To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Mały problem z obr.

Koclus - 29-01-2011, 13:42
Temat postu: Mały problem z obr.
W końcu odzyskałem swojego Misia, po wymianie przepływiomierza i kondesatorów w ECU, auto odżyło i chodzi dużo lepiej niż wcześniej :) Jest tylko mały problem z obrotami, otóż, są one ciut za wysokie ok. 1,7 tys/obr min. gdy się doda gazu, i puści spadają na normalne 800-900, a potem znowu wracają na 1.7, co może być tego powodem panowie ? :) Dziekuję wszystkim, którzy mi pomogli wcześniej :)

P.S. tak inną drogą, jakie polecacie tarcze i klocki ? Bo u mnie już bardzo słabo hamuje auto, nie wiem czy od tego stania przez miesiąc, ale no po prostu i tak chciałem wcześniej wymienić :)

Hornet - 29-01-2011, 16:03

A "uczyłeś" miśka obrotów ?
Koclus - 29-01-2011, 16:12

Nawet dwa razy :)
tomekk - 29-01-2011, 21:31

http://mitsubishifan.webpark.pl/ ustaw tak jak opisuje to kolega krzyżak, uchylenie przepustnicy, czujnika położenia przepustnicy itd, a powinno pomóc
ps, jeżeli nie czujesz się na siłach, to czujnika przepustnicy nie ruszaj - to nie jest takie proste, wykonaj natomiast pozostałe czynności

odnośnie hamulców to przyhamuj porządnie parę razy, ze stówki do zera, i powinny pracować jak trzeba - ja jeżdżę na najtańszych klockach z możliwych "kaszijama" czy jakoś tak i tragedii nie ma, mogłyby lepiej hamować, ale za to żywotne są;) jak za 40plnów ok, i trzeba uważać na 1. porządne hamowanie nimi, można się zdziwić:p jak nagle występuje efekt jakby ich wcale nie było, ale później już jest tylko lepiej. Z dobrymi klockami takich epizodów nie uraczysz:p

Piotras88 - 30-01-2011, 14:29

Jeżeli chodzi o hamulce, to w moim miśku występuję problem z rozdzielaczem siły hamowania i nie daje odpowiedniego ciśnienia na tył, dlatego słabo hamuje... nie zawsze słabe hamowanie to problem tarcz, czy klocków, niestety :(

Jeżeli chodzi o klocki to ja preferuje Akebono, średnio żywotne, ale nie ździerają tarcz za to, u mnie przeżywają około 15 kkm, ale jeżdżę dosyć ostro i mam padnięty ten rozdzielacz.
Jeździłem też na klockach Remsa, mój rekord to 7 500 km i zero klocków. Przy mocnym hamowaniu strasznie śmierdziały :? Ale ostatnio zmienili skład i przejechałem na nich 20kkm :)
Co do tarcz, to nie pamiętam, co wkładałem...

Koclus - 30-01-2011, 16:06

Nie wiedziałem, że tak można kontrolować obroty :D zrobię to jutro, wielkie dzięki, nie miałem pojęcia o tym... :) kurcze, panowie, z jednej strony mam wielkie nerwy na ten samochód, z drugiej chciałbym w niego włożyć pieniądze, bo naprawdę bardzo dobrze mi się nim jeździ...po prostu nie mam pojęcia co z tym wszystkim zrobić :P

[ Dodano: 30-01-2011, 21:10 ]
BTW. do czego jest zbiorniczek po lewej stronie zbiorniczka od płynu hamulcowego, ten za przepustnicą ?? Bo mam już pod minimum, dopiero teraz zauważyłem, bawiąc się przy przepustnicy.

tomekk - 30-01-2011, 21:39

to jest zbiorniczek do sprzęgła, dolej koniecznie jak masz minimum! płyn taki jak do hampli, dot-3/4, a czemu min? pewnie już Ci pompka powoli siada, albo wysprzęglik, reperaturka nie jest droga, kilkanaście plnów. Sam też dolewam małe ilości, tak małe, że na razie nie regeneruję:p
Koclus - 31-01-2011, 14:54

Przy tym aucie nikt nie robił, dobre pare lat :/ Filtr powietrza był w opłakanym stanie, a oleju to zapewne od serwisowania ASO nie był wymieniany, bo oryginalny Mitsubishi, czyli jakieś 120 tys. km temu ;/ szkoda słów, że ludzie tak wyniszczają takie autka ;(
tomekk - 31-01-2011, 19:00

Koclus, pw
Koclus - 31-01-2011, 20:53

Poszły bypassy w przepustnicy, no cóż, jak pech to pech, ciągle tylko wkładać w auto ^^
tomekk - 31-01-2011, 22:50

Piotras88, a tak z ciekawości, w sedanach były rozdzielacze siły hamowania? opisz mi gdzie on się znajduje, bo z tego co ja się orientuję, to czegoś takiego w sedanie nie ma, a przytłukłem układ hamulcowy z sedanie lepiej niż w kombi:p w kombiaku jest nad tylną belką i u mnie jest urwane te cięgno, ale ustawiłem go w takiej pozycji, że tył hamuje dość ambitnie;)
Koclus - 31-01-2011, 22:57

Możliwe, żeby od tego bypass'a tak skoczyło zużycie paliwa, a właściwie LPG ?? cholera jasna za 30zł niespełna 70km zrobiłem ;/ rewelacja... :evil: :evil: :cry: ile można no....

[ Dodano: 31-01-2011, 23:00 ]
P.S w sedanach jest, ale korektor siły hamowania, taki dziadek ABS :P przynajmniej tak mi się wydaję, bo u mnie jest tak, że gdy się na chama hamuje, to koła się nie zablokują, trzeba jeszcze mocniej docisnąć wtedy dopiero jest pisk, a u kumpla w Nissanie, to się korektor nazywał :P

tomekk - 31-01-2011, 23:14

no skoro jest uszkodzony to ma prawo, gaz której generecji? szukasz drugiej przepustnicy czy coś z tą będziesz dłubać? jak dobrze rozumiem bypas sterowany temp. płynu chłodzącego (dodatkowe powietrze przy zimnym silniku) więc na gorącym nie powinien mieć wpływu? nie mam pojęcia jak działa i zasady jego działania...
Piotras88 - 01-02-2011, 13:20

Nie pamiętam, czy to się nazywa korektor, czy rozdzielacz, ale znajduje się na ścianie grodziowej pomiędzy komorą silnika, a kabiną. Dawno tam nie zaglądałem, ale z tego co pamiętam, to bliżej zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy.
W ASO zawołali 650 zł:/ myślę nad tym, żeby przysposobić korektor od Matiza, kosztuje około 150 zł...

Koclus - 01-02-2011, 15:15

No chyba tak powinien działać, ale on i na ciepłym i na zimnym jest taki sam, właśnie idę do niego pooglądać to, przy okazji wymienić węża od wspomagania, bo mi franca pękła jak wracałem dzisiaj, ze szkoły ;/ poszedł płyn w piguły...

[ Dodano: 01-02-2011, 17:17 ]
No i tak jak mówiłem, przepustnica do wymiany...mam pecha co chłopaki ? dopiero przepływomierz, teraz przepustnica, niedługo chłodnica ^^ macie może ktoś na zbyciu takową, sprawną ?:P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group