Nasze Miśki - "Dzidzia" CC9A a prościej Colt z serduchem od Evo
Anonymous - 24-01-2011, 21:24 Temat postu: "Dzidzia" CC9A a prościej Colt z serduchem od Evo Witam Was ponownie!
Chciałem wam przedstawic mój nowy nabytek, jest to znany wam projekt Daniela - 4G63Colt a mianowicie Colciak z silnikiem 4G63 Turbo.Dla mniej wtajemniczonych - montowany on był w szerokiej gamie samochodów Mitsubishi a przede wszystkim w Lancerach ,Galantach oraz Eclipsach . Wkleje pare fotek i film na poczatek.Niestety z powodu braku czasu nie mam kiedy go umyć oraz dopieścić juz strikte pod siebie.
Brakuje w nim paru rzeczy, które na pewno zostaną wyłapane wprawnym okiem ;P.Tutaj mialem na mysli Kleja oraz Mkma
Jak sobie pomyśle ze jest moją własnością to mnie paraliżuje oczywiscie to pozytywny paraliż
W samochód został włożony ogrom prac, serca no i rzecz jasna kasy, oczywiscie opłacało sie bo efekt końcowy jest bombowy(dosłownie)
Specyfikacja:
Dół
x Fabryczne korby od evo
x Kute tłoki wiseco
x Panewki ACL Race
x Większa chłodnica oleju
Góra
Głowica od pierwszej generacji eclipse(dużo większe wloty powietrza)
x Zawory Supertech
x HKS sprężynki
x Crower talerzyki
x Viton uszczelniacze
Głowica oczywiście wyczyszczona,czyli wszystkie zadziory i progi usunięte
x Kolektor jak widać magnus
x Wtryski nowe od precision
Reszta
x Waste gate i Blow-off Tial
x wydech przelot 2.5 cala homemade
x dolot tostożek FUJITA + rur 3,5 cala również "customowy"
x AEM boost controller + AFR
x Mechaniczny wskażnik ciśnienia oleju pod maską.
x turbo Precision
Moze troche historii:
Z 4G63Colt znamy sie można powiedziec od lat przez forum.W związku z tym ze ja tez wpadłem w chrobliwą pasje jaka jest model Mitsubishi Colt i dlubałem swoje 4x4 z silnikiem Gti ,wspolnie wymienialismy swoje doswiadczenia, spostrzezenia itp itd.
Pewnego cudownego dnia siedze sobie w pracy, akurat ruchu nie mialem duzego patrze dzwoni Daniel.Odebrałem, gadamy, gadamy oczywiscie pytam o jego Colciaka on o mojego i nagle - padło pytanie - "Chcesz kupić?".Ja z niedowierzaniem mówie czy mówi poważnie...
Niecały tydzien zajeło mi uzbieranie kasy no i piątek juz nie pamietam jaka data nawet transkacja sfinalizowana:)W kazdym badz razie posiadam juz go z miesiąc czasu.Czemu tak długo trzymałem to w tajemnicy? Dlatego ze chcialem go wam pokazać jak sie nim zajme kosmetycznie m. in środek i pare duperołów z elektryki, które jeszcze trzeba przy nim zrobić ale to totalna kosmetyka.
Danielu i z miejsca chciałem ci sie serdecznie ukłonić - za to , że zadzowniłeś wtedy do mnie, to zaszczyt i duma miec taką piekielną maszyne, która była twoim oczkiem w głowie a teraz bedzie moim.Spełniłes moje marzenia wiesz o tym?
Obiecuje ,ze bede o niego dbał jak o zaden inny wózek. Zawsze możesz mnie odwiedzic i go wziąć na wycieczke .Mówie zawsze bo samochód pozostanie u mnie na bardzo długo, powiem wiecej na zawsze
Tutaj amatorski filmik
http://www.youtube.com/watch?v=Fw1GmOnF3Hw
Chce jeszcze podziekować Autor'owi za info i porady telefoniczne.Mkm'owi za rozsądek i opanowanie również telefonicznie.
Macie jakies pytania, pytać - puki jestem chory i leże jak placek :/
Pozdrawiam
Browar
Kleju - 24-01-2011, 22:09
Znowu pierwszy
Gratki za zakup jednego z dwóch jeżdzących coltów CAO z 4G63t w PL
Auto już wygląda groźnie, ale fajnie by wyglądało na cicho-ciemne Czyli ICek na czarno, zderzak najlepiej cały
PS. Jakie zawieszenie tam siedzi?
Anonymous - 24-01-2011, 22:17
bilstein b6, wiem chyba IC prysne na czarno i zderzak zmieniam na polifotwą serie
Kleju - 24-01-2011, 22:25
Ścigasz się?
robertdg - 24-01-2011, 22:29
A czemu strona zimna turbiny (jej zasilanie) połapana opaskami elektrycznymi, ale drut
Nie boisz się o ten otwarty nierząd
Anonymous - 24-01-2011, 22:33
Kleju napisał/a: | Ścigasz się? |
mam nadzieje ogladnąć twoje cacuszko i nie tylko ;p
takze spoko damy rade moze w maju kto wie
robertdg napisał/a: | A czemu strona zimna turbiny (jej zasilanie) połapana opaskami elektrycznymi, ale drut
Nie boisz się o ten otwarty nierząd |
haha dobre.Zabrakło normlanych opasek ot co sie z nimi stalo, jeszcze zobacz nie ma zbiorniczka wyrównawczego, spryskiwaczy, pare rzeczy musze jeszcze dopracowac nie da sie ukryc
harpagan - 24-01-2011, 22:59
Browar napisał/a: | ilstein b6, wiem chyba IC prysne na czarno i zderzak zmieniam na polifotwą serie |
B6 coltowy czy od evo ?
Anonymous - 24-01-2011, 23:08
od evo harp, wiesz jak trudno jest cokolwiek po dobrych pieniadzach dostac do Colta :/
harpagan - 24-01-2011, 23:14
Evo III?
Jestes w stanie jakis numer katalogowy ogarnac ?
Anonymous - 24-01-2011, 23:19
harp była rzeźba, na pewno na tyle wiec jezeli chodzi montaz to niestety nie P&P
harpagan - 24-01-2011, 23:29
Przod mnie bardziej interesuje
Chetnie bym zmienil na wiosne amorki, a do colta to albo zwykla kyb albo b4 ...
rosomak1983 - 24-01-2011, 23:45
Browar, napisz co tam siedzi, bo juz wszystkiego nie pamietamy,
PS jeszcze nie tak dawno upierałes sie ze Daniel ma wlozony silnik z GSXa
Anonymous - 24-01-2011, 23:55
rosomak1983 napisał/a: | Browar, napisz co tam siedzi, bo juz wszystkiego nie pamietamy,
PS jeszcze nie tak dawno upierałes sie ze Daniel ma wlozony silnik z GSXa
_________________ |
bo jest a raczej głowa od 1 generacji, dół od 2 giej.
P.S widziałeś filmik? jego brzmienie ci powinno powiedziec ze nie potrzebuje wałków ale dziekuje bede miał to na uwadze.
mystek - 25-01-2011, 11:12
mmm, cieszę się, że po Krakowie będzie jeździć takie cudo . Propaguj markę!!
Anonymous - 31-01-2011, 13:48
mystek napisał/a: | Propaguj markę!! |
Spoko juz mam nawet niecny plan
|
|
|