To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mazowieckie - Szukam pracy

koszmarek - 07-02-2011, 22:52
Temat postu: Szukam pracy
Szukam jakiejś spokojnej pracy na pół etatu albo ćwierć. Jakiejś biurowej najlepiej, może być przy komputerze.
Co drugi dzień mam wolny, a jak jestem w pracy to albo do 14 albo od 14. Też mogę przed lub po coś robić.

Jestem studentką, więc umowa zlecenie byłaby obu stronom na rękę :) Kwestia jakiegoś instruażu czy krótkiego szkolenia jeśli takie potrzebne.

Jakby ktoś coś wiedział to proszę o info na PW.

[ Dodano: 07-02-2011, 22:53 ]
nie oczekuje kokosów! :)

Sylwan - 11-02-2011, 21:08

Mnie wczoraj zwolniono z pracy i teraz poszukuję czegoś nowego na cały etat i dobrze płatnego najlepiej... :) ale jak coś ktoś by miał to byłbym też wdzięczny z info... :)
kirbi - 11-02-2011, 21:14

Cytat:
Co masz zrobić dziś, zrób pojutrze. Będziesz mieć dwa dni wolnego...

Z takim podpisem ciężko będzie ;)

koszmarek
Mój kumpel też szukał pracy, praktycznie zerowe doświadczenie, bo po za Mc Donaldem i ulotkami nic poważnego nie robił, poszedł do ZOO warszawskiego, tak w ciemno i się okazało że brakuje ludzi do karmienia czy coś takiego. Podejrzewam, że lubisz zwierzątka (rzadko się zdarza, żeby kobieta nie lubiła) więc może też spróbuj. Praca nie męcząca raczej, na świeżym powietrzu. Pomyśl, może warto.
Sylwan
Może napisz jakie masz doświadczenie, w jakiej branży to może uda się coś znaleźć.

Pozdrawiam i powodzenia!

Sylwan - 11-02-2011, 21:21

Doświadczenie w branży wykończenia domu oraz elektrycznej (AGD) głównie sprzedaż od około 5-6 lat...
koszmarek - 04-03-2011, 16:01

Moja prośba nadal aktualna. :(
mlun - 02-11-2011, 12:03

Jakbyście słyszeli o jakiejś pracy biurowej(bądź innej miłej racy;]) dla studentki zaocznej to możecie dać info. Roczne doświadczenie właśnie w pracy biurowej + jakieś drobne zajęcia na zlecenie.
Oczywiście praca poszukiwana w Warszawie.