3000GT/GTO Techniczne - Uszczelka pod głowice.
lukas - 06-12-2010, 02:33 Temat postu: Uszczelka pod głowice. Witam wszystkich,
Poszukuje uszczelki pod głowice - jak najlepszej - nie tej zwyklej i taniej - no może nie za sztabki złota, ale prosiłbym kogoś kto w tym siedzi o podanie linków. Kiedys pytalem jednego z maniaków na temat uszczelki pod głowice, dostałem link ale nie zamowiłem tej częsci a rozmowa przepadła wraz z linkiem który teraz bardzo mi sie przyda - w takim razie prosiłbym o linki. Uszczelki które którys z forumowiczów mi pokazał niebyły zwykłymi tylko były z innego materiału - mocniejsze oraz były wystawione na Ebay.com, ale allegro.pl takze wchodzi w grę jesli tam takie cos takze istnieje.
Pozdrawiam , Łukasz.
slawekpurc - 06-12-2010, 06:17
seryjna jest OK! ale mitsu a nie jakies zamienniki
jak wezmiesz MLS albo cometic tez bledu nie zrobisz.
http://www.3sx.com/store/...idProduct=26867
n3000gt - 06-12-2010, 07:31
seria http://www.3sx.com/store/...p?idProduct=810 cena za sztukę więc mnozysz x2
i coś lepszego Cometic http://cgi.ebay.com/ebaym...=item27b64411a4
slawekpurc - 06-12-2010, 17:45
n3000 panuja takie opinie ze seria do 3000gt jest OK. bo czy cometic czy seria to sa multi layer steel takze nie bedzie to miec znaczenia . natomiast jesli robisz rozwiert na 93 , 94mm to seri juz uzyc nie mozesz bo jest do 92mm.
wogole predzej bedziesz mial problem z headliftem przy ok 35psi niz z uszcelka pod glowica. bierz serie nie ma sensu przeplacac z nadmiaru doladowania tych uszczelek nie zniszczysz raczej przegrzany silnik moze wyrzadzic szkody
n3000gt - 06-12-2010, 18:18
Różnica w cenie niewielka biorąc pod uwagę drogą wysyłkę z 3sx, obie są metalowe wielowarstowe ale cometic to najwyższa półka robiona do sportu.
lukas - 07-12-2010, 02:22
Dzieki bardzo za odpowiedzi oto chodziło!
Wlasnie mam pęknięta głowice i silnik dostaje wiekszej temperatury przy długich przejażdżkach, woda sie gotuje i wywala przez zbiorniczek wyrównawczy, o zimie juz nie mowie co by sie działo - nawet nie ryzykowałem auto narazie garażuje i będe powoli robić to co potrzeba wiec musze wymienić na nowy rok głowice i uszczelki oczywiscie takze.
Plusiki poleciały, pozdrawiam.
Krystian990 - 07-12-2010, 08:18
Do swojego 3000GT SL kupiłem świetną uszczelkę metalową wielowarstwową za 115zł tylko, że nazwa mi wyleciała z głowy!! Musiał by mi ktoś podpowiedzieć... Dosyć popularna, dwu częściowa nazwa i na każdym ich produkcie na opakowaniu są hologramy.
n3000 - 07-12-2010, 08:45
Hmm, a gdzie kupiłeś tak tanio w intercars 144zł kosztuje zwykła a tu metalowa za 115zł może to jakieś najtańsze jc auto czy coś.
Maretzky85 - 07-12-2010, 08:47
Victor-Reinz może ?
Daro - 07-12-2010, 09:28
Witam,
Ja mam dwie nadmiarowe, kupowałem je oddzielnie, ale potem i tak potrzebowałem cały komplet na głowę. Jak chcesz, to mogę zerknąć wieczorem do bagażnika, będę w stanie podać Ci wtedy szczegóły techniczne
zbyszek05 - 07-12-2010, 12:46
Reinza kupywałem za ok 150-170 zł. już dokładnie nie pamiętam - uszczelka była 4 -ro warstwowa metalowa. Jak na razie wytrzymuje obroty...Nie oszczędzam
Krystian990 - 07-12-2010, 15:51
Dokładnie Victor-Reinz U mnie również 4-ro warstwowa metalowa i też się spisuje. Wyglądała naprawdę solidnie. Ja za nią zapłaciłem ~115zł
PS. Jak coś pytaj o uszczelkę do Pajero lub Sigmy. Bo są sporo tańsze pomimo, że to ta sama część nawet z tym samym numerem katalogowym!! Wtedy pod nazwą 3000GT chyba była 50zł droższa i tą samą historię miałem z sprzęgłem. Za kpl sprzęgła Exedy do 3000GT powiedzieli mi 950zł, a za to samo sprzęgło tylko do Sigmy 3.0L 24V powiedzieli mi 700zl!! A nawet sprzedawca sprawdzał mi dokładnie dane i te sprzęgła miały ten sam nr i się kompletnie niczym nie różniły( oprócz nazwy samochodu w opisie i ceny )
slawekpurc - 07-12-2010, 21:52
lukas , pomysl rowniez o chlodnicy . seria naprawde ledwo wystarcza do vr4 , NA jeszcze ok... ale przy turbo to nieporozumienie.
mialem dosc spory problem z przegrzewaniem sie silnika przy dluzszych przejazdach w ok 200-250km/h np przez klika-klikanascie minut.
zmienilem na aluminiowa chlodnice (duzo grubsza , cena ok 100-120 funtow) - problem zniknal. spadek temp wody o ok 10-15 stopni.
lukas - 17-12-2010, 02:38
slawekpurc napisał/a: | lukas , pomysl rowniez o chlodnicy . seria naprawde ledwo wystarcza do vr4 , NA jeszcze ok... ale przy turbo to nieporozumienie.
