Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód
*kub@* - 06-02-2011, 13:25 Temat postu: [1G 90-94] Remont 1G targa, uderzony lewy przód Witam, wszystkich niedawno zakupiłem miśkę 1g targa z przeznaczeniem wyremontowania i tu pojawia się moje pytanie, czy wyciąć i wspawać drugą ćwiartkę czy może prostować tę ćwiartkę?? może ktoś robił już coś takiego i wie jak naciągnąć to samemu, blacharz był u mnie i po wstępnych oględzinach wycenił robociznę na ok 700-800 złych , muszę jeszcze wymienić maskę, zderzak przedni i lewy błotnik i parę części silnikowych... i przy okazji proszę o odpowiedź ile bolt ma ten silnik...
http://www.fotosik.pl/pok...bb66982d44.html
http://www.fotosik.pl/pok...37f3dff9cb.html
http://www.fotosik.pl/pok...e047642603.html
http://www.fotosik.pl/pok...f4705fbf40.html
http://www.fotosik.pl/pok...783c1e578c.html
Mateusz_eclipse - 06-02-2011, 13:29
moim zdaniem najlepiej to wycignąc i wyprostowac tragedi niema i zle to nie wyglada:)
kafar_1989 - 06-02-2011, 13:48
nie ma tragedi prostuj to i skladaj miska
*kub@* - 06-02-2011, 13:55
Ja wiem, że nie ma tragedii ale nie wiem jak to wyciągnąć, kiedyś naciągałem tył w samochodzie poprostu na linkę i gaz do dechy , ale przód to nie mam pojęcia, wyjąć silnik i za pomocą lewarka hydraulicznego czy jak... nadkole iest wgniecione i obciera o koło, lampa jest mocno przestawiona i przód względem maski jest wypchany, może ktoś kiedyś naciągał przód samochodu i wie jak się do tego zabrać??????
robertdg - 06-02-2011, 15:35
Musisz rozebrac wszystko z przodu, pozbyc sie elementów osciennych, oraz elementów które beda wadzic do klepania, naciagania, etc., z tego co widze na fotach, to profil czolowy podtrzymujacy blotnik sie splaszczyl, najlepiej byloby rozwiercic zgrzewy, wyprostowac najlepiej jak sie da czesc fartucha, a pokiereszowana czesc profilu wstawic z demontazu, albo wyklepac swoja, raczej nie polecam ciagniecia na wyrwe, najlepiej miec troche sprzetu ku temu.
Anonymous - 06-02-2011, 16:55
jak kupiłeś dla siebie to oddaj to do roboty komuś kto ma o tym jakieś pojęcie i sprzęt potrzebny do zrobienia to jednak przód auta i mimo że nie wygląda groźnie to za mocne szarpnięcie może nieźle namieszać w geometrii jeżeli już nie namieszało.
*kub@* - 06-02-2011, 17:16
auto jedzie prosto, nigdzie go nie ściąga, po oględzinach blacharza nic takiego się nie stało, tylko ta cena 700-800 złych powala
Anonymous - 06-02-2011, 17:26
co jest w tej cenie ? samo wyciągnięcie czy pasowanie z maską błotnikiem światłem i zderzakiem ? wbrew pozorom jeżeli ma być to profi zrobione to trochę będzie kosztować.
*kub@* - 06-02-2011, 17:28
cena jest za prostowanie podług maski , ustawienie światła itd. a czy ktoś mi może powiedzieć ile ten silnik ma bolt??
Anonymous - 06-02-2011, 17:40
jak gościu dobrze robi to cena sensowna.
luki20j - 06-02-2011, 17:50
Podaj rocznik to będziesz wiedział
*kub@* - 06-02-2011, 17:52
rocznik '93. ale nadal myślę żeby wziąźć się za miśkę samemu czy ktoś próbował już kiedyś prostować coś takiego??
luki20j - 06-02-2011, 19:45
Jezeli jest to data peodukcji a nie pierwszej rejestracji to 7 bolt,
BTW 6 bolty prawie zawsze miały miejsce na kwadratową rejestracje z tyłu a 7 na podłużną
regaciarz - 06-02-2011, 21:09
według świateł przednich to 7bolt
reloop7 - 06-02-2011, 22:23
Rzuc jeszcze okiem na miske olejowa czy jest wklesła czy moze wypukła troche to bedziesz wiedział po tym czy 6 czy 7 bolt
A co do naprawy, ja bym sie z tym nie bawił, blacharzowi dajesz i masz gwarancje ze bedzie zrobione git, a jak nie to wracasz do niego z reklamacja ;P Tylko paragonu nie zapomnij hehe ;P
Jesli byłbys z wrocławia to mam znajomego blacharza dobrego lecz niestety blisko nie masz
|
|
|