[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Sportowy walek rozrzadu
sipex - 13-12-2010, 18:35 Temat postu: [EA2A/W 2.0] Sportowy walek rozrzadu Witam
Panowie co myslicie o zmianie walka rozrzaadu na sportowy??koszt nie jest az tak ogromny a mozna uzyskac do 30%mocy z tego co czytalem:) moze ktos z was juz kombinowal z tym?pzdr
Owczar - 13-12-2010, 21:49
A masz na myśli jakiś konkretny wałek? 30%? Skąd te dane...?
fj_mike - 13-12-2010, 23:00
sipex napisał/a: | koszt nie jest az tak ogromny a mozna uzyskac do 30%mocy z tego co czytalem:) |
Po takim przyroście mocy manualna skrzynia Galanta padnie po pierwszym starcie
Sam jestem ciekawy gdzie to wyczytałeś.
sipex - 13-12-2010, 23:03
http://www.swiatek.com.pl...i-sportowe.html
[ Dodano: 13-12-2010, 23:06 ]
20% zle napisalem sorki
mar111cin - 13-12-2010, 23:37
kolega z grupy studyjnej ściga się na torze (co prawda seicento, ale ) no i kiedyś widziałem jak przeglądał tą strone. Pierwsze co to oni te wałki wykonują raczej na zamówienie i trzeba im podać parametry takie jak kąt wzniosu itp. Ogólnie nie taka prosta sprawa jak by się mogło wydawać. do tego jest potrzebne jeszcze kilka innych parametrów no i ogólnie przydało by się zmienić tłoki i korbowody na kute. W sumie to nie jest taka prosta i tania sprawa jakby się mogła wydawać.
Owczar - 13-12-2010, 23:42
Prościej i taniej to sprzedać gala 2.0 i kupić galanta 2,5....
Wszyc - 14-12-2010, 00:23
nie zgodzę się z Owczarem 2.0 to lepsza jednostka więcej można dłubnąć polukaj czy z niego dohca nie da się zrobić co do wałków sportowych to jest tego trochę na rynku masz w czym przebierać nic nie trzeba na zamówienie robić Ja będę u siebie z czasem wymieniał wałki na te od HKSa 280/280 + strojenie... Tylko szczerze wątpię by same wałki dały jakiś tam potężny przyrost mocy w sumie to nie ma modyfikacji która da Ci jaki kol wiek sensowny przyrost mocy żadna część pojedyncza nie da ciekawego efektu trzeba niestety kompleksowo jak już robić to całość ... ja bym pomyślał nad przeszczepem głowicy ja bym się pokusił sprawdzić czy da radę przeszczepić MIVECa głowice z EVO
Owczar - 14-12-2010, 01:17
Wszyc napisał/a: | nie zgodzę się z Owczarem |
Wszyc napisał/a: | w sumie to nie ma modyfikacji która da Ci jaki kol wiek sensowny przyrost mocy żadna część pojedyncza nie da ciekawego efektu trzeba niestety kompleksowo jak już robić to całość |
Sam sobie zaprzeczasz
Zrobienie całości, to będzie już duża kasa, a za 3k można kupić anglika, przełożyć silnik, sprzedać graty i dokładasz tylko robociznę. Ja jakoś nie przepadam rzeźbić, chyba, że jest kasa i robi się to dla zabawy...
mar111cin - 14-12-2010, 02:55
pytanie tylko co to jest galant, bo jak dla mnie to nie ma jakiś super sportowych silników, albo inaczej auto nie jest jakoś super sportowe żeby coś w nim dłubać, to jest auto bardziej podchodzące pod limuzyne do wożenia tyłka. Raczej trzeba by się zastanowić czy ten samochód ma natrzaskać u nas pół miliona kilometrów i jeździć dalej, czy chce się starać wycisnąć troche lepszy czas, ale za to co wymiane oleju robić generalke silnika.
