To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - tarcze i klocki w p4

Anonymous - 09-02-2011, 21:29
Temat postu: tarcze i klocki w p4
Siema

Czy w p4 po 20 tysiach stasndardowo wymienia się klocki z tyłu ????
Słyszałem też że ORYGINALNE tarcze są marnej jakości to prawda ????


Pozdrawiam

zbyszekm2 - 09-02-2011, 22:26
Temat postu: Re: tarcze i klocki w p4
Herkules13 napisał/a:
Siema

Czy w p4 po 20 tysiach stasndardowo wymienia się klocki z tyłu ????
Słyszałem też że ORYGINALNE tarcze są marnej jakości to prawda ????


Pozdrawiam

Ja często zmieniam klientom na ATE super tarcze. Sobie tez zalozyłem.
Wytrzymałość oryginału zależy od sposobu hamowania.

wojti78 - 10-02-2011, 10:20

Włąsnie jestem po założeniu następnego kompletu tym razem na przód(w moim aucie przód wytrzymuje ok.50 tys. a tył ok.80 tys.klocki wymieniam co ok.20-40 tys.) i po woli też nerwy puszczają.Podobno do P4 pasują tarcze od Landcruisera (bardziej doświadczeni musieliby się wypowiedzieć).

[ Dodano: 10-02-2011, 10:21 ]
Pytanie do Pana Zbyszka.Jak należy hamować aby cieszyć się jak najdłużej tarczami?

Bartek81 - 10-02-2011, 13:45

czesc, u mnie oryginalne tarcze zarowno tyl i przod wytrzymały 130 tysięcy km, oryginalne klocki wymieniłem przy 80 tys. tarcze nie są takie złe, tylko są niestety podatne na wykrzywianie

[ Dodano: 10-02-2011, 13:48 ]
ps. od landcruisera pasują klocki, tarcze róznią się średnicą. po 130 tys tez wymieniłem komplet tarcz i klocków na ATE - po kolejnych 40 tys nie mam powodów do narzekań

Anonymous - 10-02-2011, 14:51

zbyszekm2 napisał/a:
Ja często zmieniam klientom na ATE super tarcze. Sobie tez zalozyłem.

Ile te tarcze kosztują na tył i przód ?
wojti78 napisał/a:
Włąsnie jestem po założeniu następnego kompletu tym razem na przód(w moim aucie przód wytrzymuje ok.50 tys. a tył ok.80 tys.klocki wymieniam co ok.20-40 tys.) i po woli też nerwy puszczają.

Mi też puściły nerwy jak dowiedziałem się po pierwszym przeglądzie - 20 tysięcy km - że mam do wymiany klocki z tyłu
Dlatego interesowało mnie czy to standard, czy tak pracują serwisy

A co do serwisów to np w Suzuki klocki wymieniło ASO po 16 tysiącach a w Oplu po 18 tysiącach.
Bartek81 napisał/a:
czesc, u mnie oryginalne tarcze zarowno tyl i przod wytrzymały 130 tysięcy km, oryginalne klocki wymieniłem przy 80 tys. tarcze nie są takie złe, tylko są niestety podatne na wykrzywianie

Czyli wychodzi na to, że to raczej serwis chce zarobić dodatkowe pieniądze na wymianie klocków (ponad 500 zł). W moim L200 też tak mówili po 20 tysiącach a przejeździłem 60 tysięcy.

Czy może ktoś podać namiar na te tarcze i klocki ATE ???

pozdrawiam

[ Dodano: 10-02-2011, 15:04 ]
Sprawdziłem w necie ATE i piszą że tarcze też się krzywią w po mocnym hamowaniu sprawność klocków bardzo mocno spada.

Prawda to czy nie ?

A może są jakieś inne faje zestawy do P4 ??

Bartek81 - 10-02-2011, 15:27

zdejmij kolo i sprawdz sam grubosc klockow, wtedy cie serwis nie narznie. ja kupowałem klocki i tarcze w intercarsie, tarcze zdaje sie o sred. 332mm.
Anonymous - 10-02-2011, 15:39

Wysłałem mejla do Japaneze o temacie klockowym, ale czekam już ze 2 dni na odpowiedź

Ile zapłaciłeś za zestaw w intercarsie ?

zbyszekm2 - 10-02-2011, 16:04

ATE są bardzo dobre, ja sobie chwalę. Dlatego powiększyliśmy ofertę o te Zestawy i same klocki.
Anonymous - 10-02-2011, 19:31

Zbyszek, możesz dać mi oferte na mejla ?
tarcze i klocki - przód i tył

Bartek81 - 10-02-2011, 20:32

za tarcze dałem około 330 za szt/zarowno tył jak przód/,klocki też jako

[ Dodano: 10-02-2011, 20:33 ]
około 300 za parę

Anonymous - 10-02-2011, 22:24

Dzięki za info
MAX-KRAKÓW - 04-04-2011, 19:42

Przedstawilem sie juz w innym miejscu ,jestem z Krakowa a MIskiem jezdze od 4 lat . Co do hamulcow ,to mialem pytanie w czasie przegladu po 45 tys. czy wymienic tylne klocki ( 500 zł) bo sa starte dosyc . Byly zapieczone , serwis przeczyscil tłoczki i jezdze dalej na nich juz ponad 10 tys. Przod byl super jeszcze , ale tez mam wrazenie ze tarcze sa zwichrowane bo przy hamowaniu przy okolo 80 km /h drga kierownica . W Terrano bez Kontroli trakcji co jakis czas zaciagalem tylny hamulec przy malej szybkosci i dzialalo wszystko jak nalezy a tu sie nei da bo wszystko wariuje i stuka , wiec teraz naciskam do dechy od czasu do czasu hamulec aby sie nei zapieklo i dzial asuper . NAwiasem klocki w Intercars tył kosztuja okolo 130 zł para .
Bartek81 - 05-04-2011, 06:53

czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok)
zbyszekm2 - 05-04-2011, 08:16

Bartek81 napisał/a:
czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok)

Przytoczenie nic nie da, tarcza krzywi się po lekkim rozgrzaniu. Oni toczą na zimno. A nawet jak rozgrzeją i przetoczą to z kolei na zimnym będą krzywe. W takim przypadku zawsze wymienia się tarcze.

MAX-KRAKÓW - 05-04-2011, 11:25

zbyszekm2 napisał/a:
Bartek81 napisał/a:
czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok)

Przytoczenie nic nie da, tarcza krzywi się po lekkim rozgrzaniu. Oni toczą na zimno. A nawet jak rozgrzeją i przetoczą to z kolei na zimnym będą krzywe. W takim przypadku zawsze wymienia się tarcze.

dokladnie poz a tym urzadzenie do przetaczanie nie jest oglednie mowiac dokladne , poniewaz tarcza nie jest zamocowana solidnie jak na tokarce i odchylenia sa dosc duze jak na ta czynnosc ,wiec ten sposob odpada .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group