Pajero IV - tarcze i klocki w p4
Anonymous - 09-02-2011, 21:29 Temat postu: tarcze i klocki w p4 Siema
Czy w p4 po 20 tysiach stasndardowo wymienia się klocki z tyłu ????
Słyszałem też że ORYGINALNE tarcze są marnej jakości to prawda ????
Pozdrawiam
zbyszekm2 - 09-02-2011, 22:26 Temat postu: Re: tarcze i klocki w p4
Herkules13 napisał/a: | Siema
Czy w p4 po 20 tysiach stasndardowo wymienia się klocki z tyłu ????
Słyszałem też że ORYGINALNE tarcze są marnej jakości to prawda ????
Pozdrawiam |
Ja często zmieniam klientom na ATE super tarcze. Sobie tez zalozyłem.
Wytrzymałość oryginału zależy od sposobu hamowania.
wojti78 - 10-02-2011, 10:20
Włąsnie jestem po założeniu następnego kompletu tym razem na przód(w moim aucie przód wytrzymuje ok.50 tys. a tył ok.80 tys.klocki wymieniam co ok.20-40 tys.) i po woli też nerwy puszczają.Podobno do P4 pasują tarcze od Landcruisera (bardziej doświadczeni musieliby się wypowiedzieć).
[ Dodano: 10-02-2011, 10:21 ]
Pytanie do Pana Zbyszka.Jak należy hamować aby cieszyć się jak najdłużej tarczami?
Bartek81 - 10-02-2011, 13:45
czesc, u mnie oryginalne tarcze zarowno tyl i przod wytrzymały 130 tysięcy km, oryginalne klocki wymieniłem przy 80 tys. tarcze nie są takie złe, tylko są niestety podatne na wykrzywianie
[ Dodano: 10-02-2011, 13:48 ]
ps. od landcruisera pasują klocki, tarcze róznią się średnicą. po 130 tys tez wymieniłem komplet tarcz i klocków na ATE - po kolejnych 40 tys nie mam powodów do narzekań
Anonymous - 10-02-2011, 14:51
zbyszekm2 napisał/a: | Ja często zmieniam klientom na ATE super tarcze. Sobie tez zalozyłem. |
Ile te tarcze kosztują na tył i przód ?
wojti78 napisał/a: | Włąsnie jestem po założeniu następnego kompletu tym razem na przód(w moim aucie przód wytrzymuje ok.50 tys. a tył ok.80 tys.klocki wymieniam co ok.20-40 tys.) i po woli też nerwy puszczają. |
Mi też puściły nerwy jak dowiedziałem się po pierwszym przeglądzie - 20 tysięcy km - że mam do wymiany klocki z tyłu
Dlatego interesowało mnie czy to standard, czy tak pracują serwisy
A co do serwisów to np w Suzuki klocki wymieniło ASO po 16 tysiącach a w Oplu po 18 tysiącach.
Bartek81 napisał/a: | czesc, u mnie oryginalne tarcze zarowno tyl i przod wytrzymały 130 tysięcy km, oryginalne klocki wymieniłem przy 80 tys. tarcze nie są takie złe, tylko są niestety podatne na wykrzywianie |
Czyli wychodzi na to, że to raczej serwis chce zarobić dodatkowe pieniądze na wymianie klocków (ponad 500 zł). W moim L200 też tak mówili po 20 tysiącach a przejeździłem 60 tysięcy.
Czy może ktoś podać namiar na te tarcze i klocki ATE ???
pozdrawiam
[ Dodano: 10-02-2011, 15:04 ]
Sprawdziłem w necie ATE i piszą że tarcze też się krzywią w po mocnym hamowaniu sprawność klocków bardzo mocno spada.
Prawda to czy nie ?
A może są jakieś inne faje zestawy do P4 ??
Bartek81 - 10-02-2011, 15:27
zdejmij kolo i sprawdz sam grubosc klockow, wtedy cie serwis nie narznie. ja kupowałem klocki i tarcze w intercarsie, tarcze zdaje sie o sred. 332mm.
Anonymous - 10-02-2011, 15:39
Wysłałem mejla do Japaneze o temacie klockowym, ale czekam już ze 2 dni na odpowiedź
Ile zapłaciłeś za zestaw w intercarsie ?
zbyszekm2 - 10-02-2011, 16:04
ATE są bardzo dobre, ja sobie chwalę. Dlatego powiększyliśmy ofertę o te Zestawy i same klocki.
Anonymous - 10-02-2011, 19:31
Zbyszek, możesz dać mi oferte na mejla ?
tarcze i klocki - przód i tył
Bartek81 - 10-02-2011, 20:32
za tarcze dałem około 330 za szt/zarowno tył jak przód/,klocki też jako
[ Dodano: 10-02-2011, 20:33 ]
około 300 za parę
Anonymous - 10-02-2011, 22:24
Dzięki za info
MAX-KRAKÓW - 04-04-2011, 19:42
Przedstawilem sie juz w innym miejscu ,jestem z Krakowa a MIskiem jezdze od 4 lat . Co do hamulcow ,to mialem pytanie w czasie przegladu po 45 tys. czy wymienic tylne klocki ( 500 zł) bo sa starte dosyc . Byly zapieczone , serwis przeczyscil tłoczki i jezdze dalej na nich juz ponad 10 tys. Przod byl super jeszcze , ale tez mam wrazenie ze tarcze sa zwichrowane bo przy hamowaniu przy okolo 80 km /h drga kierownica . W Terrano bez Kontroli trakcji co jakis czas zaciagalem tylny hamulec przy malej szybkosci i dzialalo wszystko jak nalezy a tu sie nei da bo wszystko wariuje i stuka , wiec teraz naciskam do dechy od czasu do czasu hamulec aby sie nei zapieklo i dzial asuper . NAwiasem klocki w Intercars tył kosztuja okolo 130 zł para .
Bartek81 - 05-04-2011, 06:53
czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok)
zbyszekm2 - 05-04-2011, 08:16
Bartek81 napisał/a: | czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok) |
Przytoczenie nic nie da, tarcza krzywi się po lekkim rozgrzaniu. Oni toczą na zimno. A nawet jak rozgrzeją i przetoczą to z kolei na zimnym będą krzywe. W takim przypadku zawsze wymienia się tarcze.
MAX-KRAKÓW - 05-04-2011, 11:25
zbyszekm2 napisał/a: | Bartek81 napisał/a: | czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok) |
Przytoczenie nic nie da, tarcza krzywi się po lekkim rozgrzaniu. Oni toczą na zimno. A nawet jak rozgrzeją i przetoczą to z kolei na zimnym będą krzywe. W takim przypadku zawsze wymienia się tarcze. |
dokladnie poz a tym urzadzenie do przetaczanie nie jest oglednie mowiac dokladne , poniewaz tarcza nie jest zamocowana solidnie jak na tokarce i odchylenia sa dosc duze jak na ta czynnosc ,wiec ten sposob odpada .
|
|
|