Pajero II - sposób na zimę :)
lukas 78 - 10-01-2011, 11:32 Temat postu: sposób na zimę :) widziałem kiedyś takie cudo w starym 123 z milionem na liczniku , dymiło to klekotało, ale paliło nawet w największy mróz
http://cgi.ebay.de/Motorv...=item3f00a48301
co wy na to może ktoś ma w swoim grzałeczkę
diWhizZ - 10-01-2011, 13:50
Mam założoną defę dedykowaną do silnika 4m40. Robi jak należy, tylko trzeba złożyć czasówkę. W moim przypadku przy -15 wystarczy załączyć 2-3h przed odpaleniem.
Zakładałem z kuzynem (mam mniejsze ręce, moimi grabiami bym tam nie podszedł, trzeba by więcej demontować)
lukas 78 - 10-01-2011, 13:58
tansza alternatywa dla mokrego ogrzewania postojowego
minus to kabel nie wszedzie znajdziesz gniazdko ale
zawsze to jakieś wyjście jak nie chce palić w mróz a przerobiło się wszystkie możliwości
diWhizZ - 10-01-2011, 14:19
zobacz na alledrogo, ostatnio widziałem, że ktoś zestawy defy sprzedawał po 200 PLN, może dobierzesz do swojego silnika.
lukas 78 - 10-01-2011, 15:18
temat wrzuciłem z ciekawości
na razie odpukać mój pali na dotyk
i nie potrzebuję ale fajna sprawa i silnik tak sie nie niszczy w zimę
na szkopskim ebayu aukcja ekologiczna
ps. na allegro grzałka 200 i przewody drugie 200 więc wychodzi to samo co ebay
jestem ciekawy czy trzeba coś wycinać czy wiercić zeby wstawić tą grzałkę
gołąb - 10-01-2011, 15:36
lukas 78 napisał/a: | na razie odpukać mój pali na dotyk | no właśnie-na dotyk to znaczy od strzała? czy trochę musisz go pokręcić, żeby zaskoczył? Właśnie się zastanawiam, bo mojego trzeba trochę pochechłać, zanim zaskoczy, ale ogółem odpala przy -15 bez jakichś wielkich problemów
[ Dodano: 10-01-2011, 15:40 ]
Aaaaa. teraz zobaczyłem, że masz 2.5.....a te podobno palą lepiej.....
Więc proszę o opinie użytkowników 4m40-jak to wygląda u was przy minus 15, minus 20......
lukas 78 - 10-01-2011, 16:08
mój 2,5 przy najwiekszych mrozach tej zimy raz nie odpalił ale to była wina rozładowanego akumulatora. Tak odpala praktycznie na jeden obrót wału tylko po tym jak złapie potrafi chwilę potarpać silnikiem ale to chyba bedą przewody i opaski na przewodach paliwa do wymiany.
|
|
|