To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - komputer nie czyta SRS

SalMits - 05-01-2011, 13:34
Temat postu: komputer nie czyta SRS
Szukałem w tematach ,ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Wiem ,że temat wałkowany wielokrotnie, ale w moim przypadku nie chodzi o zwyczajne wykasowanie błędu.

Otóż od zakupu mojej Carismy świeci mi się cały czas kontrolka SRS. Byłem dzisiaj u specjalisty od elektryki żeby podłączył mi pod kompa auto. Jednak nie mógł się połączyć z SRS i stwierdził ,że w takim przypadku jest coś z przewodami lub sensorami.

Jestem zielony w sprawach elektryki samochodowej, czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie znajdę te przewody i sensory ? Może po prostu coś jest odłączone , przerwane itp.

Może miał ktoś podobny przypadek? :?

Dość dużo jeżdżę w trasach i nie uśmiecha mi się brak komfortu psychicznego ,że jednak te poduszki nie działąją :mrgreen:

hitman - 05-01-2011, 13:50

Swiecenie kontrolki możesz usunąć tylko w serwisie mitsubishi, aso. Świeci sie pewnie dlatego gdyż poprzedni właściciel wymontował fotele a nie odłaczył akumulatora... masz poduszki w fotelach w ich boczkach?

[ Dodano: 05-01-2011, 13:52 ]
koszt skasowania tej kontrolki to granice 70-150zl zależy w którym serwisie.

[ Dodano: 05-01-2011, 13:53 ]

SalMits - 05-01-2011, 15:32

właśnie nie mam poduszek w fotelach...

a koleś co chciał się podłączyć ma profesjonalny sprzęt i soft do Mitsubishi i mimo tego sie nie łączyło z SRS. Reszte, oprócz SRS zdiagnozował pomyślnie (zero błędów). :?

poketon - 06-01-2011, 09:38