To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Brak mocy na Pb??? E32A

Drzemacz - 05-02-2011, 22:40
Temat postu: Brak mocy na Pb??? E32A
Galant e32a 1.8 8v 4g37 eci

Lpg 2 generacji

Problem polega na tym ze galant nie ma mocy na Pb, słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko.
Na lpg nie występują takie objawy. ogólnie na lpg przyśpiesza przyzwoicie w pełnym zakresie obrotów.
I tu moje pytanie w czym tkwi problem? Czy da rade coś z tym zrobić czy tak poprosty musi być?

Ecu wygląda na dobre kondensatory były wymieniane.
filtr paliwa wymieniany. po wymianie filtra zaczoł smigać lepiej ale dalej wystepuje efekt szarpania i słabo sie wkręca na obroty.
Czy może jest to wina pompy paliwa?

Maretzky85 - 06-02-2011, 00:23

to może być milion różnych rzeczy. Przede wszystkim czy świeci CE na benzynie ?
Drzemacz - 06-02-2011, 09:40

CE nie świeci. sprawdzałęm błedy ecu i nie ma nic dioda cały czas miga krótkimi sygnałami, czyli wszystko jest ok.
Maretzky85 - 06-02-2011, 09:51

To odłącz przepływomierz i spr obuj na PB się przejechać.
Drzemacz - 09-02-2011, 16:25

Odłączenie przepływomierza nic nie dało.

Chyba zobacze co tam z wtryskiwaczami, Ewentualnie założe wtryskiwacze od 2.0 i się zobaczy cze bedzie jakas poprawa.(będą pasowały?)

Wczoraj wymieniłem świece i juz jest kolejna poprawa z każdą wymiana częsci eksploatacyjnych jest coraz lepiej.

Mam nadzieje że misiek odżyje i pokaże na co go stać :mrgreen:

Maretzky85 - 09-02-2011, 22:20

Możliwe, że wtryski, albo pompa paliwa. Wtryski na wypróbowanie od 2.0 mogą być, ale docelowo powinny być od 1.8.
Zysiuu - 09-02-2011, 23:04

Przełącz na benzynę i po kolei ściągaj kable ze świec.
Jeżeli po ściągnięciu któregoś silnik nie zareaguje to winny jest wtrysk na tym cylindrze.
Metoda prostsza niż podmiana wtrysków.

Maretzky85 - 09-02-2011, 23:08

Jakby któryś cylinder nie palił to może i to byłaby dobra metoda, ale tu jest po prostu słaba moc :P
Zysiuu - 09-02-2011, 23:23

Drzemacz napisał/a:
słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko.

objawy jak przy pracy na 3 cylindrach.

Nikt nie zaznaczył, że pracuje na wszystkie gary, a nie wiem też czy Drzemacz potrafi to stwierdzić po pracy silnika ;P

Drzemacz - 10-02-2011, 16:19

2 filmy z pracą silnika

http://www.youtube.com/watch?v=mkZ9C8hkGfI

http://www.youtube.com/watch?v=rlrzvGQ1SCc

AArti - 10-02-2011, 22:46

Hej!
Jak już wymieniłeś świece to wywal te kable JANMOR-y.One się nadają jedynie do śmieci-kup coś sprawdzonego i pewnego np.NGK.

Drzemacz - 10-02-2011, 23:07

Skoro tak mowisz że sie nadąją na smieci to je wymienie na Ngk.

Jak kupiłem samochód to takie kable były.

Przy okazji sprawdziłem kompresje na cylindrach i wygląda ona na stępująco 12.8-12-12-12.8
jak na te lata całkiem przyzwoity wynik.

Pyra20 - 11-02-2011, 00:37

Pan Hanżek na pytanie o kable NGK napisał:

Cytat:
Pyta Pan o NGK po ktorych został tylko marka a nie ma sladu po jakości. To też powinni pisać na forum Ci ,którzy sie na NGK przejechali, Natomiast tak się składa ,że z sewią nie miewam problemów. A porszę mi uwierzyć ,że mam nieco większy wachlarz doświadczeń niż osoby mające styczność z jednym czy dwoma prywtnymi autami.

Anonymous - 11-02-2011, 01:21

Listwa wtryskowa. Zdejmij listwe wtryskową i każdy wtrysk po kolei przeczyść. Jesli to nie pomoze sprawdz cisnienie pompy. Ale z tego co piszesz to raczej na 90% wtryski.
pfx - 12-02-2011, 11:48

Poszukaj lewego powietrza za przepustnicą, szczególnie wężyk podciśnienia z reduktora może być dziurawy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group