Carisma - Techniczne - Popsuło się od stania
TRUTIL CARI GDI - 23-12-2010, 18:47 Temat postu: Popsuło się od stania Witam Panowie na początku życzę wszystkim Wesołych i Spokojnych Świąt
A teraz mój problem. Odstawiłem przed dom dobry samochód mówimy o carismie 1.8 GDI 99r. przed lift. Auto co dzień przepalane nie jeździło około 3tyg. Trzy dni temu wchodzę do mojej carismy odpala bez problemu ładnie trzyma wolne obroty i w ogóle jakby nigdy nic, więc wyruszam się przejechać naciskam gaz a tu obroty do 3tys i odcięcie masakra. Na luzie dochodzi tak samo 3tys i odcina zapala się check engine na tresie tak samo rozpędza się do 3tys zamula nie leci dalej i zapala się check. Panowie pomocy co mogło się stać. Dodam że robiłem reset kompa lecz nic to nie dało
robertdg - 23-12-2010, 18:49
Jak przed lift, to wymrugaj błedy instrukcja w dziale FAQ
TRUTIL CARI GDI - 23-12-2010, 18:51
Ta instrukcja jak dobrze pamiętam nie jest do GDI
Andrew - 23-12-2010, 18:53
Może paliwa masz mało, mrozy były i stąd ten problem. Woda się wytrąciła i narobiła kłopotu...
TRUTIL CARI GDI - 23-12-2010, 18:55
Paliwa było mało ale zatankowałem i odstawiłem samochód na dwa dni do ciepłego garażu wiec to chyba odpada
[ Dodano: 23-12-2010, 19:05 ]
Dodam jeszcze jedna rzecz trzymając gaz w podłodze dochodzi do tych 3tys szarpie nią i bardzo dymi na biało może to coś podpowie
Edit: Wulgar
aren195612 - 23-12-2010, 19:48
TRUTIL CARI GDI napisał/a: | Ta instrukcja jak dobrze pamiętam nie jest do GDI | wymrugaj, jak kolega radzi , GDI do 2000 r. da się.
TRUTIL CARI GDI - 23-12-2010, 19:48
Panowie odczytałem błędy i wyszło:
44 cewka/ moduł zapłonu
54 immobilizer
56 nie wiem co to jest;/
ostatnio wymieniałem fajkocewkę bo mi jedna padłą doszła gdzieś wilgoć zrobiła się śniedź i ja przepaliło.
nie wiem czy to ma znaczenie dokładnie chodzi o numeracje fajkocewki maja od 1 do 4 jakby do cylindrów ja mam dwie1, 3 , 4
aren195612 - 23-12-2010, 19:50
56 - problemy paliwowe: jak sprawdzić
44- "abnormal combustion"- nienormalne spalanie, być może z powodu problemów paliwowych.
Kawałek procedury serwisowej dla "44"
Zresetuj, zobacz co wyskoczy aktualnie, no i ściągnij manuala do GDI dla twojego rocznika.
TRUTIL CARI GDI - 23-12-2010, 19:57
reset robiłem dziś zrobiłem 10km i przed chwila z czytywałem błędy no i wyszło to co napisałem
gigant87 - 23-12-2010, 21:07
Sprawdź pompę WC wg zaleceń aren195612
TRUTIL CARI GDI - 24-12-2010, 22:27
Zmierzyłem pompę WC
bieg jałowy - 3,13V
przy obrotach 2000 - 3,19V
aren195612 - 24-12-2010, 23:05
Pompa WC ok, to skąd "56"??? Bez powodu nie wyskakuje.
Na tym forum:link
Błąd 44 wiążą z błędem 54, w sumie to nawet logiczne. Zakłócenia działania IMMO, ECU odcina, w tym przypadku to chyba przerywa, paliwo, /błąd 56/, zapłon /błąd 44/, sprawdź zapasowym kluczykiem.
W pierwszym rzędzie dla jasności należałoby się pozbyć błędu IMMOBILIZERA.
Pozdrawiam
TRUTIL CARI GDI - 25-12-2010, 01:33
aren195612 mozesz dac do siebie nr tel??
virago500 - 25-12-2010, 12:40
Ja w dalszym ciągu walczę z błędem 56 ..troszkę pojeżdżę i odcina do 3000 włącza się check engine. Będę śledził temat bo ciekawy jestem diagnozy. w razie pytań służę pomocą.
TRUTIL CARI GDI - 26-12-2010, 11:25
virago500, wiec poradziłeś sobie z tematem... ?? bo jak mówiłem auto miałem sprawne i nagle po 3 tyg padło A jeśli chodzi o błąd 56 odkąd pamiętam jak ją podłączałem pod kompa koleś pytał czy odpala mi normalnie bo jest błąd immo wiec sam już nie wiem I dlaczego mam 2 kluczki też nie wiem jednym otwieram samochód a drugim odpalam.
[ Dodano: 26-12-2010, 11:39 ]
ze swoja cari byłem z 3 razy na kompie i za każdym razem był błąd immo zawsze zostawał kasowany ale jak widać powraca
|
|
|