Galant/Legnum VR4 Ogólne - Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-)
Anonymous - 24-10-2006, 19:01 Temat postu: Na pobudzenie apetytu-VR4 do kupienia w UK:-) VR-4
saphire - 24-10-2006, 19:04
Piękny i bestia... Jak kiedyś wkońcu zdecyduję się i pojadę tyrać gdzieś do UK to sobie takiego sprawię...
Marcino - 24-10-2006, 21:35
Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6?
roch_27 - 24-10-2006, 21:37
Marcino napisał/a: | Mam pytanie, czy to jest zupełnie inny silnik niż zwykłe 2.5 V6? | podstawa tego silnika jest 6A13 tyle, że ma dwa wałki rozrządu oraz podwójny intercooler co daje moc 280 KM
pozdro
Anonymous - 24-10-2006, 21:40
I to by było coś jakby takim sprzętem zajechał na zlocik...
Marcino - 24-10-2006, 21:40
Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak???
roch_27 - 24-10-2006, 21:50
Marcino napisał/a: | Daw wałki w kazdej głowicy to w sumie daje cztery tak??? | dokładnie
6A13 ma oznaczenie SOHC natomiast 6A13TT ma DOHC
pozdro
Rafal_Szczecin - 24-10-2006, 22:18
ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech )
roch_27 - 24-10-2006, 22:21
Rafal_Szczecin napisał/a: | ma pytanie czemu vr4 nie byl sprzedawany na europe
(a jezeli byl to ile sztuk wypuscili i czemu tak malo, i czemu nie do niemczech ) | nie było wersji LH
ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland
pozdro
stanik - 24-10-2006, 22:29
super autko a te foteliki... sa po prostu piekne. Widzialem takie w skórze w troche innym autku w Polsce (jest zreszta na sprzedaż) i wygladaja kosmicznie Szkoda ze cena autka dla mnie zaporowa na razie.
Pozdrawiam
Rafal_Szczecin - 24-10-2006, 22:42
roch_27 napisał/a: | nie było wersji LH |
mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ? roch_27 napisał/a: | ale może za jakiś czas bedą (w gronie klubowym) - oczywiście po przeróbce made in poland |
jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz
Marcino - 24-10-2006, 23:23
Jak patrze na ten uturbiony silnik, to mysle o spręzarce Rootsa naszej z Eatona co dla VW robimy, podobno istnieje szansa dostać taka po niskiej cenie, jak by ja tak do zwykłego V6 załozyć... hmm... co prawda VR4 to nigdy nie bedzie... ale mocy przybywaj. Wiem wiem, pomarzyc moża ale pozno już wiec połoze sie moze mi sie przyśni coś.
POzdrawiam
roch_27 - 25-10-2006, 00:32
Rafal_Szczecin napisał/a: | roch_27 napisał/a:
nie było wersji LH
mistrzu, to zadam pytaine : dlaczego ? | proste pytanie jednak odpowiedź już nie jest tak prosta.
A więc:
Po cześci prawdą jest iż VR-4 był (jako nowe) było dosyć drogie a wiadomo, ze funt brytyjski bardzo dobrze utrzymuje się na rynku ( co świadczy o zamożności) druga sprawa to, że w Japonii również jeździ się po "dziwnej" stronie
Nie potrzeba było zmieniać pierwotnej konstrukcji auta (podwozie, układ kierowniczy).
Rafal_Szczecin napisał/a: | jakies przecieki ? informacje, wszyscy z checia wysluchamy, mow co wiesz | ze mna jest jak z pampersem nie wyciśniesz nic a nic ale jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie
pozdro
Rafal_Szczecin - 25-10-2006, 12:11
no dobra ale nie wyprodukowano ZADNEJ sztuki na rynek europejski
vr4 czyli naped na 4 lapki si ? oraz moc 280 kucy .
skrzynia 5 czy juz moze 6 ? jezeli piatka to ta sama co w V6 ? (naturalnie wzmocniona itp) czy to juz moze calkiem inna konstrukcja ?
na fotkach widac automat z tiptronicem (tiptronikiem ) czy wychodzily tez wersje z manualem ?
sorki ze tak pytam ale ciekawosc nie daje mi spokoju roch_27 napisał/a: | jak coś bedziesz pierwszy, który sie dowie |
hehe sie rozumie staly kontakt mamy wiec G
TommiCrazy - 25-10-2006, 12:28
taaa, jest ich sporo w uk do sprzedania i ceny sa nawet od 2500 funtow..ale ubezpieczenie auta jest bardzo wysokie, 20 grupa ubezpieczeniowa ( czyli to samo co auta sportowe jak imprezy, lancery, jaguary czy porshaki ) za autko trze rocznie zaplacic w moim przypadku 26 lat (1700funtow w najtanszej firmie )
jesli byla by mozliwosc zarejestrowania takiego w polsce bez przekaldki kierownicy to bym sobie takim teraz wrocil do polski, byc moze jest przepis ze auta wystepujace tylko z kierownica po prawej stronie, niemajace odpowiednika mozna zarejestrowac w naszym kraju, niemam pewnosci, ale wkoncu galant ma druga nazwe , LEGNUM, a ta napewno niewystepuje w spisach ubezpieczycieli jako LHD.
a co do roznic, to sa wieksze niz przypuszczacie, przedewsyztskim naped jest zaporzyczony z lancera, system kontroli trakcji sa blizniacze, skrzynie sa zarowno w manualu jaki i w tiptroniku.
napweno i hamulce sa mocniejsze , sadze ze przynajmniej takie jak w 3000gt
a za moc tego auta odpowiadaja dwie turbinki, sa dwie wersje 260 koni oraz 280
poprzedni galant 93-96 tez mial wersje vr4, widzialemw uk do sprzedania za 1500- 2900 funtow, silnik v6 tyle ze dwu litrowy, tez na du turbinach, moc 240 koni w serii.
galant vr4 w zdrowym stanie powienie przyspieszac do setki w 6 sekund.
sam ciekaw jestem jak zwrotne jest to auto, czy to raczej samochod na autostrady czy tez auto na wiejskie krete drogi.
|
|
|