To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój E33A

Zysiuu - 07-12-2010, 11:40
Temat postu: Mój E33A
Witam, jestem użytkownikiem forum od dość niedawna i pomyślałem, że może i ja przedstawię swojego ulubieńca ;) .

Kupiony był przeze mnie w 2008 roku i to nie dla dlatego, że mi się jakoś bardzo podobał tylko dlatego, że nie miałem dużo gotówki i jedynym rozsądnym posunięciem było kupno auta od brata, który zresztą przesiadł się na EA5W.

Gdy go brałem od brata wyglądał mniej więcej tak


Brat zdążył wymienić kierunkowskazy które były popękane i przedni zderzak który nie był już w dobrym stanie.
Po miesiącu jazdy tym autem byłem już po prostu zakochany, i do dzisiaj mi tak zostało, nie wymienił bym tego auta na żadne inne.
Chociaż przez te dwa lata było przy nim trochę pracy to fakt, że zawsze dojechałem nim do celu jest dla mnie czymś wielkim ;) .

Co w nim zrobiłem:

Mechaniczne -> Poza częściami które wymienia się cyklicznie tak jak filtry, płyny, rozrząd czy klocki hamulcowe wymieniłem jeszcze sworznie, tuleje amortyzatory przednie, tarcze hamulcowe, gumki w zaciskach, niektóre przewody hamulcowe, linki ręcznego, pod maską wymieniłem pompkę sprzęgła, pompkę hamulcową, pompę wspomagania, chłodnicę, maglownicę, wtryski, przepływomierz powietrza, akumulator, przewody WN i świece, wszystkie uszczelki, głowica była planowana, sprzęgło, olej w skrzyni, wysprzęglik i pewnie parę innych rzeczy których już nie pamiętam.

Optyczne -> Reflektory przeciwmgielne przód, lampy przednie, odmalowane słupki drzwi na czarno, przyciemnione szyby tylne, przyciemnione lampy tylne, 3 lampa stop, alufelgi 15', 5 ramienne na lato, w środku wymieniłem kierownicę na 4 ramienną, podświetlenie na czerwone, 4 elektryczne szyby, tunel środkowy z podłokietnikiem, mieszek drążka skrzyni biegów na czarną imitację skóry, audio i parę innych rzeczy.

Poniżej kilka fotek. Aktualnych nie mam bo brzydka pogoda i nie chce mi się go umyć ;P.
Jeszcze na 17' od EA pożyczonych od brata ;)







Pozdrawiam.

Krzyzak - 07-12-2010, 11:55

Zysiuu napisał/a:
tunel środkowy z podłokietnikiem

to były wersje bez?
ps - podświetlanie zegarów jest :vom:

Andrew - 07-12-2010, 12:05

Krzyzak napisał/a:
ps - podświetlanie zegarów jest :vom:
Oryginał to jest to :) Fajne auto. Miałem w takim kolorze :)
Zysiuu - 07-12-2010, 12:23

Tunel z podłokietnikiem czyt. z wyższym otwieranym do tyłu a nie w bok.
Nie wiem jak nisko musiał bym mieć fotel żeby oprzeć rękę na tym niższym. ;)

Oświetlenie mi osobiście podoba się bardziej niż oryginalne, zielone kojarzy mi się z autami typu fiat lub skoda (osobiste skrzywienie).

Kaucz - 07-12-2010, 15:50

zacnie wygląda na tych 17tkach ;) .
rosomak1983 - 07-12-2010, 16:19

te 17'' musza zostac na tym galancie 8)
Lechfan - 07-12-2010, 19:46

Piękna sztuka, jak go ostatnio widziałem wyglądał trochę inaczej;)
Halogeny bardzo ciekawe, skąd wzięte?
Felgi musisz odkupić od brata! :>

Zysiuu - 07-12-2010, 21:23

Był wtedy brudny i na stalówkach ;)
Halogeny uniwersalne kupione kawał czasu temu gdzieś nie wiem gdzie.
17-stka wygląda fajnie ale jeździ się już mniej fajnie, jak dla mnie za niski profil opony, dlatego kupiłem 15' które teraz będę regenerować i na lato już będzie pięknie.. ;)

