Proton Techniczne - 415 na 413 zamiana silnika
cornello9 - 05-02-2011, 20:40 Temat postu: 415 na 413 zamiana silnika witam czy wie ktos moze jakie sa roznice miedzy silnikiem 1,3 a 1,5 nie liczac pojemnosci czytalem kiedys ze silnik 1,5 jest typowym 1,3 rodzwierconym do wiekszej pojemnosci czyli 1,5. Moze bede zmuszonu wymienic swoj silnik i zastanawiam sie czy by pasowal mniejszy 1,3
Anonymous - 09-02-2011, 21:21
Tak jak napisałeś to są identyczne silniki,myśle że osprzęt nawet sie nie rózni.
Powinien pasować bez problemu,ale tylko z Protona,albo Colta/Lancera 92-95.
Chociaz ja bym sie zastanowił na wkładaniem mniejszego silnika,szatan to to nie jest w Colcie,a w takim sedanie może być gorzej z osiągami.
Anonymous - 28-03-2011, 21:49
a nie lepiej zmienic od razu na Gti 1,8 ?
Mario - 02-04-2011, 22:16
Autora od prawie miesiąca nie było także, wątpię czy to przeczyta
Havoc - 11-04-2011, 08:28
Co nie znaczy że tylko jego to interesuje. W Coltach przecież z 1.3 na 1.6 czy 1.8 się nie zmieni enginu. A co z protonem? Browar, da radę? :>
Przeglądam ostatnio protony i o ile GTI na mobile.de kosztuje 4kafle to 1.6 już tylko tysiaka ;]
Anonymous - 13-04-2011, 21:54
w jakim sensie w coltach się z 1.3 nie zmieni enginu na 1.6 lub 1.8 ? jak do almer wsadza się sr20det wystrając na 300+ i to nawet do nowych n16 na szynie cana ? co wy tu chrzanicie panowie, wszystko się da, nie da się dopóki nie przyjdzie ktoś kto nie wie że się nie da i to zrobi. my w autorze do c50tki ożeniliśmy 2,4 z łbem 2.0 i jakoś śmiga, drifterzy do mazd wsadzają nissanowskie motory nissanowcy toyotowskie, z beemek a tu mitsumaniakom się wydaje że nie można strzelić podmianki na motor występujący w tej samej budzie wszystko się da, klucze, lutownica, tig,mig i jazda.
cornello9 - 17-04-2011, 23:02
Wszystko przeczyta, u mnie skonczylo sie na wymianie wszystkich mozliwych uszczelek na silniku,zaworach itd kupilem taki mily zestaw naprawczy w niemczech za 160zl
|
|
|