To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Statystyki sprzedażowe Mitsubishi w Europie

bastek - 18-01-2011, 06:59

jakby się komuś chciało przeliczyć na liczbę mieszkańców...
np. Niemcy 25.000 samochodów na 82 mln ludzi 0,3 sam/1000 osób

Polska 10000 na 38 mln 0,26 sam/1000 osób

gzesiolek - 18-01-2011, 07:24

Predzej mozna wzgledem lacznej ilosci sprzedazy aut na danym rynku porownac...
W Niemczech z tego co wiem sprzedano ponad 2mln nowych aut... w Polsce niespelna 400tys... ;)
Wiec w udziale w rynku, w Polsce Mitsubishi wyrabia sprzedaz ponad norme europejska...


PS. Ten Izrael ciagle sie wciska do Europy... bo Turcji moge jeszcze darowac bo te kilkanascie km kwadratowych w Europie maja... ale Izrael?

bastek - 18-01-2011, 07:59

taaaa statystyka piękną nauką jest :) :)
Student - 18-01-2011, 08:22

Niech napiszą ilu klientów Mistu w Polsce odeszło z kwitkiem lub zwrotem TTTM i za naprawę becelem .
bastek - 18-01-2011, 08:35

i co, porównaja to z klientami w Niemczech, Izrealeu, itp? czy do VW, skody, kii?
bez urazy, ale nie otym ten wątek
raczej - czy Polska jest dobrym rynkiem dla mitsu, trzeba na niego zwrócić uwagę (będzie poprawa), czy razcej olać - i wtedy będzie więcej klientów z TTTM

Muciek - 18-01-2011, 16:52

Uważam, że i tak nieźle jak na Polskę :D
mystek - 18-01-2011, 20:45

Tak poza statystykami, to da się zauważyć zdecydowany wzrost częstotliwości widoku jakiegoś Miśka (zwłaszcza nowe Lancery i Outlandery) na polskich drogach. Ja w zasadzie na odcinku 10km/h na którym często uczęszczam w Krakowie spokojnie minimum 2 Miśki widuję. No chyba, że jadę o 2 w nocy, to już gorzej :P .
yalook - 18-01-2011, 21:36

mystek napisał/a:
Tak poza statystykami, to da się zauważyć zdecydowany wzrost częstotliwości widoku jakiegoś Miśka (zwłaszcza nowe Lancery i Outlandery) na polskich drogach. Ja w zasadzie na odcinku 10km/h na którym często uczęszczam w Krakowie spokojnie minimum 2 Miśki widuję. No chyba, że jadę o 2 w nocy, to już gorzej :P .


to fakt, ponad dwa lata temu jak kupowałem miśka to był to rzadko widywany samochód, teraz stojąc na światłach (w W-wie) gdzie się nie spojrzy to stoi misiek (ostatnio na trzech pasach stały 3 lancerki i 2 outki)

Muciek - 18-01-2011, 21:55

yalook napisał/a:
mystek napisał/a:
Tak poza statystykami, to da się zauważyć zdecydowany wzrost częstotliwości widoku jakiegoś Miśka (zwłaszcza nowe Lancery i Outlandery) na polskich drogach. Ja w zasadzie na odcinku 10km/h na którym często uczęszczam w Krakowie spokojnie minimum 2 Miśki widuję. No chyba, że jadę o 2 w nocy, to już gorzej :P .


to fakt, ponad dwa lata temu jak kupowałem miśka to był to rzadko widywany samochód, teraz stojąc na światłach (w W-wie) gdzie się nie spojrzy to stoi misiek (ostatnio na trzech pasach stały 3 lancerki i 2 outki)


To zależy również od tego jak kto patrzy. Ja np. nie zwracałem w ogóle uwagi na Miśki i nie widziałem żadnego. Jak tata kupił swojego zacząłem zwracać więcej uwagi na pojazdy z trzema diamentami (głównie Outlandery) i w Bydgoszczy zauważam codziennie co najmniej jednego. Ale fakt, faktem, że z roku na rok wszystkiego jest coraz więcej.

Paweł_BB - 19-01-2011, 05:59

moim zdaniem 10.000 aut to świetny wynik 8)
krzychu - 19-01-2011, 09:34

Paweł_BB napisał/a:
moim zdaniem 10.000 aut to świetny wynik 8)


Tak tylko Mitsubishi Europe powinno zauważyć że główną bolączką nie są samochody tylko sieć serwisowa... Problemem widać są roszczenia gwarancyjne. Jest tego chyba mniej niż u niemieckich marek, ale za to w niemieckich ASO nie ma problemu z naprawami gwarancyjnymi...

O ile przy niskiej sprzedaży Mitsubishi można było to zrozumieć (dealer zawsze mógł powiedzieć i tak cienki biznes a Wy jeszcze chcecie podnosić standard) to teraz powinni wyjść z założenia nie podniesiesz standardu to stracisz autoryzację, a chętnych jest sporo bo biznes coraz lepszy (więcej auto do przeglądów, serwisowania, napraw powypadkowych).

Cieszy że np. premiera ASX-a była w Polsce. Oby więcej tego typu rzeczy i może niemieckie marzenia polaków pójdą w niepamięć?

gzesiolek - 19-01-2011, 14:36

krzychu napisał/a:
za to w niemieckich ASO nie ma problemu z naprawami gwarancyjnymi...

w niemieckich jako polozonych w Niemczech... oczywiscie...
niemieckich jako niemieckich marek w Polsce to juz roznie z tym bywa... sa takie ASO ktore nie roznia sie niczym od Mitsu lub sa jeszcze gorsze... :mrgreen:

krzychu - 19-01-2011, 14:42

No tak tylko jakoś ciągle czytam golfem znowu byłem w ASO (znaczy w domyśle załatwili od razu). A tutaj czytam no zepsuł się, 3 razy diagnozowali twierdząc że TTTM potem stwierdzili że to moja wina, potem jednak że może naprawią na gwarancji, 2-5 tygodni czekałem na części, potem źle zamontowali i musieli poprawiać.

Nie wiem tak na to patrzę z zewnątrz. Ja też korzystałem kiedyś z serwisu ASO no i kwestia dogadania/ustalania/samej usługi.... Tak na 3.

_Slawek_ - 19-01-2011, 14:50
Temat postu: Re: Statystyki sprzedażowe Mitsubishi w Europie
MITSUBISHI_WRC napisał/a:


1. Niemcy - 25 000 sprzedanych samochodów spod znaku trzech diamentów
2. Wielka Brytania - 20 000
3. Polska - 10 019

Tylko ciekawe jeszcze ile z tych 10 tys. kupili w polskich salonach Niemcy :mrgreen:

Jogurt - 19-01-2011, 15:46

_Slawek_ napisał/a:
Tylko ciekawe jeszcze ile z tych 10 tys. kupili w polskich salonach Niemcy
ile firmy a ile statysztyczny Kowalski


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group