Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Problem z komputerem ECU
MELON - 05-01-2011, 11:49 Temat postu: [1G 90-94] Problem z komputerem ECU witam ponownie mam problem z komputerem lub z czyms innym mianowicie wyciagnalem komputer aby sprawdzic slynne kondensatory ale ze nie byly ani spychniate ani wylane plozylem komputer z powrotem lecz po z demontowaniu komputera tak z glupiej ciekawosci przekrecilem kluczyk potem wlozylem komputer i nie zaswieca sie CE nie wiem czy to wina komputera czy moze cos uszkodzilem przekrecajac kluczyk na zaplon bez podlaczonego komputera a moze tylko jakis bezpiecznik spalil sie gdzies na obwodzie do komputera ale nie wiem gdzie on moze byc prosze o pomoc
Mateusz_eclipse - 05-01-2011, 15:38
posprawdzaj wtyczki przy kompie i bezpieczniki
MELON - 05-01-2011, 16:00
tak wiem ale na co mam zwracac uwage przy tych wtyczkach chyba kupie takie cos jak kontakter do czyszczenia wlasnie takich wtyczek
Mateusz_eclipse - 05-01-2011, 16:21
zobacz czy wszystki preciki sa proste . a ogolnieto auto nei pali wogole?
MELON - 05-01-2011, 16:29
no niestety nie zapali kreci ale nic nawet nie chyci nie wiem co mu dolega mialem wczesniej problemy z paleniem typu zgasilem cieply i ciezko bylo mu odpalic
BEZPIECZNIKI SPRAWDZILEM WSZYSTKIE OK TAKZE TO PEWNIE KOMPUTER bo wtyczki tez sa a sprawdzalem i na wtyczkach tez jest prad takze nie wiem juz sam
MATi1G - 06-01-2011, 10:23
jak dla mnie to coś źle podłączyłeś, albo spaliłeś kompa
MELON - 06-01-2011, 10:50
no najprawdopodobniej spalilem komputer bo odpinalem go na szybko z podlaczonym akumulatorem i to mu dalo po kosciach
zenek_bb - 07-01-2011, 11:17
nie powinno mu się przez to nic stać
Zielon - 07-01-2011, 13:52
MELON napisał/a: | no najprawdopodobniej spalilem komputer bo odpinalem go na szybko z podlaczonym akumulatorem i to mu dalo po kosciach |
nie powinien się spalić, tak samo jak na pracującym silniku zrobisz zwarcie na AKU też nic się nie dzieje z akumulatorem(sprawdzone przypadkiem)
zenek_bb - 07-01-2011, 14:57
mogą się cele zasiarczyć, pogiąć albo nadpalić, pomijając możliwość uszkodzenia regulatora napięcia w alternatorze i uszkodzeniem ECU poprzez gwałtowny skok napięcia w momencie rozwarcia po krótkotrwałym zwarciu
MELON - 10-03-2011, 21:26
i dalej nie wiem co sie dzieje czy spalony ecu czy cos innego
zenek_bb - 11-03-2011, 00:39
No nie jesteśmy medium... Zrobiłeś próbną podmiankę ECU?
rosomak1983 - 11-03-2011, 11:12
MELON, ktory rocznik auta ??? Podjedz do mnie mam ECU tj miałem do 6 i 7 bolta ale został mi tylko do 6 bolta, zenek_bb, kompy 6 i 7 bolt róznia sie bardzo ???? Powinno zagrać..
zenek_bb - 12-03-2011, 11:00
jak będzie błąd baro to zamień w kostkach piny 6 i 14 miejscami ze sobą i komp pasi, ważne żeby był to komp odpowiedni do silnika, czyli euro z knock sensorem, zapodasz ECU z wer USA 134km bez KS będzie kiczowato jechać...
|
|
|