mialem dosc spory problem z przegrzewaniem sie silnika przy dluzszych przejazdach w ok 200-250km/h np przez klika-klikanascie minut.
zmienilem na aluminiowa chlodnice (duzo grubsza , cena ok 100-120 funtow) - problem zniknal. spadek temp wody o ok 10-15 stopni. |
Ok, dzieki Ci bardzo za pomoc i podpowiedz, troche to co napisze to OFF TOPIC ale napewno o tym nie zapomne tym bardziej ze tak czy siak mam dziurke w chlodnicy to musze ja wymienic. Piszac w skrocie to zabieram sie do doprowadzenia silnika do jak najlepszego stanu technicznego oraz wizualnego bo jak narazie to jest OK (nie mowiac o peknietych glowicach) bo reszta jest odnowiona, robilem maly remont silnika niedawno i wiedzialem ze glowice byly pekniete, ale do takiego stopnia ze moglem sobie czasem jezdzic, lecz zakupilem ostatnio pare NOWYCH rzeczy i po tym remoncie zaczelem cos robic,majstrowac itd i po zamianach pompuje mi ok 20psi to teraz juz mam pokickane calkiem i nawet probowac jezdzic nie proboje bo niechce po zatym jest zima auto juz dosc dlugo stoi w garazu a glowice juz mam zamowione, uszczelki poprosze wuja to zapyta w sklepie i tak powoli zbiera sie tego u mnie. Problem mam bo niemieszkam w Polsce, niby w polsce sa problemy z czesciami, ale w Islandi to wogole masakra! Zamierzam tez zamowic z EBAY wszystkie rury/orurowania do turbo itp. w chromie, zeby to jakos ladnie wygladalo ale jak juz powiedzialem najpierw najwazniejsza rzecz to silnik.
Na ebay nie jest drogo choc nie zawsze no ale tanio tez nie, w polsce niektore rzeczy tak jak te uszczelki mozna o prawie 50% taniej kupic i miec pewnosc ze dojdzie bo juz mam na to sposoby.
Moze jest ktos kto juz kupil w POLSCE pelne orurowanie do Turbo chromowane lub dual intercooler?
Jesli tak to za ile i przedewszystkim gdzie?
Jesli jest ktos kto mialby chwilke czasu popisac na GG lub PW i moglby podac mi informacje/szczegoly/numer tel gdzie moglbym najtaniej kupic orurowanie, dual intercooler, lub wlasnie chlodnice aluminiowa pasujaca do vr4 oraz cene i gdzie moglbym dostac to bylbym bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam.
slawekpurc - 17-12-2010, 12:42
w polsce nie masz szans kupic orurowanie do IC. ewentualnie ktos ci to sprowadzi i sprzeda tobie , albo zrobisz to na zamowienie.
jesli mieszkasz w islandi to najlepiej rob tak jak ja. wszystko co potrzebuje zamawiam z usa do norwegii. jedynie rzeczy z japoni bezposrednio zamawiam do PL.
wszystkie rzeczy z UE zamawiam rowniez do PL. auto mam w pl , ale z reguly jestem w norwegii. do polski zamawianie czegokoliwek spoza UE jest dramatem. celnicy potrafia przetrzymac paczke przez pare tygodni, czasem idzie szybko , problem w tym ze nie masz na to wplywu
najtaniej i najelpiej jest wykorzystac firme zajmujaca sie frachtem. np do norwegii zamawiam wszystko przez firme transportowa, nie mam problemow z clem . wychodzi to duzo taniej niz zamowienie przez UPS , FEDEX czy USPS.
najtansza jest forma przesylki przez USPS - odpowiednik poczty polskiej. idzie troche dlugo.
firma frachtowa najtaniej , idzie szybiciej niz USPS.
jesli masz noz na gardle i potrzebujesz cos nagle to bierz koniecznie UPS. maja gwarancje dostawy z USA do dowlonego kraju w europie w 3 dni robocze i zawszae sie z tego wywiazuja. ceny kosmiczne od 80 USD w gore. ale zalatwiaja formalnosci celne na wlasne reke wiec jesli chodzi o czas niz szybszego nie znajdziesz.
jak masz jakies pytania to chetnie odpowiem
[ Dodano: 17-12-2010, 12:52 ]
zapomnialem dodac ,
chlodnice alu najlepiej z UK kupic. w ok 120 funtow sie zmiescisz. nie kupuj seryjnej nie ma sensu. kup podobna do mojej jest duzo lepsza
intercooler niestety sa dostepne tylko w USA i ceny sa naprawde spore , poza tym gabrytowo jest problem z przesylka i niestety trzeba za nia duzo zaplacic.
mozesz kupic intercooler np w re5pect.pl lub gdzies w okolicach ok 400-500 zl. chinol..ale jest niezly. sam takiego mam.
orurowanie jesli masz seryjne turbo zrobisz dosc latwo. jesli chcesz miec cos ladnego to niestety ale kwasowka ci zostaje i jakis warsztat lub zamowinie gotowego zestawu np . cx racing , www.pricematchedparts.com. ok 450-550 usd . ale jak mowie przesylka wyjdzie tego dosc drogo .
jesli zdecydujesz sie zrobic to we wlasnym zakresie to orurowanie kupuje w askotech.pl
zlaczki siliknowe i inne np w re5pect.pl shtunning lub podobny sklep.
ja patrzac z perspektywy czasu to chyba dzis byl kupil zestaw IC z orurowaniem z USA , zaplacilbym jak za zboze , ale mialbym ladne , gotowe i pasujace.. no ale...moze mam za malo cierpliwosci.
|
|
|