Forum ogólne - Pytania do dealera
Jackie - 23-03-2005, 14:01 Temat postu: Pytania do dealera Jeżeli coś budzi Wasze wątpliwości lub macie jakieś sugestie co do poprawy naszej pracy, proszę piszcie. Czasami z naszej perspektywy nie wszystko widać i Wasze opinie bardzo nam (a mam nadzieję, że i Wam) ułatwią współpracę.
Thank You from the mountain
Jackie
kordiank2 - 28-05-2005, 10:47
...ja na razie mam odpowiedź do dealera, związaną raczej ze sprzedażą usługi a nie samochodu. dziękuję, Jacku, za reset wystrzelonych poduch i pasów, na szczęście taśma nie została uszkodzona (900 brutto w kieszeni). podziękowania należą się również kasie fiskalnej, która po twoim wyjeździe, przemyślała sprawę i wprowadziła istotną korektę rabatową do paragonu dla mitsumaniaka. chociaż i tak już było tanio...
i żeby nie było zupełnie off topic, to mam jednak pytanie w imieniu syna: czy w salonach dealerskich mitsubishi można robić sobie zdjęcia w samochodach???
Anonymous - 29-05-2005, 23:46
ja tez mam pytanie czy sklep moglby mi sprowadzic kapelusik mitsubishi, taki fajny niebieski co u was jest ale za maly na moja wilgachna glowe - moglibyscie sciagnac wiekszy i kolejne pytanie ile kosztuja dywaniki welurowe u was- korzystam z okazji i sie tu pytam bo jak jestem na miejscu ciagle zapominam.
Jackie - 31-05-2005, 21:08
kordiank Oczywiście mozna robić u nas zdjęcia a Twoja pociecha jest więcej niż mile widziana. Zapraszam
arturro Niestety jest tylko jeden model rondelka, ale jakby się coś nowego pojawiło będę krzyczał
Pozdrawiam
Anonymous - 06-06-2005, 21:25
Dzisiaj ze zdziwieniem usłyszałam od dealera w Warszawie, ze nie kupie dodakowej opony, takiej samej na jakich dostarczane sa fabrycznie nowe cywilne Lancery, bo takich opon w Polce nie ma w ofercie (sic).
Jacku, jak jest u Ciebie?
Jackie - 06-06-2005, 22:31
zulu napisał/a: | Dzisiaj ze zdziwieniem usłyszałam od dealera w Warszawie, ze nie kupie dodakowej opony, takiej samej na jakich dostarczane sa fabrycznie nowe cywilne Lancery, bo takich opon w Polce nie ma w ofercie (sic).
Jacku, jak jest u Ciebie? |
To zależy nie tyle od dealera co od dostawcy opon, choć jak na dzień dzisiejszy to tylko raz miałem problem z rodzajem opony. Podaj jaka jest to opona i jej rozmiar zobaczymy co powie góra;)
Pozdrawiam
Anonymous - 07-06-2005, 00:06
Bridgestone Turanza ER30 (to nie jest ER300):
195/60/R15 88H
To są opony na jakich sprzedają nowe Lancery "cywilne". Tym bardziej dziwne, że ich nie ma u dealerów. Co będzie gdy opona będzie miała ewidentną wadę produkcyjną, albo ulegnie uszkodzeniu podczas transportu?
W eSklepach nie znalazłem...
Wiem, wiem, mam niby piątą oponę w bagażniku, ale ona jest już po traumatycznym spotkaniu ze śrubą M6 i to z nakrętką
Anonymous - 08-06-2005, 23:17
Góra odpowiedziała mi na maila:
"Opona tak jest dostępna, z indeksem prędkości V. Opona ta ma identyczny bierznik i spokojnie może być zastosowana w Pana modelu. ..."
Ciekawe, czy faktycznie nie ma to znaczenia i można jeździć z oponami o rożnych indeksach prędkości na jednej osi
Jackie - 09-06-2005, 09:42
O! a to już bardzo ciekawe....Widzisz ja szukałem tej opony i jej nie znalazłem...
Co do indeksów prędkości nie ma to większego znaczenia chyba że jeździsz powyżej 250km/h;) Do normalnego użytku nie ma znaczenia.
Pozdrawiam
Bartek - 09-06-2005, 12:42
Zulu ma 100% uzasadnione obawy. Nie wiem jak jest w przypadku Bridgestone Turanza ER30, ale np. Nokian produkujac opone z indexem H robi to ZUPELNIE inaczej (czyt. inna konstrukcja wewnetrzna i sklad mieszanki gumowej) niz opone o TYM SAMYM biezniku z indexem V. Praktycznie opony z indexem H szybciej sie scieraja niz V, mimo, ze wygladaja IDENTYCZNIE a kosztuja 40 zl/guma wiecej (kosztowaly do wprowadzili teraz nowe biezniki, gdzie w oznaczeniu bieznika jest imdex predkosci)
Jackie - 09-06-2005, 13:07
Według mojej wiedzy różnice są w odporności temperaturowej gumy (czyt. ile dodatkowych warstw wewnętrznych) oraz gęstości siatki drucianej ergo: jeżeli mieścimy się w prędkościach najsłabszego indeksu (a tak zapewne będzie) nie ma problemu. Sprawa oczywiście ma się inaczej jak te prędkości przekraczamy - guma nagrzewa się inaczej powyżej danej prędkości i mogą zachodzić różnice w przyczepności gumy. To tyle.
Pozdrawiam
Anonymous - 10-06-2005, 02:57
Dzięki za rady. Moje wątpliwości dotyczą tylko sytuacji awaryjnego hamowania z oponami H i V na osi przedniej. Jakby nie było różnice sztywności opon mogą już być istotne dla stabilności pojazdu. Ale przecież mam ABS.
Krzyzak - 10-06-2005, 03:41
Zulu - jak to możliwe, że Twoj post jest z 10 czerwca 2005, skoro dzis jest 9 czerwca 2005??
edit - wlasnie zobaczylem, ze moj post tez - pewnie sie zegar serwera przestawil
Matejko - 10-06-2005, 05:23
Krzyzak napisał/a: | Zulu - jak to możliwe, że Twoj post jest z 10 czerwca 2005, skoro dzis jest 9 czerwca 2005??
edit - wlasnie zobaczylem, ze moj post tez - pewnie sie zegar serwera przestawil |
no bo na forum juz jest 10.VI
misia27 - 10-06-2005, 13:13
szczesliwi czasu nie licza....
|
|
|