Niestety, ale nic w przyrodzie nie ginie, są jednak powody dla których producent nie zastosował bardziej ostrych wałków rozrządu, prawda?
Wszyc - 14-12-2010, 10:56
Owczar napisał/a: | Zrobienie całości, to będzie już duża kasa, a za 3k można kupić anglika, przełożyć silnik, sprzedać graty i dokładasz tylko robociznę. Ja jakoś nie przepadam rzeźbić, chyba, że jest kasa i robi się to dla zabawy... |
Wierz mi że tak kolorowo sprawa nie wygląda jak się okazuje V6 ma też wzmocnione miejscami podłużnice (na galantcentrum wyszło jak jeden koleś właśnie swapował), do tego jest tyle zabawy że przeciętny Kowalski nie ogarnie jak już w ogóle swapować na V6 to na 3.0 z amerykańskiego Galanta EA produkowanego po 2002 roku lub 3,5 litra z diamante jedna robota...
a z tego 2.0 wyciągnąć tyle mocy co ma 2,5 litra V6 taniej wyjdzie niż kupno V6 ze spalaniem może być kiepsko ale kogo interesuje spalanie
No ale dobra kończę bo takie gadanie o niczym i tak na tym forum nikt nie zrobi swapa w EA nie ma tu odważnych i ludzi z fantazją
sipex - 14-12-2010, 11:02
Wszyc,
hehe swiete slowa sa post gdzie ludzie robia afere za 17"kola hehe nisko profilowe opony sportowe zawieszenia stozki itp..moim zdaniem do kwestia gustu fakt ze auto jest zrobione pod limizune ale dlamnie wlasnie takie auta sa najladniejsze i wystarczy glaba ladne felgi delikatnie szyby przyciemnic i jest slicznie widomo ze lotki na klpae typu szogun itp to jest przegiecie ja kdlamnie ale kazdy ma swoj gust:P co d owalkow nie sadzilem ze az tyle robooty przy tym ale bylem ciekawy waszego zdania a co zamiany na 2.5v6 to nigdy w zyciu:P jak by bardzo chcial zmienic na szynsze auto to nissan 200sx 1.8t on potrafi naprawde;p ale zostanie przy moim MISKU PZDR
sampler - 14-12-2010, 11:29
najprostszy sposob podkrecenia 4G63 to usuniecie walkow balansowych i macie kilkanascie KM wiecej. Jedyny problem to pompa oleju ale da sie to zrobic
Wszyc - 14-12-2010, 11:35
sampler napisał/a: | najprostszy sposob podkrecenia 4G63 to usuniecie walkow balansowych i macie kilkanascie KM wiecej |
Też pobożne życzenia z tą mocą trochę odciążysz silnik będzie się lepiej wkręcał ale jaki efekt? taki sam jak byś zamontował lekkie koła rozrządu to już lepiej lżejszy zamach więcej wagi do zbicia Może moment podskoczy o parę Nm ale moc nie
bieniak - 14-12-2010, 15:40
hmm to odemnie:)dłubaj kombinuj może coś fajnego wyjdzie:):)a co d wałków to nic nie trzeba mierzyć wystarczy wysłać im na wzór stary wałek i oni go odpowiednio zmodyfikują (odpuszczenie napawanie frezowanie szlifowanie) wtedy będą tzw ostre wałki większy kąt dzięki czemu zawory bardziej się otwierają itp.Z tym że bierz pod uwagę fakt że moc i moment przeniosą ci się wyżej będzie bardziej agresywna charakterystyka silnika ,przy normalnym uzytkowaniu osiągi nie ulegna zmianie przy butowaniu będzie lepiej:)
sipex - 14-12-2010, 17:37
dzieki za info;)))) pomyslimy cos na wiosne pierw podzwonie dowiem sie jakie to koszty bo jak z pare tys wyjdzie albo autko ma na tym z czasem ucierpiec to rezygnuje
|
|
|