To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] CARISMA 1.6 16V PROBLEM Z OBROTAMI

Manti - 10-01-2011, 12:34
Temat postu: [Cari 1.6] CARISMA 1.6 16V PROBLEM Z OBROTAMI
Witam, posiadam CARISME 1.6 16V z 1997r. Wymieniłem ostatnio akumlator na nowy i po wymianie mam problem z obortami, są bardzo niskie, samochód nie gaśnie ale obrotomierz leży praktycznie na zero. Czy można samemu coś z tym zrobić??
robertdg - 10-01-2011, 12:44

Przeprowadź nauke obrotów http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
Manti - 10-01-2011, 18:01

Niestety ale nie pomogło :x Czy jest jakiś inny sposób?
Enforcer - 10-01-2011, 20:30

Manti, u mnie pomogło przeczyszczenie przepustnicy, bo miałem taką samą sytuację kiedy padł mi akumulator, choć nie wiem co jedno ma z drugim.
carpezo - 28-11-2011, 21:46

dziś mi się zdarzyło dwa razy że jechałem 100 wyrzucam na luz i auto gasnie..odpaliłem gdy auto się toczyło choć troche cieżko było odpalić..przygazowałem i już normalnie poźniej. za pare godzin ta samo sytuacja i znowu odpaliłem przygazówka i działa ok..obroty tak troche powyżej 1000 trzyma chwile i spada do ok 700. auto chodzi na gazie. dzieje sie na ciepłym silniku.
gdzie szukać przyczyny? myśle że to nie wina przewodów bo wymieniałem niedawno

lukaszpl - 28-11-2011, 23:21

Enforcer Jedno z drugim ma tyle wspólnego że komputer mógł się adaptować do czystej przepustnicy a z zasyfioną miał problem.

crapezo jeżeli chodzi też na benzynie, to sprawdź czy nie ma podobnych problemów, będzie jasne że to problem z gazem jeżeli na PB będzie ok.

marcin6391 - 29-11-2011, 08:51

carpezo napisał/a:
dziś mi się zdarzyło dwa razy że jechałem 100 wyrzucam na luz i auto gasnie..odpaliłem gdy auto się toczyło choć troche cieżko było odpalić..przygazowałem i już normalnie poźniej. za pare godzin ta samo sytuacja i znowu odpaliłem przygazówka i działa ok..obroty tak troche powyżej 1000 trzyma chwile i spada do ok 700. auto chodzi na gazie. dzieje sie na ciepłym silniku.
gdzie szukać przyczyny? myśle że to nie wina przewodów bo wymieniałem niedawno




Hej. Miałem podobną sytuację z Hondą mojej Małżonki gdy ostatnio jechałem do stolnicy .
Nagle bez wyraźnej przyczyny straciła moc, zaczęła szarpać, dwa razy mi zgasła i nie chciała wchodzić na obroty ..... po chwili wszystko wróciło do normy ....
wracając znowu podobna akcja ..... :?
Od tamtej pory nic - szukałem przyczyny i jedyna jaka przychodzi mi do głowy, to paliwo ....

cwaniak - 29-11-2011, 10:13

U mnie ten problem występuje po każdym odłączeniu akumulatora. Ale po jakimś czasie wszystko wraca do normy. Musisz trochę pojeździć i się naprawi. Czyszczenie przepustnicy wymiana kabli WN wymiana swiec nauka obrotuw nic nieda . Po prostu Cari 1.6 tak ma
M@teusz607 - 29-11-2011, 19:16

radeksz82 napisał/a:
Po prostu Cari 1.6 tak ma

moja tak niema, nauka obrotów działa jak trzeba- na postoju 750-80 rpm, przy 100 km/h wciskam sprzęgło ~1000rpm

cwaniak - 29-11-2011, 19:36

M@teusz607 napisał/a:
moja tak niema, nauka obrotów działa jak trzeba- na postoju 750-80 rpm, przy 100 km/h wciskam sprzęgło ~1000rpm

Po odłączeniu aku i ponownym podłączeniu silnik ma od razu normalne obroty. Raczej mi się nie wydaje zęby tak się działo W kompie resetuje się wtedy pamięć i trzeba troszkę czasu zęby Cari nauczyła się obrotów

marko81 - 29-11-2011, 20:27

A jak niemasz ssania,i brak wolnych obrotów to komp ci poszedł.Być moze przy przykrecaniu klem mogłes zwarcie zrobic
carpezo - 29-11-2011, 21:52

dzięki na odpowiedzi. akumulatora nie odłączałem więc odpada, zresztą już to przerabiałem kiedyś nauka obrotów itd:-) jak zimny wszystko jest ok ssanie działa. a jak ciepły dziś znowu ze dwa razy mi się zdarzyło dojeżdzam do skrętu luz i nagle chlap obrotomierz do zera, po czym odpalam i jest ok. I ogólnie jak silnik pracuje na postoju to jakieś wolne te obroty i raczej na gazie tylko tak ma. Także myslę że to wina gdzieś jest w lpg. Silniczek krokowy np.? Kto się zna na tym :-)
marko81 - 01-12-2011, 18:19

Mi pomogła regulacja,bo gasł misiek przy ostrym hamowaniu.A jak na zimnym silniku przełaczysz na gaz i zgaśnie to membramy w parowniku do wymiany i oczywiscie kopiące sie wolne obroty


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group