[92-96]Galant E5xA - pytanie do posiadaczy Galów z silnikiem 6a12
liczner18 - 11-12-2010, 15:13 Temat postu: pytanie do posiadaczy Galów z silnikiem 6a12 witam.... mam takie pytanie do wszystkich posiadaczy wyzej wymienionych aut.... czy klepia wam regulatory zaworów na zim,no???... bo u mnie jest cisza.... nwet jak stoi tydzien i na zimno odpalam to nic nie klepnie ... jak to jest u was??.. pozdrawiam
FTOrek - 11-12-2010, 18:27
W Twoim galu jest zwykła regulacja zaworów.Klepie hydraulika lub zle ustawione zawory.Jak jest cisza jest super.
liczner18 - 11-12-2010, 20:17
u mojego kumpla w identyko galancie na poczatku klepia a po chwili cichna...jak to mozliwe?
robertdg - 11-12-2010, 20:41
FTOrek napisał/a: | W Twoim galu jest zwykła regulacja zaworów | Bzdura
Jeżeli nie klepie to moznaby sie cieszyc, bo to moze znaczyc ze zadbany motor, no chyba, że ktoś go chrzcił jakimis specyfikami
liczner18 - 11-12-2010, 22:44
raczej to pierwsze Robert ... ma 110 przelotu ... a z tym ze bzdura to sie w 100%zgadzam
FTOrek - 12-12-2010, 09:28
Fakt że bzdura(pomyłka)-sorry
robsky001 - 22-12-2010, 10:06
Witam.Klepanie zaworów to chyba standard przy większych przelotach w Mitsu.U mnie klepią na zimno później cichną.W poprzednim Galu było podobnie(E54A),u znajomego w V6 też stukają,w Colcie GTI kolegi to samo.Trzeba stosować dobry olej do zniwelowania tego zjawiska.Osobiście zalewam Valvoline MaxLife 10W40 i w porównaniu np. do Mobila jest zdecydowanie ciszej.Można jeszcze stosować płukankę przed wymianą podobno pomaga(Valvoline Engine Flush)czytałem na forum Forda.Goście leją to do V-ek w Mondeo. Można spróbować.Jedyna skuteczna metoda na zlikwidowanie stukania to wymiana popychaczy, ale koszty są ogromne 24x60-70 PLN plus robocizna.
Pozdrawiam
|
|
|