L400 - L400 na mrozie
futro68 - 30-11-2010, 14:03 Temat postu: L400 na mrozie Od kiedy mrozić zaczęło mój misiek ma kłopoty z odpaleniem. rozrusznik kręci mocno ale odpala dopiero za 10 razem. W Galancie nigdy nie było z tym kłopotu ale widać diesle mają swoje przyzwyczajenia. Co robicie żeby zapalać na dotyk od razu? Słyszałem o wymianie filtra paliwa, zmieniałem w maju może to za dawno temu. Jakieś inne propozycje?
Ps. Dziś dociążyłem pakę 15 bloczkami fundamentowymi po 30kg każdy. Mniej się ślizga - jednak napęd na tył wymaga dodatkowego zachodu zimą
robertdg - 30-11-2010, 15:04
Świece żarowe kiedy były wymieniane
Andrew - 30-11-2010, 15:08
futro68 wygląda na to, że świece żarowe do sprawdzenia...
futro68 - 30-11-2010, 15:29
kiedy były wymieniane nie wiem bo mam auto pół roku. Nowe cosik drogie aż strach. Muszę je wymontować żeby sprawdzić?
robertdg - 30-11-2010, 15:34
Najlepiej i napewniej sprawdzić poprzez demontaż, podpinasz pod akumulator i sprawdzasz czas i mozliwośc rozjarzania się
futro68 - 30-11-2010, 15:40
ok czyli zdjąć kabel (nie wiedziałem że idzie tylko jeden do wszystkich świec) i listwę i poodkręcać świece. Czy można je podpiąć pod prostownik?
robertdg - 30-11-2010, 16:29
Najlepiej pod akumulator (lepsza wydajnosc pradowa)
Anonymous - 01-12-2010, 16:57
Ja dociązylem płytą "jumbo" ktora wazy 175 kg i jest idealnie,auto naprawde dobrze sie zachowuje i wychodzi z glebokiego śniegu:)
Co do odpalania auta to tez wydaje mi sie ze na 90% swiece
futro68 - 01-12-2010, 19:57
właśnie testuję obciążenie czy 450 kg w bloczkach to nie za dużo, zawsze można kilka bloczków zdjąć i wykorzystać w zbożnym celu .
[ Dodano: 02-12-2010, 18:08 ]
zamówiłem dziś u Mateusza Hanżyka świece 44zł/szt (Eiko) nowy filtr za 20 zł no i na zaś rozrząd (250 zł) jak będzie cieplej to wymienię. zobaczymy kiedy dojedzie bo na drogach horror ostatnio, pewnie będę miał świece jak będzie znowu dodatnia temperatura
[ Dodano: 09-01-2011, 21:50 ]
uaktualnię bo może potomni poczytają:-) Świece doszły dzień później i przy mrozie -10 wymieniałem na dworze z grzejnikiem ustawionym przy silniku . Stare świece były mocno poupalane i po wymianie problem zniknął. Filtra paliwa nie wymieniałem, zostanie na jesień 2011.
kiliam - 20-06-2014, 11:49
a zatem moje gratulacje
mozna rownie zima tankowac paliwo z uzdatniaczami albo wpuszczac eter w sprayu do ukladu wlotu powietrza ale to moze okazac sie nieco ryzykowne jak sie przesadzi...
|
|
|