LPG - Brak mocy na Pb??? E32A
Drzemacz - 05-02-2011, 22:40 Temat postu: Brak mocy na Pb??? E32A Galant e32a 1.8 8v 4g37 eci
Lpg 2 generacji
Problem polega na tym ze galant nie ma mocy na Pb, słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko.
Na lpg nie występują takie objawy. ogólnie na lpg przyśpiesza przyzwoicie w pełnym zakresie obrotów.
I tu moje pytanie w czym tkwi problem? Czy da rade coś z tym zrobić czy tak poprosty musi być?
Ecu wygląda na dobre kondensatory były wymieniane.
filtr paliwa wymieniany. po wymianie filtra zaczoł smigać lepiej ale dalej wystepuje efekt szarpania i słabo sie wkręca na obroty.
Czy może jest to wina pompy paliwa?
Maretzky85 - 06-02-2011, 00:23
to może być milion różnych rzeczy. Przede wszystkim czy świeci CE na benzynie ?
Drzemacz - 06-02-2011, 09:40
CE nie świeci. sprawdzałęm błedy ecu i nie ma nic dioda cały czas miga krótkimi sygnałami, czyli wszystko jest ok.
Maretzky85 - 06-02-2011, 09:51
To odłącz przepływomierz i spr obuj na PB się przejechać.
Drzemacz - 09-02-2011, 16:25
Odłączenie przepływomierza nic nie dało.
Chyba zobacze co tam z wtryskiwaczami, Ewentualnie założe wtryskiwacze od 2.0 i się zobaczy cze bedzie jakas poprawa.(będą pasowały?)
Wczoraj wymieniłem świece i juz jest kolejna poprawa z każdą wymiana częsci eksploatacyjnych jest coraz lepiej.
Mam nadzieje że misiek odżyje i pokaże na co go stać
Maretzky85 - 09-02-2011, 22:20
Możliwe, że wtryski, albo pompa paliwa. Wtryski na wypróbowanie od 2.0 mogą być, ale docelowo powinny być od 1.8.
Zysiuu - 09-02-2011, 23:04
Przełącz na benzynę i po kolei ściągaj kable ze świec.
Jeżeli po ściągnięciu któregoś silnik nie zareaguje to winny jest wtrysk na tym cylindrze.
Metoda prostsza niż podmiana wtrysków.
Maretzky85 - 09-02-2011, 23:08
Jakby któryś cylinder nie palił to może i to byłaby dobra metoda, ale tu jest po prostu słaba moc
Zysiuu - 09-02-2011, 23:23
Drzemacz napisał/a: | słabo reaguje na wciśniecie gazu i potrafi czasem szarpać, i słabo wkręca sie na obroty tak do 3k rpm a potem ma już ciezko. |
objawy jak przy pracy na 3 cylindrach.
Nikt nie zaznaczył, że pracuje na wszystkie gary, a nie wiem też czy Drzemacz potrafi to stwierdzić po pracy silnika ;P
Drzemacz - 10-02-2011, 16:19
2 filmy z pracą silnika
http://www.youtube.com/watch?v=mkZ9C8hkGfI
http://www.youtube.com/watch?v=rlrzvGQ1SCc
AArti - 10-02-2011, 22:46
Hej!
Jak już wymieniłeś świece to wywal te kable JANMOR-y.One się nadają jedynie do śmieci-kup coś sprawdzonego i pewnego np.NGK.
Drzemacz - 10-02-2011, 23:07
Skoro tak mowisz że sie nadąją na smieci to je wymienie na Ngk.
Jak kupiłem samochód to takie kable były.
Przy okazji sprawdziłem kompresje na cylindrach i wygląda ona na stępująco 12.8-12-12-12.8
jak na te lata całkiem przyzwoity wynik.
Pyra20 - 11-02-2011, 00:37
Pan Hanżek na pytanie o kable NGK napisał:
Cytat: | Pyta Pan o NGK po ktorych został tylko marka a nie ma sladu po jakości. To też powinni pisać na forum Ci ,którzy sie na NGK przejechali, Natomiast tak się składa ,że z sewią nie miewam problemów. A porszę mi uwierzyć ,że mam nieco większy wachlarz doświadczeń niż osoby mające styczność z jednym czy dwoma prywtnymi autami. |
Anonymous - 11-02-2011, 01:21
Listwa wtryskowa. Zdejmij listwe wtryskową i każdy wtrysk po kolei przeczyść. Jesli to nie pomoze sprawdz cisnienie pompy. Ale z tego co piszesz to raczej na 90% wtryski.
pfx - 12-02-2011, 11:48
Poszukaj lewego powietrza za przepustnicą, szczególnie wężyk podciśnienia z reduktora może być dziurawy.
|
|
|