To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0] Tuning mechaniczny 2.0

Komarecki - 02-02-2011, 15:44
Temat postu: [I 2.0] Tuning mechaniczny 2.0
Witam, poszukuje informacji dotyczących zwiekszenia mocy w outlanderze z silnikiem 2.0 stąd moje pytanie czy ktoś już kiedyś coś robił w celu przyśpieszenia swojego outlandera ?

Chciałbym się dowiedziec czy ktoś z was już miał okazje robić jakieśmodyfikacje typu :
- filtr powietrza (wkładka K&N/dolot+stożek )
- kolektor wydechowy
- usunięcie katalizatora
- wydajniejszy układ wydechowy / większa średnica, przelotowe tłumiki
- lekkie koło zamachowe
- przeprogramowanie komputera

Eko tuning :)
- wydłużenie 5 biegu (zmiana biegu z innej wersji silnika) ?

Lub ktoś moze próbował innych metod by zwiększyć jego moc/wydajność ?

desti - 08-02-2011, 08:44

co do filtra to się sprawdza przyjemniejszy pomruk jest
kolektor wydechowy ja mam całą modyfikację wydechu tzn większe przelotówki i 2 kat do tego mam tytanowe tłoki i zawory są lżejsze i wydajniejsze sportową pompe paliwa i świece
usunięcie katalizatora można ale tego drógiego bo przy pierwszym masz sonde i nie odpalisz jak wytniesz
koło zamachowe nie wiem
przeprogramowanie Ecu ja tego nie tykałem ze względu żeby nie męczyć turbiny 1.3 bara to i tak dużo a więcej może negatywnie wpływać na jego żywotnośc
a co do skrzyni biegów to sam się zastanawiałem z czego może pasować bo 6 bieg by się przydał albo 5 z długimi 3,4i5 biegem
U mnie legitymuje się mocą 223KM i 352NM

macia - 09-02-2011, 15:37

Desti - hamowałeś? Bo bez programu Ecu to chyba mała szansa na te parametry?
elektryk - 13-02-2011, 22:59

Oj 6ty bieg by się przydał, nie chodzi nawet o spalanie ale o głośność (niższe obroty) przy jeździe na autostradzie.

Ja mam silnik bez turbo, może ktoś zna jakieś wyniki tuningu przez ECU?

Komarecki - 14-02-2011, 09:56

z ECU w silnikach bez turbiny za wiele nie zrobisz.
Ja w przeciagu miesiąca planuje załozyć filtr K&N, raczej narazie tylko wkładkę a nie stożek nie chce mi się narazie aż tyle przerabiać.

A jak tylko końcowy tłumik mi przerdzewieje to będe chciał w el-tec'u założyć porządny tłumik, moze przy okazji wywale katalizator i wtedy będe sprawdzał wyniki.

desti - 14-02-2011, 11:28

oczywiście że to wynik z hamowni na paliwie pb 98 ultimate jeśli chodzi o przyrost mocy to nie musi być zmieniane ECU u mnie on nastąpił za sprawą innego wydechu i lżejszych elementów silnika, no i do tego wspomagacze jak pompa paliwa z wersji FQ i sonda lambda bo dzieki świecom to jedynie chętniej się wkręcał


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group