Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Problem z duszeniem i chałasem.
alexgol - 07-01-2011, 11:21 Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Problem z duszeniem i chałasem. Witam,
Co prawda wybieram się w poniedziałek do mechanika na oględziny, ale pomyślałem, że może naprowadzicie mnie co jest nie tak. Było to już poruszane, z tego co wyszukałem na forum, ale tak na prawdę nic się z tych tematów nie dowiedziałem.
Po pierwsze, między 2 a 3 tys. obrotów Cari się dusi. Praktycznie w tym zakresie obrotów dłuższa jazda jest bardzo uciążliwa. Poniżej 2 i powyżej 3 to nie występuje. Mam wrażenie jakby nie miała w tym zakresie mocy, jakby paliwo nie dochodziło.
Druga sprawa to, że po puszczeniu sprzęgła autko hałasuje. Taki głośny szmer na "luzie" albo na małych obrotach. Jakby coś ze sprzęgłem albo skrzynią. Może ktoś się z tym spotkał u siebie i wie co nie śmiga.
Tak jak mówiłem i tak w poniedziałek czeka mnie mechanik, ale zapytać zawsze m(ożna
(GDI 99' przed liftem)
Anonymous - 08-01-2011, 19:36
Ad1. Dobrze by było "wymrugać" błędy, bo bez tego, to nawet mechanik może strzelać kulą w płot.
Ad2. Sprzęgło (tarcza + docisk) lub łożysko na wałku głównym skrzyni biegów.
wit71 - 08-01-2011, 20:01
temat był poruszany na forum-miałem te same objawy.
zalecam profilaktycznie wymienić filterki w pwc-zakup w aso mitsubishi tylko oryginały(koszt jednego około 20 zł),na forach rosyjskich podają że są różni producenci filtrów ale różnią się rozmiarem-MILIMETRY-oraz gęstością siatki, dlatego tylko oryginał!. u mnie pomogła wymiana filterka -na razie jednego
TRUTIL CARI GDI - 09-01-2011, 14:41
Podpinam się do tematu. Walczę już od tygodnia, mam takie same objawy, jestem w trakcie wymiany filterka w pompie WC i filtra paliwa. Dam znać czy wymiana przyniosła poprawę
alexgol - 09-01-2011, 22:53
Wygooglowałem, że niby takie objawy mogą być spowodowane zepsutą cewką... jutro posprawdzam cewki i przewody. Jutro też zmieniam filterki i dam znać czy coś pomogło i czy cewki są ok.
[ Dodano: 10-01-2011, 14:32 ]
A jakie kable WN idą do Cari GDI przedliftowej?
Takie będą pasowały?
http://e-autoparts.pl/cat...tml?review=true
TRUTIL CARI GDI - 10-01-2011, 18:34
W Cari GDI nie ma kabli są fajkocewki
alexgol - 11-01-2011, 12:12
Znalazłem przez przypadek ten temat
http://forum.mitsumaniaki...+paliwa&start=0
Wynika z niego, że to te filterki przy pompie WC jednak pewnie. Niestety przeziębienie mnie zwaliło z nóg i nic nie mogłem porobić przy aucie. Na szczęscie już jest lepiej i jutro wymieniam filtr paliwa i posprawdzam te cewki w końcu. Jeśli wymiana filtra paliwa nic nie da to dzwonie do ASO w Markach (bo chyba tam bedzie mi najwygodniej pojechać) i do konca tygodnia mam nadzieje wymienie też te filtry w pompie. W piątek czeka mnie podróż do rodziców i mam nadzieje, że będę już mógł jechać normalnie a nie bez przerwy over 3 tys. obrotow
klawy - 11-01-2011, 16:37
Wymień te filterki bo to zawsze coś daje.Ale musisz brać pod uwagę że to niekoniecznie pomoże.Gdybyś miał problemy z wymianą to pisz śmiało,ja je wymieniałem osobiście i nie było z tym problemu.
|
|
|