To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E34A 1.8TD] Przewód miedziany hamulcowy

krzysciniakl - 22-12-2010, 14:13
Temat postu: [E34A 1.8TD] Przewód miedziany hamulcowy
Witam dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka od płynu hamulcowego ... zostawiłem auto w garażu ... zaczęło go ubywać.. zobaczyłem że przewód w tylnej części koła ma małą dziurkę ... (jest to tylne koło za pasażerem ... autko me to galant w sedanie ... chciałbym sam zabrać się za wymianę ...
czy wymiana jest trudna ?
ile przewodu miedzianego bym potrzebował i jak zakończonego ?
na co zwrócić uwagę przy wymianie?

robertdg - 22-12-2010, 14:24

http://pwpnet.pl/index.php?l=pl
Krzyzak - 22-12-2010, 21:37

masz abs? - zakończenia przy pompie są inne niż przy przewodach elastycznych i korektorze
bez podnośnika czy kanału nie podchodź nawet do tego - jest mega ciężko
poza tym to dziwne, że padł - w tych autach są przewody miedziane i u mnie wytrzymują 20 lat (w nowszych Galantach są stalowe i rdzewieją, czego doświadczyłem w rekinie)

krzysciniakl - 22-12-2010, 22:09

nie mam Abs-u ... wcześniej wymieniał mi mechanik jeden przewód .. tak mi się wydaje że go zagiął i dlatego teraz puszcza !! na ciasno wkładał nowy i tego zgiął ... nie chce znowu dawać by mi spartolili ... mam kanał podnośnik żabę również ... czy przy wymianie mogę natrafić na jakieś trudności ??
Krzyzak - 22-12-2010, 22:13

jedynie takie, że nie będziesz mógł odkręcić przewodu - ja ciąłem flexem, potem nasadka 10 i schodziło bez problemu
do końcówek musisz mieć narzędzie (do tzw. zarabiania końcówek)

robertdg - 22-12-2010, 22:33

Krzyzak napisał/a:
do końcówek musisz mieć narzędzie (do tzw. zarabiania końcówek)
no chyba, że kupi gotowo zaprasowany przewodzuk o wymaganej długości ;-)
Krzyzak - 23-12-2010, 07:34

u mnie było tak zgnite miejsce mocowania korektora, że muszę go przenieść gdzie indziej - bliżej pompy ABS....
także gotowe przewody się nie nadają
po drugie - współczuję montowania gotowych, wygiętych przewodów :) - mam na myśli Galanta EA, bo może w E3 jest łatwiej :)

Struna Gryf - 11-01-2011, 13:24

Szukałem tematu dotyczącego hamulców. Z marnym skutkiem. dlatego spróbuje tutaj.
Zapaliła mi się kontrolka od ręcznego (początkowa migała, zapalała się i gasła), czasem było słychać dziwne szuranie przy hamowaniu jakby koniec klocków. Teraz szurania nie słychać a kontrolka pali się nadal. Zdjąłem kółka z przodu, klocki jak nowe, tarcze nieporysowane. Na ręcznym tył ładnie hamuje, zostawia równy ślad.
Nie wiem ki diabeł... Jakiś czujnik? Wlazło cuś w kółko? Bębny? Ręczny do podciągnięcia??

Maretzky85 - 11-01-2011, 13:35

Sprawdź ilość płynu hamulcowego w zbiorniczku.
Struna Gryf - 12-01-2011, 18:34

:D
Nie, nie. To nie to. Coś podejrzewam z ręcznym, jakoś tak dziwnie luźno się go podciąga.

Maretzky85 - 12-01-2011, 20:07

Kontrolka zapala się gdy załącza się czujnik w zbiorniczku informujący o małej ilości płynu hamulcowego, albo jak dźwignia ręcznego jest podciągnięta. Kontrolka nie ma nic wspólnego z hamulcami.
Struna Gryf - 13-01-2011, 16:29

Ok. Będę grzebał pewno w sobotę. Jak znajdę szkopuł to się podzielę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group