sie pista /wartosc jest przykladowa dla colta/
|
|
|