Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2,5V6, 1997r, sedan, manual, Słupca opini
joizo - 10-03-2011, 21:19 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2,5V6, 1997r, sedan, manual, Słupca opini Wita!
czy możecie mi pomóc w podjęciu decyzji czy warto interesować się tym REKINKIEM:)
http://otomoto.pl/mitsubishi-galant-C17733652.html
  

Kod: | Cena (brutto):
12 000 PLN / 3 006 EUR do negocjacji
Finanse:
Kredyt samochodowy na używane auta - 7,9%.
Sprawdź ofertę OtoKredytu!
Typ:
Sedan / Limuzyna
Wersja:
VI
Rok produkcji:
1997
Data rejestracji:
12/2010
Przegląd:
06/2011
Ubezpieczenie:
12/2011
Przebieg w km:
201 650 km
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
163 KM (120 kW)
Pojemność skokowa:
2498 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
srebrny-metallic
Liczba drzwi:
4/5
Status pojazdu sprowadzonego:
sprowadzony / zarejestrowany
Kraj pochodzenia:
Niemcy
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, szyberdach, centralny zamek, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, tempomat, podgrzewane fotele, światła przeciwmgłowe
Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany
VIN - numer ident. pojazdu :
JMBSNEA5AVZ001383
Opis pojazdu:
Autko sprowadzone z Niemiec, kupione od pierwszego właściciela. Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju. W aucie wymieniłem wszystkie płyny, olej wraz ze wszystkimi filtrami, wszystkie paski, prócz paska rozrządu, nowe tarcze plus klocki przednie. Auto posiada webasto. Zapraszam i polecam.
Więcej informacji pod numerem telefonu 607-189-091
Dane kontaktowe
Serwis otoMoto nie posiada dodatkowych danych Sprzedającego, poza zawartymi w ogłoszeniu.
Polska , Słupca (woj. wielkopolskie),
tel.: +48 607 - 189 - 091 |
VIN : JMBSNEA5AVZ001383
Autko sprowadzone z Niemiec, kupione od pierwszego właściciela. Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju. W aucie wymieniłem wszystkie płyny, olej wraz ze wszystkimi filtrami, wszystkie paski, prócz paska rozrządu, nowe tarcze plus klocki przednie. Auto posiada webasto.
Proszę was koledzy o opinie i pomoc!
fj_mike - 10-03-2011, 21:41
joizo, proszę dostosuj post
misza116 - 10-03-2011, 23:51
Ze zdjęć nic podejrzanego nie widzę...jestem 100% leszcza jeśli chodzi o zakupy motoryzacyjne, ale wypowiadam się na jego temat tylko dlatego, że tez szukam i zainteresował mnie
Skóra zadbana, kierownica nie wytarta, nie wygląda na składanego z przystanku, podejrzanie czyściutko pod maską
wilukce - 12-03-2011, 23:27
Trzeba dokładnie obejrzeć. Nadkola ładne. Ogólnie stan lakieru b dobry jak na ten rok. Ciekawe czy malowany czy nie ? Warto obejrzeć. Tapicerka i kiera dobry stan. Mój ma 280k km i jest gorzej z fotelem kierowcy. Przebieg może być wiarygodny. Jak Gal stał w niemczech przez 10 lat w garażu i nie jeździł w soli to cena 12k b dobra Ciekawe jak mu silniczek pracuje
joizo - 13-03-2011, 15:06
Tylko ze sam dźwięk silnika nie powie nic czy pracuje poprawnie?
fj_mike - 14-03-2011, 15:15
joizo napisał/a: | Tylko ze sam dźwięk silnika nie powie nic czy pracuje poprawnie? |
Dlaczego nie?
