Pajero II - [2.8 TD] EGR 4M40 a 4D56
hajmanek - 11-03-2011, 16:36 Temat postu: [2.8 TD] EGR 4M40 a 4D56 Czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakas roznica w EGR valve pomiedzy 4M40 a 4D56 w P2? Z gory dzieki
lukas 78 - 11-03-2011, 16:54
na schematach z ruskiej strony obydwa zawory mają taki sam nr 12400
czyli prawdopodobnie są takie same
ale na żywo nie porównywałem
[ Dodano: 11-03-2011, 17:44 ]
na zdjeciach też podobne
http://allegro.pl/mitsubi...1463870907.html
http://allegro.pl/pajero-...1468053588.html
hajmanek - 11-03-2011, 22:33
Mi sie tez tak zdawalo, po jakiego licha mieliby robic rozne modele skoro mozna je smialo wykozystac w innych silnikach. Jutro lepiej sie im przyjpatrze bo mam dostep do obu. Dzieki za pomoc jak sprawdze to dam znac. Mam okazje kupic tanio od 2,5 a ceny sa rozne co bardzo mnie dziwi jesli to te same czesci
[ Dodano: 12-03-2011, 12:51 ]
Wlasnie sprawdzilem, te same oznaczenia na obudowie i te same rozmiary, czyli pasuja do siebie. Dzieki Lukas 78
lukas 78 - 12-03-2011, 17:28
na zdrowie
a co z tym twoim zaworem skończył się całkiem
można wyczyścić i uratować
hajmanek - 12-03-2011, 18:47
Czyscilem go gdy zmienialem glowice, byl tak zasyfiony ze nie bylo przejscia. Teraz zauwazylem ze puszcza mi cisnienie na zewnatrz (silnik jest pod nim usyfiony). Wlasnie kupilem na e-bayu uzywke, pisza ze testowany i wyczyszczony (kosztowal mnie majatek bo £7,50) . Normalnie uzywki sa tu od £20 w zwyz.
Ciekaw jestem ile kosztuje nowka w Mitsu, bo na necie nigdzie nie moge znalec nowego, chyba ze zle szukam
lukas 78 - 12-03-2011, 19:28
numer ze schematów nie działa na ruskiej stronie
przeważnie pokazuje cenę w USD ale ten nr nie chodzi
podejrzewam ,że trochę kosztuje
jak chlapie olejem to faktycznie musiałeś zmienić bo go nie uratujesz
a kasa jaką zapłaciłeś nie majątek
Faraonix - 12-03-2011, 23:32
Teoretycznie nie moze chlapac olejem bo tam nie ma oleju. Jest sterowany podcisnieniem. Jesli jest olej to moze byc to olej z turbiny lub odmy. Uszczelka przy EGR nie trzyma i wypycha tamtedy powietrze z oparami oleju. Kiedys uzywalem pasty, pozniej go zaslepilem.
Jak zassiesz powietrze to powinien sie otworzyc.
lukas 78 - 12-03-2011, 23:45
zawsze będzie trochę oleju w odmie
jedni zaslepiają inni wymieniają egr na nowy
hajmanek - 13-03-2011, 01:03
Wg mnie to nie jest olej tylko sadza z syfu ktory przedostaje sie na zewnatrz zamiast zostac w ukladzie. A przez uszczelki nie dmucha tylko z samego egr
lukas 78 - 13-03-2011, 10:21
z egr potrafi kapać na połączeniu trzonka zaworu z korpusem
taka tłustawa maź olej z sadzą i nie świadczy to w żaden sposób o zużyciu silnika czy pobieraniu oleju tak to jest zbudowane
hajmanek - 13-03-2011, 12:29
no i wlasnie z tego miejsca kapie, prosto na oslone kolektora ktora sobie ladnie na czerwono pomalowalem
lukas 78 - 13-03-2011, 14:02
załozysz nowy egr będzie ok
hajmanek - 21-03-2011, 18:22
Wymienilem EGR i teraz wyglada ok. Ten oryginalny juz nie trzymal na grzybku i przepuszczal na uszczelnieniu przy prowadzeniu tloczka
|
|
|