Krzyzak - 07-12-2010, 22:14

Zysiuu napisał/a:
Tunel z podłokietnikiem czyt. z wyższym otwieranym do tyłu a nie w bok.

hmmm - musiałbym to zobaczyć, bo widziałem tylko normalne podłokietniki w E3 - te otwierane do tyłu i podwójne (mały i duży schowek)

Zysiuu - 08-12-2010, 00:14

Jak znajdę fotkę to Ci prześle ;)
Maretzky85 - 08-12-2010, 08:51

Krzyzak, a wiesz, że były wersje bez wspomagania, obrotomierza, boczków w drzwiach (zamiast nich plaastikowopodobne cuś) ? :D Widziałem takiego jednego :P

A Gal Zysiuu, bardzo ładny :)

Zysiuu - 08-12-2010, 10:50

Znalazłem przykładowe zdjęcia w internecie.

Tutaj tunel jaki mam teraz


A tutaj jaki miałem wcześniej

Zysiuu - 28-02-2011, 12:49

Dawno nic nie pisałem, a w Galu trochę się dzieje.
Niestety dzieje się więcej tych złych rzeczy niż dobrych, jednak staram się wszystko powoli poprawiać.

Najgorszą rzeczą która pojawiła się na dniach to spalanie.
Zalewam gazu 25 litrów i przejeżdżam uwaga.... 120 km :evil:
Jako, że nie jest to amerykański krążownik, nie można było tego tak zostawić.
Google, kilka przejrzanych stron i idę do auta regulować sam. (instalacja 1 gen.)
Ciężko powiedzieć, żeby się powiodło :| , auto nie jedzie i pali w granicach 17,18 litrów.

Kolejny raz wujek google podsunął pomysł i od razu telefon do zaprzyjaźnionego gazownika w celu zamówienia BLOS'a (mógłby mieć taniej).

Kilka rozmów z gazownikiem, pytania czy BLOS poprawi sytuacje, czy się opłaca i wyszło tak, że w sobotę założyłem gaz sekwencyjny. Kilka części zostało ze starej instalacji (butla, przewody) i udało się coś utargować ;) .

Przyszedł czas sprawdzenia jak auto chodzi, ile pali i takie tam.

Zalety:

1) Auto się nie dusi, wkręca się na obroty identycznie jak na benzynie.
2) Nie trzeba wchodzić na obroty żeby przełączyć na gaz.
3) Nie czuć kiedy auto przechodzi na gaz.
4) Najważniejsze - spalanie!
W butli 25 litrów - pierwsze 50-60 km zrobione na starej instalacji więc nie mogłem sprawdzić ile dokładnie teraz pali, ale przy tankowaniu wyszło, że pomimo tych pierwszych kilometrów spalił zaledwie 9,5 litra (głównie trasa).

Wady:
1) Na razie nie wykryto ;)

Teraz auto jest oszczędniejsze i w końcu można odłożyć na kolejne modyfikacje :lol: .

Następnym razem trzeba będzie zrobić lewy próg bo jest dziura wielkości pięści i wymienić tarcze bo niestety jedna przy gwałtownym hamowaniu bije.
Polecacie tarcze MIKODY czy raczej nie? Znalazłem przednie do siebie w dobrej cenie.

Kilka fotek gazu:




Andrew - 28-02-2011, 12:53

Zysiuu a ile z ciekawości zapytam taka instalka?
Ostatnio zamawiałem znajomemu w jparts za pośrednictwem j-rules komplet tarczy i klocków do gala e33:
Klocki przód Kashiyama 54 kpl
Tarcze przód Optimal 74 szt
Klocki tył Japan Line 45,50 kpl
Tarcze tył Nipparts 81 szt

Zysiuu - 28-02-2011, 13:07

Ile kosztuje kompletna to nie wiem, mogę zapytać.
Ja dałem 1100zł z tym, że butla, wlew, i przewody gazowe pod autem zostały z poprzedniej instalacji.

Kurcze tanio te tarcze załatwiłeś. A orientujesz się może po ile są zaciski?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group