Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Brak dołu i zepsuty zamek
Dominik_85 - 22-01-2011, 19:33 Temat postu: [1G 90-94] Brak dołu i zepsuty zamek Witam, mam taki problem mianowicie zaraz po odpaleniu i ruszeniu jest ok. ale po chwili auto jakby traci dół, tzn. wkręca się ale słabo i dopiero jak osiągnie ok. 5tyś to ciągnie jak należy, świeci się cały czas CE . mam zamontowany filtr stożkowy ale w oryginalnej obudowie ktoś mi jeszcze podpowiedział że świece ale osobiście w to wątpie. Dodam , że auto bez lpg. Co możecie mi na to poradzić? może się ktoś już z takim problemem spotkał? Drugi problem polega na tym, że pewnego razu zamknąłem schowek oryginalnym kluczykiem lecz otworzyć się już nie da, czy jest jakiś sposób żeby to otworzyć nie niszcząc za wiele?? Z góry dzięki za pomoc. Pozdro!!
kamil4711 - 22-01-2011, 19:45
Ciężko coś powiedzieć , najlepiej to zacznij od sprawdzenia błędów , myślę że zalewają wtryski , może kat zapchany , koniec sondy ...
zenek_bb - 22-01-2011, 23:34
zczytaj błędy, co i jak napisałem między innymi tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53959
zczytasz, będziemy pomagać, jak będziesz słuchał to ecli Ci pojedzie jak trzeba
Dominik_85 - 24-01-2011, 06:22
nie patrzyłem jeszcze błędów, ale dziś odłączyłem całkowicie sprzęt który był w aucie(nie markowe: tuba wzmacniacz i radio) i podłączyłem tylko dobre radio na seryjnych głośnikach, i może to zbieg okoliczniści ale ce świeci praktycznie tylko kiedy mam puszczony gaz tzn hamuje silnikiem lub dojeżdżam na sprzęgle na jałowych obrotach, a kiedy delikatnie tykne gazu to od razu gaśnie (wczesniej świecił cały czas) a objaw ten co napisałem wyżej(brak dołu) zależy od "humoru auta" nie zależnie od świecenia ce. Błędy zczytam na dniach to się odezwe zaraz....
[ Dodano: 27-01-2011, 19:40 ]
podłączyłem pod kompa i okazało się że w zlączu diagnostycznym nie ma prądu i nic z tego...
[ Dodano: 30-01-2011, 08:12 ]
Tak jak napisałem nie mam prądu w złączu diagnostycznym więc nie udało nam się nic dowiedzieć. Jak zczytać błędy za pomocą diody tzn. dokładnie gdzie, bo rozumiem że nie tam gdzie podpinaliśmy kompa czyli nad nogami kierowcy... Ogólnie jestem laikiem w elektronice, ale nie mam niestety w pobliżu żadnego mechanika w którego ręce bez obaw można by oddać "tak skomplikowane" auto.. A może znacie kogoś kto w okolicach łodzi mógłby pomóc??
zenek_bb - 31-01-2011, 12:13
Kolego złoty, żarówką pewnie coś działałeś, użyj diody LED zgodnie z instrukcją
http://forum.mitsumaniaki...070c64fb94be8c0
Dominik_85 - 05-02-2011, 13:52
Poradziłem sobie z problemem, tzn nie mogłem w żaden sposób odczytac błędów, więc zacząłem szukać i znalazłem nieszczelność pomiędzy przepustnicą a filtrem, prowizorycznie to zareperowałem i jest teraz ok. Mam jeszcze takie pytanie błąd wyświetlał się pewnie przez głupiejący przepływomierz, czy jak teraz zresetuje komputer, to nie bedzie wyświetlał przeszłych błędów tylko ewentualnie obecne tak?? i jeszcze jedno czy mobil 15w40 bedzie odpowiedni?? mam 170 tyś przejechane i klepie w głowicy na zimnym ok 5 sec po odpaleniu??
Mateusz_eclipse - 05-02-2011, 15:06
Jesli zrestartujesz kompa
(odpiecie klemu minus na cwile) to bedzie czysty to znaczy bedzie pokazywal tylko te aktualne bledy .10W-40 Półsyntetyk podobno najlepszy
zenek_bb - 05-02-2011, 15:09
Valvoline MaxLife 10W40 półsyntetyk
po resecie ECU zrób naukę wolnych obrotów, daj mu pracować od zimnego silnika do rozgrzania z wyłączonym wszystkim i bez jazdy i kręcenia kierownicą
kamil4711 - 06-02-2011, 00:32
zenek_bb napisał/a: | Valvoline MaxLife 10W40 półsyntetyk
po resecie ECU zrób naukę wolnych obrotów, daj mu pracować od zimnego silnika do rozgrzania aż załączy się wentylator chłodnicy , bez gazowania z wyłączonym wszystkim i bez jazdy i kręcenia kierownicą |
zenek_bb - 06-02-2011, 13:09
mogłeś to napisać w formie własnego postu, bo to już nie jest cytat ;p ale fakt, tak ma być jak piszesz (zawsze to piszę więc jakoś tym razem to pominąłem...)
kamil4711 - 07-02-2011, 08:58
Oj tam , ważne żeby chłopak zrobił to jak należy bo będzie gdzie indziej szukał przyczyn
Dominik_85 , poprawiło się ?
|
|
|