Pajero II - Zepsuta podstawa filtra paliwa? - pompka ręczna
altmarcin - 29-12-2010, 10:16 Temat postu: Zepsuta podstawa filtra paliwa? - pompka ręczna Mam pytanie do Szanownych Kolegów - czy ręczna pompka paliwa na podstawie filtra paliwa powinna robić się coraz "twardsza" podczas pompowania (czy powinno być coraz trudniej pompować)?
Bo w moim aucie pompka nie robi się twardsza niezależnie od tego jak długo pompuję i czy auto jest po dłuższym postoju czy bezpośrednio po zatrzymaniu silnika.
Jeśli mnie pamięć nie myli to 2 lata temu gdy miałem problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego przy pompowaniu ręcznym opór pompki był coraz większy i pompowanie pomagało przy porannym odpalaniu a teraz pomaga tylko długie kręcenie rozrusznikiem. Wówczas problem rozwiązał się po założeniu zaworka powrotnego między filtrem a pompą wtryskową. Znów zima i znów zapowietrzanie
jawaldek - 29-12-2010, 12:00
altmarcin napisał/a: | czy ręczna pompka paliwa na podstawie filtra paliwa powinna robić się coraz "twardsza" podczas pompowania (czy powinno być coraz trudniej pompować)?
| tak powinna robić się twardsza altmarcin napisał/a: | nie robi się twardsza niezależnie od tego jak długo pompuję | to tak jak napisałeś w temacie altmarcin napisał/a: | a teraz pomaga tylko długie kręcenie rozrusznikiem. Wówczas problem rozwiązał się po założeniu zaworka powrotnego między filtrem a pompą wtryskową. Znów zima i znów zapowietrzanie | no niestety znam ten temat też->>wymiana simeringu na pompie powinno sprawę załatwić ale też i uczciwość stacji benzynowych->> dziś mi złapało paliwo ->> stacja BP a zarzekali się ze do -21
rico.1 - 29-12-2010, 20:34
Można też założyć przezroczyste przewody do i z pompy, sprawdzić co tam leci i wtedy szukać ewentualnych nieszczelności
|
|
|