To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Źle złożony aparat zapłonowy, jak naprawić?

Dominick - 15-01-2011, 11:24
Temat postu: Źle złożony aparat zapłonowy, jak naprawić?
Wymontowalem aparat rozebralem zmienilem cewke i zlozylem na oko ktore niestety mnie zawiodło, auto nierowno pracuje nierowniej niz przed ingerencja, co zrobic aby ustawic teraz wlasciwie wszystko?
robertdg - 15-01-2011, 11:36

W zeszłym temacie, który wylądował do kosza, odpowiedział Ci na to pytanie Bartek http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#806089
Dominick - 15-01-2011, 12:22

Zamiescilem jeszcze raz bo do kosza to raczej nie zagladaja. Czyli musze zdjac obudowe rozrzadu i przekrecic kola zebane od walkow w znaczniki, wyciagnac aparat i wlasnie jak ustawic gdzie tam jest jakis znacznik jak wyglada, jak ma byc ustawiona ta krecaca sie blaszka i palec
robertdg - 15-01-2011, 16:03


Dominick - 15-01-2011, 18:08

Pierwszy cyliner jest jesli sie nie myle od strony pasazera pod kolektorem, jesli zdejme kolektor i wykrece swiece to czy bede widzial jak cylinder jest w max. gornym polozeniu? Jak to sprawdzic?
wilukce - 16-01-2011, 21:34

Dominick napisał/a:
jesli zdejme kolektor i wykrece swiece to czy bede widzial jak cylinder jest w max. gornym polozeniu?


Nie ma opcji. Po pierwsze - szczelina ma średnicę około 2cm, po drugie - ma długość około 15cm, po trzecie - na dole jest mały gwint. :?

Dominick - 17-01-2011, 15:17

Czyli nikt nie wie jak ustawic pierwszy cylinder w max gornym polozeniu? Czy wystarczy tylko jak rozrzad jest na znacznikach?

[ Dodano: 22-01-2011, 18:05 ]
okazalo sie ze rorzad jest przestawiony o dwa zeby, rozebralem tyle co moglem ale stanalem na kole od walu korbowego i teraz pytanie czy moge to odkrecic pneumatem i czy po odkreceniu kolo nie zacznie sie obracac oddzielnie od walu czy jest jakos zblokowane, odkrecilem tez napinacz i powstaje kolejne pytanie tam jest taki jakby silowniczek jak go cofnac?czy nie trzeba cofac

Tomek - 04-11-2011, 07:44

czy aparaty w przedliftach i poliftach są takie same??
Anonymous - 04-11-2011, 13:17

tomek84, jak przełożysz daj znać czy pomogło :)
Tomek - 04-11-2011, 13:28

Derpin napisał/a:
tomek84, jak przełożysz daj znać czy pomogło :)


wątpie, żebym znalazł czas w przyszłym tygodniu
a 11 chyba pojade na wakacje, więc dopiero w grudniu, jak się zbiorę
ale dam znać

może ktoś jeszcze mi napisać jakie są objawy tzw. wypadania zapłonu??
jade na jedynce, prędkość obrotowa 1500 rpm, na ułamek sekundy obroty spadają a auto nie ciągnie, czy to jest wypadanie zapłonu??

[ Dodano: 04-11-2011, 13:32 ]
i jakie są przyczyny wypadania zapłonu
i jakie mogą być inne przyczyny takiego zachowania,

pozdro

polaff - 04-11-2011, 14:37

tomek84 napisał/a:
Derpin napisał/a:
tomek84, jak przełożysz daj znać czy pomogło :)


wątpie, żebym znalazł czas w przyszłym tygodniu
a 11 chyba pojade na wakacje, więc dopiero w grudniu, jak się zbiorę
ale dam znać

może ktoś jeszcze mi napisać jakie są objawy tzw. wypadania zapłonu??
jade na jedynce, prędkość obrotowa 1500 rpm, na ułamek sekundy obroty spadają a auto nie ciągnie, czy to jest wypadanie zapłonu??

[ Dodano: 04-11-2011, 13:32 ]
i jakie są przyczyny wypadania zapłonu
i jakie mogą być inne przyczyny takiego zachowania,

pozdro

mi elektryk powiedział, że jeśli wzrost momentu obrrotowego jest nierówny (są dziury) to trzeba zacząć od przepływki

Tomek - 04-11-2011, 14:58

polaff napisał/a:

mi elektryk powiedział, że jeśli wzrost momentu obrrotowego jest nierówny (są dziury) to trzeba zacząć od przepływki


sprawdze i to
części ci u mnie dostatek, więc będę żonglować

Hugo - 04-11-2011, 18:44

polaff napisał/a:
na ułamek sekundy obroty spadają a auto nie ciągnie, czy to jest wypadanie zapłonu??
Tak. Problemem nie może być chyba nic innego jak ogólnie pojęty układ zapłonowy.
carbon11 - 04-11-2011, 20:34

Dominick napisał/a:
Czy wystarczy tylko jak rozrzad jest na znacznikach?

Tak
Dominick napisał/a:
czy moge to odkrecic pneumatem

Tak
Dominick napisał/a:
czy po odkreceniu kolo nie zacznie sie obracac oddzielnie od walu

Nie koło pasowe jest na klinie
Dominick napisał/a:
odkrecilem tez napinacz i powstaje kolejne pytanie tam jest taki jakby silowniczek jak go cofnac

powoli i delikatnie w imadle i zabezpieczyć w siłowniku jest otwór
Dominick napisał/a:
czy nie trzeba cofac

Trzeba :wink:

2pac - 22-11-2011, 22:18
Temat postu: nierówna praca na wolnych obrotach
2pac napisał/a:
Samochód nie jeździł do 2.000obr/min (szarpał, coś jak by ktoś nie umiał ruszać) - wymieniłem kable i świece i nic to nie zmieniło.
Po wymianie aparatu zapłonowego jest ok. ale silnik trochę nierówno pracuje

osoba od której kupowałem aparat zapłonowy z allegro napisała coś takiego:
"te aparaty sa klejona silikonem - jako uszczelnienie zamiast uszczelek - prosze rozebrac aparat (delikatnie z wyczuciem rozkleic go tzn. odkleic modul od cewki, potem cewke od obudowy - wczesniej odkrecic srubki). nastepnie trzeba zdrapac stary silikon i posmarowac w tych samych miejscach na nowo i skrecic aparat. jest to czesta przyczyna w tego rodzaju aparatach poniewaz nie maja pelnej obudowy, jezeli wystepuje nieszczelnosc moze dostac sie tam wilgoc i jest to przyczyna nierownej pracy silnika. silikonem nalezt posmarowac przy obrzezach cewke od gory i od dolu, oraz modul tylko od dolu poniewaz nad nim jest juz uszczelka"

potwierdzacie?

Juiceman napisał/a:
Nie potwierdzam nie przypominam sobie aby coś takiego Bartek robił u mnie przy wymianie kopułki, ani nikt inny przy wymianie u siebie :?

Owczar napisał/a:
Nie potwierdzamy. Jest tam normalna uszczelka(...)

nie chodzi mi o uszczelnienie pomiędzy kopułką, a aparatem zapłonowym - ale o części gdzie jest moduł cewki, główne bebechy i czy faktycznie może tam dostawać się wilgoć i bruździć... :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group