Cytat z FAQ:
Cytat: | Silnik: Jeśli chodzi o 2.0 to nie powinien on "klekotać". Klekotanie może się pojawić zaraz po uruchomieniu silnika, i może świadczyć o potrzebie wymiany oleju. To że powinien być czysty to chyba nie muszę wymieniać. Choć bez przesady. Mój oleju nie puszcza i nie nosi śladów (żółtych nalotów) po jakichkolwiek wyciekach. Koniecznie zwróć uwagę na paski, czy nie są już spękane lub nadmiernie wytarte. Na 100% nie powinien kopcić w żaden sposób. Minimalny zakres obrotów to ok 650-850 na rozgrzanym silniku. Na zimnym może przez jakiś czas biegać w okolicy 1800 (ale to zimą) lub 1500 (norma na ssaniu - ma automatyczne). Powinien chodzić miałko bez dziwnych odgłosów. Przy włączonej klimie, może nieznacznie bujać obrotami (załączanie klimy powoduje obciążenie i spadek obrotów), a dodatkowo powinien biegać szybciej któryś wentylator (wyraźnie słyszalny) |
I Kolejny
Cytat: | 3 Silnik
3.1 Test silnika benzynowego
3.1.1 Przy każdej temperaturze, zimny i rozgrzany, powinien zapalić po kilku obrotach wału, nie więcej niż po ok. 5 sek. kręcenia rozrusznikiem
3.1.2 Silnik musi na obroty wkręcać się płynnie, bez szarpnięć
3.1.3 Nie powinien kopcić na niebiesko ani na postoju, ani przy ostrym zwiększaniu obrotów, ani w czasie jazdy – niebieski dym świadczy o zużyciu bądź uszczelniaczy zaworowych, bądź co gorsza pierścieni tłoków i gładzi cylindrów
3.2 Test silnika wysokoprężnego
3.2.1 Przy każdej temperaturze, zimny i rozgrzany, powinien zapalać po pierwszym zagrzaniu świec (kontrolka na desce)
3.2.2 Nie powinien kopcić na czarno ani na postoju, ani przy ostrym zwiększaniu obrotów, ani w czasie jazdy
3.2.3 Praca turbiny (jeżeli silnik jest doładowany) powinna być prawie niesłyszalna – świsty i gwizdy świadczą o nieszczelności kolektora ssącego lub o zużyciu łożyskowania turbiny
3.2.4 Dobrze jest umówić się w jakimś warsztacie na sprawdzenie kompresji
3.3 Ogólny wygląd – czy są jakieś wycieki oleju
3.4 Komora silnika – czysta może wskazywać na niedawne mycie, co może mieć na celu chęć ukrycia wycieków
3.5 Komora silnika – wszelkie nieoryginalne kable, złączki, króćce z opaskami łączące rury układu chłodzenia, mogą świadczyć o kiepskim serwisowaniu i źle zwiastować na przyszłość
3.6 Uwaga – w komorze silnika może być gdzieś naklejka (lub karteczka przyczepiona do jakiegoś kabla czy rurki opaską) informująca o ostatniej wymianie oleju – warto porównać wpisany tam przebieg z przebiegiem aktualnym…
3.7 Poziomy: oleju, płynu chłodzącego, oleju hamulcowego, oleju układu wspomagania powinny być w normie
3.8 Olej – powinien być czysty i klarowny (w dieslu może być czarny), bez zapachu paliwa, po roztarciu między palcami nie powinien się zerwać film olejowy (opuszki palców nie powinny się zetknąć „na sucho”
3.9 Uruchamianie – czy zapala łatwo, czy z trudem po długim kręceniu, czy rozrusznik pracuje głośno, czy cicho
3.10 Praca - cicho, czy głośno, czy słychać jakieś niepokojące dźwięki, szum łożyska, stuki
3.11 Po rozgrzaniu do włączenia wentylatora w zbiorniku wyrównawczym nie mogą pojawiać się pęcherzyki powietrza – podczas dodawania gazu przewód do chłodnicy nie może twardnieć. Takie objawy świadczą o wypaleniu uszczelki pod głowicą lub o mikropęknięciach głowicy i/lub bloku silnika
3.12 Przy pracującym silniku trzeba skręcić maksymalnie koła w prawo i w lewo – głośna praca pompy wspomagania przy skrajnych położeniach kół świadczy o jej zużyciu |
Polecam uważną lekturę FAQ przed zakupem
Byłeś już oglądać?
|
|
|