To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Eclipse 4G63T+N2O

kafar_1989 - 23-01-2011, 20:05
Temat postu: Eclipse 4G63T+N2O
Wiec jako ze jakis czas juz zagladam na forum i bylem na jakims spocie lubelskim to pomyslalem ze warto napisac cos nie cos o swoim aucie :lol:
Samochod Mitsubishi Eclipse 1G zakupiony od kolegi z forum MEKP ze Szczecina poczatkowo samochod byl seryjny zwykly GS zwolnossacym silnikiem i 150km osiagi zaraz po zakupie powalaly ale z czasem troche brakowalo.
Pierwsza modyfikacja bylo usuniecie walkow balansowych i odchudzenie kola zamachowego mocniejsze sprzeglo :D Wyniki byly juz duzo fajniejsze ale potem czlowiek sie przyzwyczail i juz znowy wydawalo sie ze autko nie jedzie :( wiec do samochodu wskoczyla instalacja N2O i swiat wydawal sie znowu piekny :mrgreen:

Niestety w skutek zerwania sie paska czekal mnie przymusowy remont ktory trwa do teraz i miejmy nadzieje ze juz niebawem autko bedzie sie odpychalo znowu :lol:

Jako ze planowalem jakis czas juz dolozenie T do oznaczenia silnika to zbieralem troche czesci do zrobienia silnika.

Wraz z kolega postanowilem podjac sie budowy silnika poczatkowo mial byc skladany przez firme niestety wystapily komplikacje i silnik skladalem sam.

Modyfikacje bloku
-cylindry po honie
-usuniete walki balansowe
-nowy wal korbowy
-tloki turbo z korbami
-panewki ACL Race Series
-sruby podpory walu ARP
Modyfikacje glowicy
-glowica rozebrana wyczyszczona i wymyta
-nowe zawory
-nowe hydro
-nowe uszczelniacze
-gniazda z kanalami typu "studnie" zwiekszone przeplywy
-ostrzejsze walki rozrzadu
-uszczelka 3 warstwowa COMETIC
-szpilki glowicy ARP
oprocz tego na caly silnik poszly nowe uszczelki, simeringi i oringi

Turbo popularna 16 z kolektorem typu baran plus komplet przewodow smarujacych i chlodzacych uszczelki kompletny wydech przelot 3 calowy
IC od fmic.pl 780x300x76 orurowanie w trakcie produkcji :D
Zamach od wersji Turbo i sprzeglo narazie seria od GST ale niedlugo zagosci spiek i wzmocniony docisk

Strojenie DET II plus seryjny komputer
Potrzebne wskazniki boost EGT cisnienie i temperatura oleju
Turbotimer

Zawieszenie zamowione od rosomaka gwint D2 Racing

Ze strony wizualnej zagoscily czarne kubly z pasami 3 punktowymi przedni zderzak z wiekszymi wlotami z spojler.pl i dojdzie spojler na klape rowniez od rosomaka :p

Jak widac pracom nie ma konca i do dokonczenia projektu jeszcze sporo brakuje ale nie poddaje sie i caly czas cos sie dzieje mam nadzieje ze w sezonie letnim bedzie juz po dotarciu i bedzie ostre upalanie kapci na torze w lublinie :D











W miare postepow w projekcie bedzie foto aktualizacja :D

sveno - 23-01-2011, 23:52

nieĽle, ale tym NOSem to nie chwal się zbyt gło¶no, bo to nielegalne :)
kafar_1989 - 24-01-2011, 00:01

legalne jest pod warunkiem ze butla jest zakrecona :D bylem na przegladzie i gosc sie pytal co to za zawory pod maska to mu powiedzialem odrazu kazal otworzyc bagarek i sprawdzal zawor zakrecony znaczy git i przeglad podbil w razie kontroli policji tez butla ma byc zakrecona i nie ma problemow :lol: na co dzien jest zakrecona otwieram tylko na specjalne okazje 8) 8) 8)
rosomak1983 - 24-01-2011, 00:13

kafar_1989 napisał/a:
-tloki turbo z korbami

kute ???
kafar_1989 napisał/a:
Zawieszenie zamowione od rosomaka gwint D2 Racing

najlepsza dostepna zawiecha do tej wersji napedowej 8) kiedys bedzie mnie musiał przewiesc na łuku :twisted:

Kafar widze ze graty mamy podobne, a powiedz mi jaki wydech bedzie ???

TE kubły mi sie strasznie podobaja !!! Maja regulcje jakies ???

kafar_1989 - 24-01-2011, 08:38

no niestety nie kute bo mialem wypadek w rodzinie i brak funduszy sie zrobil a kubelki maja regulacje :D
graty praktycznie kazdy ma podobne :P
wydech przelot 3 cale i tlumiki 2 na zamowinie robione :roll:

Adi_3kGT - 24-01-2011, 19:30

Kafar dawaj wiecej fotek :) te piękne ostatnie zdjęcie dam sobie chyba na tapetke :twisted: rzadko spotyka sie 1g z takim "zdrowym" serduchem :D
kafar_1989 - 24-01-2011, 22:18

no zdjecia beda w przyszlym tygodniu pierwszy odpal i male strojenie zeby to chcialo troche chodzic :D
a potem to juz docieranie i jazda na drogi :lol:
samochodzik robie dla siebie wiec jest bardzo mocno doiwestowany nie oszczedzam na nim wogole robie raz a dobrze i czesci tez mozna powiedziec ze bardzo wysoka polka :P
jak juz bedzie jezdzil to jeszcze malowanie mnie czeka i mysle ze bedzie koniec projektu na jakis czas :P :P :P

rosomak1983 - 24-01-2011, 23:57

kafar_1989 napisał/a:
i mysle ze bedzie koniec projektu na jakis czas :P :P :P

taaaaa napewno :P :P :P
kafar_1989 napisał/a:
no zdjecia beda w przyszlym tygodniu pierwszy odpal i male strojenie

to moze sie załapie na przejazdzke :D

kafar_1989 - 25-01-2011, 10:30

bedzie widac rosomak1983, moze sie zalapiesz ale narazie to beda pierwsze kontrolowane i bardzo spokone odpaly zeby ten silnik chodzil jak trzeba i dokanczanie calej reszty elektronika dolot i pare jeszcze rzeczy :lol: jeszcze jest przy nim roboty :D
kafar_1989 - 06-02-2011, 15:43

Silnik poskladany do konca skrzynia przeszla remoncik sprzegielko Exedy na miejscu teraz wszystko tylko wsadzic w bude (niestety brak czasu) Misio dostal nowe koleczka 17 calowe z oponkami Toyo Proxes R888
czekamy teraz na lato i testy na pelnym bucie :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group